Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Slaapverlamming (en drugs)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Heb je wel eens een slaapverlamming gehad?

Geen (bewuste) ervaring mee
10
19%
Ja, maar niet beangstigend
6
11%
Ja, zonder hallucinaties
9
17%
Ja, met lichte hallucinaties
12
22%
Ja, met zware hallucinaties
11
20%
Ja, extreem.
6
11%

Totaal aantal stemmen : 54

Re: Slaapverlamming (en drugs)

Berichtdoor SpeedY » zo feb 14, 2016 10:25 am

ik heb tot nu toe nog nooit (bewust) een slaapverlamming meegemaakt.

wel ben ik 3 jaar geleden plotseling verlamd geraakt, wat met een zware operatie wonderlijk verholpen is (lang verhaal)
en dat heeft wel iets getriggerd bij mij, waardoor ik ruim een jaar lang bijna elke nacht vlak voordat ik in slaap viel het gevoel kreeg dat ik "wegval" waardoor ik heel naar en in paniek wakker schrik.

misschien dat dat ook wel een slaapverlamming is, wat ik elke keer opmerkte omdat ik, zoals je misschien wel begrijpt, heel bang ben weer verlamd te raken.

het laatste jaar heb ik er bijna geen last meer van gehad.
ook in combinatie met mijn drugsgebruik wat toch wel steady maar iets aan de hoge kant ligt heb ik er geen last van.
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Re: Slaapverlamming (en drugs)

Berichtdoor Poseidon » zo feb 14, 2016 11:29 am

Great dat je die die fysieke verlamming te boven gekomen bent Speedy :)
Tof ook dat dit 'wegvallen' terwijl je inslaapt nu weg is.
Had dat vrijwel mijn hele jeugdjaren. Verdween pas toen ik 16 was. Soms bleef ik in die val hangen. Tuimelde maar door en door de peilloze diepte in.

Misschien is het een mentaal, verlammend gevoel dat optreedt wanneer we de grens met het onderbewuste overschrijden. Waarschijnlijk balanceren we dan op het randje vd slaap.

Had paar jaar terug wel eens nadat ik mijn neurale netwerk te hevig gefrituurd had dat ik opeens allemaal gekraak en geknars in mijn hoofd voelde. Dacht al dromende damn ik maak kortsluiting en moet naar de monteur. Op een gegeven moment weet je dat je slaapt. Je wil wakker worden maar het lukt niet. Lag daar uren als een robot verlamd te wachten om weer vlees en bloed te worden.
Poseidon
SHADOW~ADMIN
Donateur

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs