Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugsblunders

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugsblunders

Berichtdoor Pep Piraat » wo apr 12, 2017 9:46 am

3 tabletten van 36 mg Ritalin in 1x innemen, met de (logische) gedachte dat de grootte van deze tabletten het enige verschil is ten opzichte van de variant van 10 mg...
Toen bleek dat die grotere tabletten ook nog eens beschikking hebben over een verlengde afgifte, en dat de duur van deze afgifte alleen maar verlengt als je er meer neemt dan 1...

Ik baalde toch wel flink van deze blunder haha, vooral omdat ik heel lang en op een hele vervelende manier wakker lag 's nachts, terwijl het niet nodig was geweest als ik gewoon ff had gelezen xD
oeps
Realiteit is een illusie, die ontstaat bij gebrek aan drugs.

In de maand mei leggen alle vogeltjes een ei. Behalve de koekoek en de griet; die snuiven in de meimaand alleen maar speed.
Pep Piraat
Newbie

Berichtdoor Jcutter » wo apr 12, 2017 12:04 pm

Zo gaan mensen dood, PEp Piraat :#:

Nellie Benner aan de DMT kristallen: https://www.youtube.com/watch?v=HPHNakev2ss
Jcutter
Nellie Bennner, jij bent mooi
Donateur

Berichtdoor Pep Piraat » wo apr 12, 2017 4:01 pm

Jcutter schreef:Zo gaan mensen dood, PEp Piraat :#:

Ben je serieus...? Kan je daar dan echt al zó snel aan doodgaan joh? :roll2: :eek:
Dit is trouwens dus nieuwe info voor mij haha, vandaar dat ik er echt zo op reageer zegmaar. Niet dat je de indruk krijgt dat ik probeer bijdehand te doen o.i.d. :s
Realiteit is een illusie, die ontstaat bij gebrek aan drugs.

In de maand mei leggen alle vogeltjes een ei. Behalve de koekoek en de griet; die snuiven in de meimaand alleen maar speed.
Pep Piraat
Newbie

Berichtdoor snuifduif » wo apr 12, 2017 6:01 pm

100 mg methylfenidaat is bij lange na niet gevaarlijk. Zeker niet met verlengde afgifte
snuifduif
Lulhannes deluxe
DF Addict

Berichtdoor Fool » do apr 13, 2017 1:15 am

snuifduif schreef:100 mg methylfenidaat is bij lange na niet gevaarlijk. Zeker niet met verlengde afgifte

Dat klopt, maar dezelfde gedachtegangen/redeneringen levert je wel significante risico's bij andere stoffen.
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Monologic » do apr 13, 2017 8:25 am

Tsja. Wat kan ik zeggen?
“Ik voel me beter dan dat alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
Monologic
Bewuste Gebruiker

Vorige

Keer terug naar Drugs