Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Grudgie » zo jul 30, 2017 1:19 pm

Is het normaal dat je pas na 8 uur er iets van voelt? :P

Want gisteren heb ik met mn vrouw 6apb een getest. We begonnen met 100mg beiden. Na dik 2/3 uur nog helemaal niks. Hebben we 50mg bijgenomen. Dacht nu moeten we straks wel eens wat voelen. Maar na dik 2 uur nog niks. Echt helemaal niks. Nog even gewacht en nog eens 50mg bijgenomen. Na dik 2 uur nog niks en was ik er wel klaar mee. Toen gingen we slapen rond uur of 3. Rond uur of 4 a half 5 wakker en mijn vriendin was in de woonkamer, daar even gekeken hoe het met haar ging en toen voelde ik het heel lichtjes bij mij. Maar voelde me niet enorm spacey ofzo.

Of het spul wat ik heb is niet goed of ik heb een hoge tolerantie of beide :P
Grudgie
Newbie

Berichtdoor Druks » zo jul 30, 2017 1:42 pm

Wat je zelf al zegt. Of je hebt te veel gegeten en lag je spijsvertering wat stil?
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Grudgie » zo jul 30, 2017 1:45 pm

We zijn uiteten geweest eerst ja.
Grudgie
Newbie

Berichtdoor omerobert » zo jul 30, 2017 2:09 pm

Wanneer was je laatste keer dat je bijvoorbeeld MDMA of 4-FA (of een andere serotonine releaser) hebt gebruikt voordat je 6-APB probeerde?

In mijn ervaring (en hoor dit ook vaak van anderen) is 6-APB hier nogal gevoelig voor namelijk. Voelde een keer een week na MDMA gebruik zo goed als niks van 150 mg, terwijl ik van dezelfde batch op 125 mg wel onder de indruk was, maar toen dus ook geen tolerantie had.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Grudgie » zo jul 30, 2017 2:11 pm

omerobert schreef:Wanneer was je laatste keer dat je bijvoorbeeld MDMA of 4-FA (of een andere serotonine releaser) hebt gebruikt voordat je 6-APB probeerde?

In mijn ervaring (en hoor dit ook vaak van anderen) is 6-APB hier nogal gevoelig voor namelijk. Voelde een keer een week na MDMA gebruik zo goed als niks van 150 mg, terwijl ik van dezelfde batch op 125 mg wel onder de indruk was, maar toen dus ook geen tolerantie had.

Dat is wel 3 maanden geleden.
Grudgie
Newbie

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals