Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs laten testen (ook in België!)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugs laten testen (ook in België!)

Berichtdoor Vakantieganger » vr okt 16, 2015 10:54 pm

Het is momenteel helaas niet mogelijk LSD en GHB te laten testen volgens onderstaand bericht.

http://www.drugs-test.nl/nieuws-detail/?bericht=13

Iemand enig idee hoe ik toch mijn LSD kan laten testen? Desnoods betaald als het echt niet anders kan :(
Vakantieganger
Newbie

Berichtdoor EtiMaster » ma dec 28, 2015 6:48 am

Vakantieganger schreef:Het is momenteel helaas niet mogelijk LSD en GHB te laten testen volgens onderstaand bericht.

http://www.drugs-test.nl/nieuws-detail/?bericht=13

Iemand enig idee hoe ik toch mijn LSD kan laten testen? Desnoods betaald als het echt niet anders kan :(

Het is misschien wat laat maar aangezien ik al even mee lees op dit forum heb ik toch besloten om eens een account aan te maken. Misschien dat jij of iemand anders nog iets nuttigs heeft aan deze reactie?

Als je niet uit NL komt of de testcentra aanvaarden slechts bepaalde stoffen dan kan je u nog altijd richten tot Energy Control. Een TC in Spanje tegen betaling. Je stuurt je sample op, samen met betaling van 50 euro in bitcoin (of PayPal/Overschrijving) en na een 10-tal werkdagen weet je normaal de uitslag.

Dit zijn de substanties die ze testen:
Code: Selecteer alles
WHAT SUBSTANCES CAN WE ANALYZE?
Technically we identify all compounds except salts, some sugars, organic solvents (methanol, hexane, acetone, etc.), gases (butane, propane, etc.) and heavy metals.

WHAT SUBSTANCES CAN WE QUANTIFY?
Cocaine and its usual adulterants: levamisole, phenacetine, acetaminophen, caffeine, procaine, tetracaine, lidocaine and benzocaine
Heroin, codeine and morphine
Amphetamine, methamphetamine and 4-metylamphetamine
MDMA, MDA, MDEA and adulterants: dextromethorphan, m-CPP, metoclorpramide, PMA and PMMA.
LSD
DMT, NMT, harmine, harmaline, THH and gramine.
2C-B
Methylone, butylone and mephedrone.
Cannabinoids (only THC y CBD).
GHB and GBL.

Meer info op http://energycontrol.org/noticias/528-i ... ional.html

Ohja, door een samenwerking tussen de DNMAvengers, DoctorX, en Energy Control is het tegenwoordig ook mogelijk om ze gratis te laten testen, maar dat is via een iets geavanceerdere procedure die u zelf ook ongetwijfeld wel kan vinden.
EtiMaster
Newbie

Berichtdoor Safe n Sound » do jun 08, 2017 10:21 am

Voor de Belgen, het is nu ook mogelijk om je drugs te laten testen in Rijsel (dit is net over de grens).
Zij aanvaarden Belgische bezoekers, het onthaal is Franstalig maar sommige medewerkers spreken ook Engels.

SPIRITEK propose de l'analyse de drogues en vue de réduire les risques!
- Au local de l'association du mardi au vendredi de 14h à 17h30 + Permanence spéciale tous les mardis de 18h à 20h.
- Anonyme, gratuit et le résultat qualitatif est disponible entre 2 et 5 jours.
Il s'agit d'un projet d'analyse par CCM (Chromatographie sur Couche Mince) réalisé en partenariat avec Médecins du Monde.

http://www.spiritek-asso.com/nos-action ... -produits/

Opgelet, drugs transporteren over de grens zorgt voor extra risico's!
Safe n Sound
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do jun 08, 2017 10:38 am

:hulde:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Re: Drugs laten testen

Berichtdoor da_pj » ma jul 10, 2017 11:26 am

Exceptional schreef:
Mulberry schreef:bump

Echt geen belgen hier die al eens wat hebben laten testen?

Natuurlijk kan dat.

Hey Exceptional :wave: 8-) .

Ja ik als Belg heb al spul laten testen in NL. Dit door via een kennis uit NL natuurlijk :) .

Prettige dag verder allemaal ;).
:wave: :wave:
da_pj
Experimenterende Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs