Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

TOP-COKE WERKT NET ZOALS HEROINE! ANYONE???

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

TOP-COKE WERKT NET ZOALS HEROINE! ANYONE???

Berichtdoor King_Cola » wo apr 25, 2018 11:04 am

Ik laat mijn drugs altijd testen, ik koop hoog op de ladder, zowel mijn #3 Afghan als #4 Golden Ttriangle Heroine (heel zuiver, gemiddeld, net als mijn Coke, allen rond de 80% zuiverheid, bijna nooit schadelijke of actieve cuts en slechts eenmalig had ik een batch H4 met Fentanyl versneden... Duur spul, verkopen ze ook niet zomaar voor enkele grammetjes...

Tweede keer ooit dat ik van een hele batch top-Coke telkens deze effecten ervaar vanaf het eerste tot laatste lijntje, of het nu een kleintje of een grote is (zie volgende §) - deze keer is mijn huidige batch Coke getest op 84% zuiverheid (maximale zuiverheid HCL-Cocaine is 89%!!! - dit is dus echt héél erg zuiver!) plus enige cut slechts een minimale 5% TOTAAL ONSCHADELIJKE en TOTAAL NON-ACTIEVE cut vaak gebruikt bij high quality Coke (Cinamoyl).

Normaal reageer ik zoals, buiten zoals bij iedereen is er altijd wel een subjectieve component aanwezig, maar globaal, zoals de meeste mensen binnen het standaard-spectrum van effecten te verwachten van ofwel baggerzooi, of gemiddelde Coke of topspul.

Gezien mijn ervaringen met het snuiven van even degelijke Heroine alsmede het roken ervan (chasing the dragon), ken ik de effecten van deze drug goed, heel goed.

Die top-Coke dus, GC/MS getest, is nu al de tweede top-batch die exact de effecten van zuivere Heroine geeft: intense euforie, enorm relaxerend doch is er ergens wel een geestelijke stimulans aanwezig, heel erg high, totaal van de kaart nodding off completely,...

Verder wijzen ook alle kenmerken van het product naar simpelweg high quality flake Cocaine...

Nergens vind ik informatie hierover, enkel dat in HOGERE DOSISSEN en bij DEGELIJKE KWALITEIT een MILDE HIGH kan ontstaan. Dit is toch wel geheel iets anders!!!

Hebben nog reeds mensen dit ondervonden of weet iemand hier ook maar eender wat over: HELP!

ps: ik houd enorm van Speedballs, dit doe ik dan normaal gezien ook altijd, hier heeft het effect nog het meest van al van weg, dus het effect is wel overheerlijk, doch blijkt dus mijn initiële idee - een cut met een of andere Opi' - niet het geval te zijn...

Alvast thx.
I'm a daydreamer and a night thinker...
King_Cola
Newbie

Re: TOP-COKE WERKT NET ZOALS HEROINE! ANYONE???

Berichtdoor 618157 » wo apr 25, 2018 12:13 pm

Ja
618157
DF Maniac

Berichtdoor snuifduif » wo apr 25, 2018 12:15 pm

Oh daar heb je deze clown weer :#:

Dealers die hun spul met zoveel bombarie op internet moeten aanprijzen hebben sowieso troep :lol:
snuifduif
Panda imitator
Donateur

Berichtdoor King_Cola » wo apr 25, 2018 12:55 pm

snuifduif schreef:Oh daar heb je deze clown weer :#:

Dealers die hun spul met zoveel bombarie op internet moeten aanprijzen hebben sowieso troep :lol:

Wat voor idioot, puberaal, onzinnig, kleuterachtig en by the way ad hominem opmerking zonder aanleiding, reden of zonder enige zin of punt behalve wat de clown uithangen-reply is dit nu weer? - want de enige clown hier ben effectief... jij...

Ten eerste heb ik op meerdere legit websites dezelfde ervaringen gelezen eveneens met top quality Coke, maar nergens heeft iemand er een antwoord op
-
In het Engels, vooral U.S.A.-based websites, rapporteren hierover, jammer genoeg (al vrees ik al het ergste aan jouw post af te lezen) zijn U.S.A.'ers over het algemeen niet zo educated, in het algemeen niet en ook niet over drugs.

Er schijnt mij dan ook niets mis te zijn dit fascinerende doch wanneer je weer opsobert toch lichtjes scary verschijnsel op een Nederlands drugforum aan te kaarten.

Mensen met net zulke neigingen tot even onzinnige replies, laat het gewoon want het heeft geen zin, verder ga ik op mensen met zo'n jammerlijk miniem intellect die inhoudelijk niets weten bij te dragen en louter trollen gewoon negeren en enkel serieuze reacties van mensen die inzien hoe fascinerend, vaker voorkomend en totaal onverklaard dit fenomeen is, hier zelf ervaring mee hebben, er meer over willen weten of er iets over weten (onderbouwd dan wel), voorzie ik van reply.

Met reacties als deze kan ik dan tussendoor eens lachen als ik even een break neem van mijn werk (dat laptoppen betreft vandaag) en kunnen dienen als een soort internet-dorps-idioten die zichzelf graag zonder het zelf te beseffen tot karikatuur maken.

Cheers! :wave:
I'm a daydreamer and a night thinker...
King_Cola
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne