Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ervaringen met Insomnia?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » vr nov 11, 2016 5:18 pm

Hoi allemaal

Wie zijn er hiermee bekent? herkent iemand symptomen?
Ik kreeg namelijk voor mijn epilepsie, flunitrazepam.

Ik slikte dit middel 1x en ik sliep als een roos. Maar de dag daarna kreeg ik al meteen klachten.
Had moeite met inslapen. Duurde uren.

Als ik eenmaal sliep, werd ik STIPT en EXACT na 4 uur wakker. Direct na een droom. Daarna was het moeilijk om weer in slaap te komen. Resultaat: Dood moe de volgende dag.

Nu kom ik wel makkelijk in slaap sinds afgelopen nacht. Maar steeds na 4 uur slaap, word ik wakker. Is dat niet maf? steeds die 4 uur. Ik ging eergisteren om 23:12 naar bed en werd pal NA een droom om 03:18 wakker. Lastig om weer in slaap te komen.

Gisteren om 22:00 naar bed gegaan. Werd weer om 02:04 wakker. Steeds 4 uur na het inslapen en na een droom. Herkent iemand dit.? gaat dit ooit nog over? ik las wel ergens op internet dat je zelfs Insomnia klachten kan krijgen bij het eenmalig toedienen van Flunitrazepam. Maar zijn de bovengenoemde symptomen hetkenbaa en kenmerkent? Inslapen is niet meer een probleem, dus het lijkt wel herstellende, maar dat doorslapen blijft een probleem. Ook steeds die 4 uren na het inslapen is zo maf
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Frissa » vr nov 11, 2016 5:46 pm

Zit in je hoofd
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Amvitamientje » vr nov 11, 2016 5:51 pm

Jij slikte toch wel vaker benzo's?

En je wordt vaak wakker na een droom, omdat je droomt in REM-fase van je slaap. Dit is de laatste fase van je slaap.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » vr nov 11, 2016 6:17 pm

ja, maar dan loopt je slaap toch over in een andere fase.
Ik slaap dus maar 4 uren per nacht en dan word ik wakker. Had hier nooit last van.
Ik slíep altijd 7-8 uren. Nu ben ik dood moe overdag.

Nee, ik slik zelden Benzo's
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Perry » vr nov 11, 2016 6:24 pm

Ik dacht dat je met benzo's niet in je REM-slaap kon komen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » vr nov 11, 2016 6:38 pm

ok, maar zit nu ook niet aan de Benzo's
Toen ik die ene flunitazepam slikte, sliep ik juist goed en droomde ik.

Sinds de dag na het gebruik van die benzo, had ik moeite met in slaapkomen en doorslapen.
in slaap komen is nu niet meer een probleem, maar het doorslapen gaat niet. Na 4 uur word ik wakke en in slaap komen is dan een drama.
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » vr nov 11, 2016 7:09 pm

onderstaande tekst wam ik tegen. Zijn de klachten die ik heb
----------
Completely normal in benzo land! I'm experiencing the exact same thing. Benzos screwed up our sleep architecture which is why are experiencing such broken sleep patterns instead of sleeping straight through. Sleep unfolds in a pretty predictable pattern, from deep sleep to REM sleep, which happens later in the night. You will notice the first few hours of sleep as deeper sleep, and when you drift back after waking up, it's all crazy vivid dreams and they're short, right?

Hopefully when our GABA receptors grow back healthy and strong we'll start sleeping through the night again. It's completely annoying to be waking up so many times, I know, and the sleep feels weird. From what I've read our GABA receptors maintain healthy sleep cycles, which is why without them many of us on the forums here are experiencing funny sleep patterns. I'm no doctor, but Insomnia is my main symptom, so I've been doing a lot of reading about it. I guess we just to ride it out and hopefully our sleep will slowly become normal again. We're also waking up multiple times in the night, probably after a sleep cycle, which is why you wake from your dreams and know that you've been sleeping, right?





En dat na AF EN TOE (1x per week een slaappil en 1x een Flunitazepam. )
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » vr nov 11, 2016 7:33 pm

Overleg eens met je arts of Seroquel 25 Mg iets voor je is.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » vr nov 11, 2016 7:45 pm

ga ik zeker doen
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » vr nov 11, 2016 7:46 pm

Chamey schreef:ga ik zeker doen

Ok! Ben benieuwd wat hij/zij zegt...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Poseidon » vr nov 11, 2016 7:57 pm

Maus schreef:Overleg eens met je arts of Seroquel 25 Mg iets voor je is.


Absolute afrader @Chamey Je slaapt snel maar voelt je zwaar klote de volgende dag.
Belachlijk om anti-psychotica te gebruiken als je geen klachten van die aard hebt. Dat spul gaat zwaar fucken met je synapsen en neurotransmitters. Heb het per ongeluk geslikt omdat ik dacht dat een fijne makker hier me een of andere sterke benzo gegeven had. :#:

Was in ieder geval krachtig genoeg om op meth in slaap te komen.
Wat jij beschrijft over insomnia herken ik erg goed. Kan als ik totaal gesloopt ben door de dope weer zonder benzo's pitten. Kom in mijn oude vertrouwde slaapritme.
Maar als ik 1 benzo slik laat de slapeloosheid weer haar wrede tronie zien.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Perry » vr nov 11, 2016 9:57 pm

Zou je trouwens niet voortaan minder losse topics aanmaken? :#:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 10:02 am

Poseidon schreef:
Maus schreef:Overleg eens met je arts of Seroquel 25 Mg iets voor je is.


Absolute afrader @Chamey Je slaapt snel maar voelt je zwaar klote de volgende dag.
Belachlijk om anti-psychotica te gebruiken als je geen klachten van die aard hebt. Dat spul gaat zwaar fucken met je synapsen en neurotransmitters. Heb het per ongeluk geslikt omdat ik dacht dat een fijne makker hier me een of andere sterke benzo gegeven had. :#:

Was in ieder geval krachtig genoeg om op meth in slaap te komen.
Wat jij beschrijft over insomnia herken ik erg goed. Kan als ik totaal gesloopt ben door de dope weer zonder benzo's pitten. Kom in mijn oude vertrouwde slaapritme.
Maar als ik 1 benzo slik laat de slapeloosheid weer haar wrede tronie zien.


Hoelang duurde bij joou de slaapklachten? Wel jammer want de Temazepam liet mij slapenp de avond
dat ik eens Methylfenidaat en Dex, had geslikt. Dit betekent dus denk ik dat ik geen Temazepam op die avonden mag slikken om van mijn slpeloosheid af te komen.Ik word ook keer oop keer wakker, waarna ik wel weer in slaap val en weer begin met dromen. Doorslapen is er niet meer bij. Betekent het dat je bij je herstel van een Benzo, weer helemaal bij af bent als je ( omdat je een x weer goed wil slapen) weereens een Benzo neem? Nam vannacht een KWART temazepam, maar dat werkte niet.

Ik nam het 1x per week op Zaterdagavond om in slaap te komen na de Met+Dex. Afgelopen Zaterdag merkte ik dat Temazepm niet werkte en nam ik een flunitrazepam erbij. Was die Zondag behoorlijk misselijk ( waarschijnlijk teveel) tevens niet in slaap gekomen, maar die daaopvolgende Maandag, begon het gezeik.

Maar passen dot soort klachten bij het gebruik van een Benzo, 1x per week in een normale dosering?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Poseidon » za nov 12, 2016 11:39 am

Chamey schreef:Betekent het dat je bij je herstel van een Benzo, weer helemaal bij af bent als je ( omdat je een x weer goed wil slapen) weereens een Benzo neem? Nam vannacht een KWART temazepam, maar dat werkte niet.

Maar passen dot soort klachten bij het gebruik van een Benzo, 1x per week in een normale dosering?


Vrees van wel Chamey. Als ik afgelopen nacht op een benzo geslapen zou hebben, lig ik vannacht en de komende maand klaarwakker in bed. Dezelfde ervaring lees en hoor ik vaak van anderen. Flunitrazepam is nou ook niet bepaald een normale benzo. Hoort bij de allerzwaarste categorie. Als je die af en toe slikt wordt je continue honger naar benzooi stevig aan gewakkerd.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 12:16 pm

Die flumitrazepam, slik ik niet meer.
Kan het zijn dat die Flumitrazepam de boosdoener was? díe slikte ik toen een paar uur nadat ik al Temazepam had ingenomen maar wat niet werkte, omdat ik dit tekort had ingenomen na de dosering Methyl en Dex.(denk ik). Viel van die combinaie:Temaze en Flumi ook niet in slaap, maar was devolgende dag doodziek en duizelig.

Wel apart dat je dit soort klachten krijgt bij enmalig gebruik per week. Miet wel zeggen dat deze klachten pas opkwamen na het gebruik van Flumitrazepam. Als ik die laatste (Flumitrazepam) nou weglaat en alleen Temazepam neem op de avonden dat ik het nodig heb? Of is ook dat niet toegestaan? Zou jammer zijn.

In slaap komen gaat wel nu. Ik kan iig na het ontwaken weer in slaap dommelen. Wel droom je steeds weer opnieuw en zijn ze ook heel levendig. Eerst lag ik wakker na het ontwaken, maar nu kan ik werr indutten en ben ik de volgende ochtend wel goed uitgerust. Klinkt dit ernstig?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Exceptional » za nov 12, 2016 1:29 pm

Wat is de reden waarom dit in opiaten staat? Slapeloosheid door ontwenning of wat?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 1:33 pm

Exceptional schreef:Wat is de reden waarom dit in opiaten staat? Slapeloosheid door ontwenning of wat?



juist, leek me wel de gepaste plek om het topic te plaatsen.
Maar kan dit ontwenning zijn? iemand vertelde mij dat er weinig zal gebeuren bij een dosis van 20mg, bij 1x per week. Of kan het, zoals ik in mijn vorige post zei, komen door de flumitrazepam, die ik later bij pakte? Want pas na het gebruik hiervan, ontstonden de klachten. Precies de dag nadat ik een Flumitrazepam had bijgepakt BIJ de Temazepam, ( waardoor ik niet in slaap viel) en de volgende dag behoorlik beroerd was.

Was een domme actie van me :puke:
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Poseidon » za nov 12, 2016 3:55 pm

Niet in slaap vallen op flunitrazepam. Dat krijgen zelfs de 010-mod en ik niet voor elkaar. :para:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » za nov 12, 2016 4:01 pm

Poseidon schreef:
Maus schreef:Overleg eens met je arts of Seroquel 25 Mg iets voor je is.


Absolute afrader @Chamey Je slaapt snel maar voelt je zwaar klote de volgende dag.
Belachlijk om anti-psychotica te gebruiken als je geen klachten van die aard hebt. Dat spul gaat zwaar fucken met je synapsen en neurotransmitters. Heb het per ongeluk geslikt omdat ik dacht dat een fijne makker hier me een of andere sterke benzo gegeven had. :#:

Was in ieder geval krachtig genoeg om op meth in slaap te komen.
Wat jij beschrijft over insomnia herken ik erg goed. Kan als ik totaal gesloopt ben door de dope weer zonder benzo's pitten. Kom in mijn oude vertrouwde slaapritme.
Maar als ik 1 benzo slik laat de slapeloosheid weer haar wrede tronie zien.

Op zich ben ik het met je eens dat Seroquel vies spul is. Heb het -tijdelijk- moeten slikken in een psychiatrische kliniek een aantal jaren geleden toen ik op benzo's niet meer sliep. Voelde me de ochtend erna behoorlijk brak, daar geen misverstand over. Maar Chamey geeft aan dat hij serieuze slaapproblemen heeft die -als ik hem goed begrijp- niet kunnen worden opgelost met benzo's.

In zo'n situatie vind ik Seroquel -ondanks de vaak nare bijwerkingen- een serieus alternatief.

Ken overigens ook een aantal mensen die het als slaapmiddel slikken zonder dat ze al te veel last hebben van bijwerkingen. Daarnaast is 25 Mg natuurlijk een hele lage dosering. Als middel tegen psychoses slikt men circa 300 Mg - 800 Mg per dag.

Tot slot: in de psychiatrie gebruikt men anti-histamines soms als slaapmiddel. Dit zou Chamey ook met z'n arts kunnen bespreken of hij/zij dit in zijn situatie een goed alternatief vindt. Het bijwerkingenprofiel van bijvoorbeeld Promethazine is veelal milder dan dat van off-label anti-psychotica als Seroquel of Zyprexa.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 5:46 pm

Poseidon schreef:Niet in slaap vallen op flunitrazepam. Dat krijgen zelfs de 010-mod en ik niet voor elkaar. :para:


vond ik ook opmerkelijk. Ik had daarvoorn ook aardig wat alcohol op met methyl en dex. Dus had dus ethylfenidaat i mn lichaam. Waarom ik niet in slaap viel is mij een raadsel, maar de slaap problemen zijn dus daarna gekomen. Ik had noot slaapproblemen. Pas na het innemen van Benzo's. De dokter gaf aan dat ik Temazepam moest slikken 'zonodig'

overal lees ik dat er ernstige problemen worden verwacht wanneer je dergelijke midelen langer dan een maand slikt en dan ook nogeens dagelijks. Ik deed het 1x per week, waarvan 1x een dubele dosis van Temaze en Flunitrazepam. Daarna niets mmeer genomen en nu slaapproblemen. Kan dat echt serieus van het gebruik van mij? 1x per week ( ok, dan wel met alcohol, dat dan weer wel) en 1x Temaze en Flunitrazepam.

Hoelang hebben jullie doorslaapproblemen gehad?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » za nov 12, 2016 6:33 pm

Chamey schreef:
Poseidon schreef:Niet in slaap vallen op flunitrazepam. Dat krijgen zelfs de 010-mod en ik niet voor elkaar. :para:


vond ik ook opmerkelijk. Ik had daarvoorn ook aardig wat alcohol op met methyl en dex. Dus had dus ethylfenidaat i mn lichaam. Waarom ik niet in slaap viel is mij een raadsel, maar de slaap problemen zijn dus daarna gekomen. Ik had noot slaapproblemen. Pas na het innemen van Benzo's. De dokter gaf aan dat ik Temazepam moest slikken 'zonodig'

overal lees ik dat er ernstige problemen worden verwacht wanneer je dergelijke midelen langer dan een maand slikt en dan ook nogeens dagelijks. Ik deed het 1x per week, waarvan 1x een dubele dosis van Temaze en Flunitrazepam. Daarna niets mmeer genomen en nu slaapproblemen. Kan dat echt serieus van het gebruik van mij? 1x per week ( ok, dan wel met alcohol, dat dan weer wel) en 1x Temaze en Flunitrazepam.

Hoelang hebben jullie doorslaapproblemen gehad?

Ik heb persoonlijk al jaren doorslaapproblemen.

Over benzo's zeggen m'n twee psychiaters het volgende:

Bij langdurig gebruik om te slapen (zeg dagelijks gebruik gedurende meer dan een maand) treed gewenning op. Tegen angst kan het langdurig (jaren) geslikt worden en blijft het effectief.

Of dit ook voor jou geldt, weet ik natuurlijk niet.

Mijn advies: bespreek je doorslaapproblemen met je arts. Overweeg als alternatief Seroquel 25 Mg of Promethazine 25 Mg en kijk of dit je helpt en of de bijwerkingen acceptabel zijn voor je.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 7:56 pm

ok, dus doorslaapproblemen linken aan Benzo gebruik 1x per week, vind ook jij apart?
ik vraag me af wat er gebeurd als ik vanavond toch een Temazepammetje neem, om eindelijk eens door te slapen?

Als er mensen zijn die dit al jaren slikken, vind ik het vreemd dat ik bij eenmalig gebruik op bv een Zaterdag, op maandag slaapproblemen krijg die nu al 6 dagen duren.
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Amvitamientje » za nov 12, 2016 9:11 pm

Temazepam is een inslaper, geen doorslaper.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Chamey » za nov 12, 2016 9:37 pm

nee. dat begrijp ik.
maar ik slik nu niets he. De doorslaapproblemen komen pas nu ik ben gestopt met de Benzo's. Met een gebruik van 1x per week. Dan kan dit toch geen Withdrawal zijn?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Perry » za nov 12, 2016 10:19 pm

:#: 500 topics en nog niers wijzer deze man
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Paradise » vr dec 16, 2016 9:09 pm

Het is een beetje laat, maar van flunitrazolam, dat geen flunitrazepam is maar er een beetje op lijkt, word ik poef na 6u wakker.
Het is ook de enige benzo waar ik moe van word.
Van lormetazepam kon ik al na 4 dagen niet slapen.
Van lorazepam val ik meestal in slaap als ik in bed lig en slaap 8u a 9u.
Elke benzo werkt bij iedereen anders ...
Sommige mensen kunnen 5 maand xanax slikken zonder rebound,
andere mensen krijgen een paniek aanval als xanax uitwerkt.
Je moet bij benzo's nooit echt kijken hoe het bij andere mensen werkt ...
Het kan dat 1x in de week benzo x jouw slaaphygiëne voor twee weken upfucked,
meestal is dat niet zo. 1 x om de twee weken werkt voor zeker 80 percent van de mensen

Seroquel is wel ok bij langdurige slaapproblemen waarvan de oorzaak niet meteen aangepakt kan worden, de afschuwelijke dag sedatie gaat vrij snel weg. En ja seroquel killt Meth en Amps omdat het de werking ervan blokkeert ... geen dopamine meer, geen adrenaline meer.
Je kan seroquel ook als pepmiddel gebruiken trouwens ... er bestaan seroquel junks.

Minder vuige dope om te slapen is melatonine en 5-HTP.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » zo dec 18, 2016 11:45 am

Paradise schreef:Het is een beetje laat, maar van flunitrazolam, dat geen flunitrazepam is maar er een beetje op lijkt, word ik poef na 6u wakker.
Het is ook de enige benzo waar ik moe van word.
Van lormetazepam kon ik al na 4 dagen niet slapen.
Van lorazepam val ik meestal in slaap als ik in bed lig en slaap 8u a 9u.
Elke benzo werkt bij iedereen anders ...
Sommige mensen kunnen 5 maand xanax slikken zonder rebound,
andere mensen krijgen een paniek aanval als xanax uitwerkt.
Je moet bij benzo's nooit echt kijken hoe het bij andere mensen werkt ...
Het kan dat 1x in de week benzo x jouw slaaphygiëne voor twee weken upfucked,
meestal is dat niet zo. 1 x om de twee weken werkt voor zeker 80 percent van de mensen

Seroquel is wel ok bij langdurige slaapproblemen waarvan de oorzaak niet meteen aangepakt kan worden, de afschuwelijke dag sedatie gaat vrij snel weg. En ja seroquel killt Meth en Amps omdat het de werking ervan blokkeert ... geen dopamine meer, geen adrenaline meer.
Je kan seroquel ook als pepmiddel gebruiken trouwens ... er bestaan seroquel junks.

Minder vuige dope om te slapen is melatonine en 5-HTP.

Seroquel als pepmiddel :conf:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Perry » zo dec 18, 2016 2:48 pm

NTVG schreef:Quetiapine is een nieuw atypisch antipsychoticum. In onze verslavingskliniek stelden wij misbruik van quetiapine vast bij twee patiënten met de dubbele diagnose ‘verslavingsproblematiek’ en ‘borderlinepersoonlijkheidsstoornis’. Zij gebruikten quetiapine als een pepmiddel met een sterk euforisch effect en als een drugsvervangend middel.

Bron:
https://www.ntvg.nl/system/files/publications/b102.pdf
http://databankws.lareb.nl/Downloads/20 ... iapine.pdf
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Maus » zo dec 18, 2016 3:10 pm

Perry schreef:
NTVG schreef:Quetiapine is een nieuw atypisch antipsychoticum. In onze verslavingskliniek stelden wij misbruik van quetiapine vast bij twee patiënten met de dubbele diagnose ‘verslavingsproblematiek’ en ‘borderlinepersoonlijkheidsstoornis’. Zij gebruikten quetiapine als een pepmiddel met een sterk euforisch effect en als een drugsvervangend middel.

Bron:
https://www.ntvg.nl/system/files/publications/b102.pdf
http://databankws.lareb.nl/Downloads/20 ... iapine.pdf

Heel interessant, thx.

Heb nog een voorraadje Seroquel liggen, zelf word ik er vooral tyfus moe van... Een beetje hetzelfde effect als bijvoorbeeld Zyprexa :mad:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: ervaringen met Insomnia?

Berichtdoor Perry » zo dec 18, 2016 3:14 pm

ik vind het ook erg tegen mn gevoel ingaan, maar het kan komen door de 'samenwerking' met de aanwezige stoornissen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron