Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor FranX » ma jan 14, 2013 9:59 am

Dankzij een interessante post over de 'smartdrug' Noopept heb ik besloten om het goedje aan een test te onderwerpen.
Voor wie wil weten wat Noopept is en wat het doet kan het beste de oorspronkelijk post terug lezen:
gezondheid/noopept-t4876.html

Ik heb via dit http://www.stopacne.nl/en/search/noopept adres 10 gram Noopept besteld en keurig ontvangen. Bij de levering zat een schrijven waarin onder anderen het volgende te lezen stond:

“Noopept is een recent in Rusland ontwikkelde nootropic. Het is een zeer krachtig analoog van de verscheidene reeds bestaande racetams en effectief bij een zeer kleine dosis.

Veel genoemde effecten

-verhoogt de concentratie en motiatie
-heeft een positieve invloed op de stemming
-verhoogt de creativiteit
-maakt zelfverzekerder

Dosering
2 maal daag 15-30 mg.”



De Noopept kwam los verpakt dus heb ik eerst ongeveer 100 capsules gemaakt van ongeveer 20-25 mg Noopept per stuk.
Ikzelf ben een 49 jarige man van normale bouw (1.80/82kg) en gezond van lijf en leden.

Dag 1

Bij opstaan en in de namiddag 1 capsule Noopept genomen.
In de namiddag en in de avond een sigaret met longkruid en ongeveer 80 mg wiet gerookt.
(Dat is ongeveer een kwart van een gemiddelde voorgedraaide tabak joint. Zie http://www.onlinecoffeeshop.nl/voorgedr ... oints.html )
Geen merkbare veranderingen in mijn doen en laten, het effect an het jointje was te verwaarlozen.

Dag 2

Afgelopen nacht opvallend levendig gedroomd. Na het opstaan en tijdens het douchen kon ik nog grote delen van het gedroomde herinneren. (het waren coherente verhaallijnen en de beelden leken levensecht.) Geen idee of het toeval is of een effect van de Noopept.
Keurig bij ontbijt en lunch een capsule genomen. Ik meen wat alerter te zijn en iets rationeler. Verder goed geluimd. Ik meen wel een soort lichte 'druk' in mijn hoofd te voelen.
Seks gehad en dat ging prima.

Dag 3

1 capsule genomen in de ochtend en 1 capsule pas vlak voor het slapen gaan (ik had avonddienst.)
Ik had het idee gedurende de dag wat actiever en opgewekter te zijn. Soms een beetje tegen gejaagdheid aan. De capsule vlak voor het slapen bleek niet handig. Ik kon maar moeilijk de slaap vatten maar was toch niet onrustig van geest. Geen levendige dromen gehad. De 'lichte druk' in mijn hoofd is nu bijna continu op de achtergrond aanwezig. Het is te licht om als storend te ervaren maar toch... het is merkbaar als het begin stadium van een opkomende hoofdpijn.

Dag 4

Gelijk na het ontbijt en in de middag één capsule genomen. Ondanks de wat korte nachtrust geen spoor van duf- of vermoeidheid. Boodschappen gedaan. Ik merk dat ik snel geïrriteerd raak maar ben over het algemeen actief en goed geluimd. Een pijpje hash in de late avond leek weinig effect te hebben. Ik blijf mijzelf broodnuchter en rationeel voelen. Ik heb ook ervaring met Piracetam (de klassieke smartdrug) en die versterkt bij mij meestal de effecten van drugs. Noopept lijkt dat niet te doen. Integendeel. De continue lichte druk in mijn hoofd blijft merkbaar.
Seks gehad en dat ging prima.

Dag 5

1 capsule genomen na mijn ontbijt. De aanvankelijke opgewektheid lijkt steeds meer gejaagdheid te worden. Hoewel mijn humeur goed is ben ik kortaf en nog steeds snel geïrriteerd. Ik ben rationeel, nuchter en denk snel. Ik kan me voorstellen dat een student in tentamentijd er voordeel mee kan doen. Voor mezelf heb ik het idee dat de dosis die ik neem te groot is. Gevoelens van gejaagdheid en irritatie drijven steeds meer naar de oppervlakte. Ik besluit geen middag capsule te nemen.

Om 20:00 's avond besluiten we een wandeling te maken en we nemen ieder 17 mg 2-CB. Hoewel ik de fysieke effecten van de 2-CB wel ervaar (lichtjes worden sterretjes, geluid lijkt gedempt en alles krijgt een Efteling-achtige uitstraling) blijft mijn denken helder. De warme kant (love and peace feeling zeg maar) van de 2-CB blijft achterwege.

De lichte druk in mijn hoofd begon tegen de middag af te nemen en blijkt in de avond geheel verdwenen (En is niet meer terug gekomen.)

Volgende week houden we weer eens een 'fear en loathing' weekend en het zou zonde zijn om dan niet ten volle van de drugs te kunnen genieten. Het Noopept experiment gaat even op ijs.

Voor de herkansing zal ik het volgende Noopept experiment beginnen met een lagere dosis.
Ik zal dan opnieuw dagelijks bijhouden wat de effecten daarvan zijn.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Einstein » ma jan 14, 2013 10:47 am

Nauwkeurig report weer :hulde: Ben benieuwd hoe het spul bij mij uitpakt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Stefaan » ma jan 14, 2013 12:07 pm

Ik heb je te snel gepm'd franx :) Bedankt voor het report, ik laat het even voor wat het is aangezien er genoeg andere opties kwa nootropics zijn. Bedankt!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor endorr » ma jan 14, 2013 12:52 pm

Zeer leuk dit tegen te komen , ik denk me er eventueel aan te wagen, maar met een lichtere dosis , denk aan 10 mg.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Afca_Remy » di jan 15, 2013 1:45 am

Waarom zou je dit willen gebruiken?
Alleen voor examens tentamens of iets dergelijks?!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 2:09 am

Handig als je inderdaad tentamens hebt, als je als schrijver de kost moet verdienen of als je voortaan als doorgewinterde intellectueel door het leven wilt. Zo zijn er nog wel meer scenario's te bedenken :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Oizo » di jan 15, 2013 2:21 am

Handige info, bedankt voor het posten! :)

Kan je je ervaring met piracetam hiermee vergelijken als het op concentratie en 'scherpheid' aankomt?
Is er een duidelijk verschil?
Welk van deze twee heeft hier het meest opvallende effect op?
Etc.

Bedankt :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Afca_Remy » di jan 15, 2013 2:48 am

Einstein schreef:Handig als je inderdaad tentamens hebt, als je als schrijver de kost moet verdienen of als je voortaan als doorgewinterde intellectueel door het leven wilt. Zo zijn er nog wel meer scenario's te bedenken :rock:


Maar is dit niet schadelijk voor het lichaam of de hersenen? Of is hier nog te weinig over bekend?
Zou wel leip zijn als je door deze stoffen ineens slimmer wordt!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 2:59 am

Na een tijdje neemt de werking af en als je hogere doses gaat nemen om dat te counteren zal dat vast niet gezond zijn. De bijwerkingen worden dan waarschijnlijk ook steeds erger.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor FranX » di jan 15, 2013 8:10 am

Oizo schreef:Handige info, bedankt voor het posten! :)

Kan je je ervaring met piracetam hiermee vergelijken als het op concentratie en 'scherpheid' aankomt?
Is er een duidelijk verschil?
Welk van deze twee heeft hier het meest opvallende effect op?
Etc.

Bedankt :)


Piracetam gebruiken we zo nu en dan daags voor een trip om het maximale uit het visuele aspect te halen. Piracetam lijkt de high te versterken maar de vermeende smart-capaciteiten ervaren we niet. Dat komt waarschijnlijk omdat we 2 a 3 dagen vooraf beginnen te slikken en stoppen weer na de trip. Dat is te kort om het smart effect te ontplooien en ook niet het doel. Versterking van het visuele aspect door Piracetam achten we bewezen.

Bij Noopept is vanaf dag 2 al een rationeler en heldere gedachtegang merkbaar. (of je wilt of niet)

Wil je concentratie en scherpheid kies dan absoluut voor Noopept.. doseer voorzichtig.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Poseidon » di jan 15, 2013 11:03 am

Einstein schreef:Handig als je als schrijver de kost moet verdienen of als je voortaan als doorgewinterde intellectueel door het leven wilt.


8-)
Ga ook eens kijken of het mijn tanende productiviteit op kan vijzelen. Meteen ook goede motivatie om een sobere leefstijl te continueren. Boeiend om te vergelijken met jou ervaring FranX. :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Afca_Remy » di jan 15, 2013 12:46 pm

Einstein schreef:Na een tijdje neemt de werking af en als je hogere doses gaat nemen om dat te counteren zal dat vast niet gezond zijn. De bijwerkingen worden dan waarschijnlijk ook steeds erger.


Ja oké dat klinkt logisch..
Hmm potentieel stofje is dit dus?
Misschien toch maar wat meer info hierover inwinnen!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Italiano » di jan 15, 2013 2:21 pm

Super dat je dit alles meldt FrankX :)

Gebruik je ook een choline supplement (zoals Cholinecitraat)? Wordt wel aanbevolen bij (langdurend) gebruik van racetams en helemaal als je hoofdpijn-achtige verschijnselen gaat ervaren.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor FranX » di jan 15, 2013 5:30 pm

Italiano schreef:Super dat je dit alles meldt FrankX :)

Gebruik je ook een choline supplement (zoals Cholinecitraat)? Wordt wel aanbevolen bij (langdurend) gebruik van racetams en helemaal als je hoofdpijn-achtige verschijnselen gaat ervaren.


Ik heb idd de laatste 2 dagen Choline erbij geslikt (en een dag nadat ik gestopt was met Noopept)
Excuus ik was vergeten dat te melden, maar ja het is dan ook een incompleet experiment. :)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Ron Burgundy » wo jan 16, 2013 11:55 am

FranX schreef:
Oizo schreef:Handige info, bedankt voor het posten! :)

Kan je je ervaring met piracetam hiermee vergelijken als het op concentratie en 'scherpheid' aankomt?
Is er een duidelijk verschil?
Welk van deze twee heeft hier het meest opvallende effect op?
Etc.

Bedankt :)




Bij Noopept is vanaf dag 2 al een rationeler en heldere gedachtegang merkbaar. (of je wilt of niet)

Wil je concentratie en scherpheid kies dan absoluut voor Noopept.. doseer voorzichtig.


Denk je dat dit ook direct werkt om beter te studeren? general-chat/studeren-t6485.html
Avatar gebruiker
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 151
Geregistreerd: di jun 21, 2011 11:21 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor FranX » wo jan 16, 2013 4:30 pm

Platonius schreef:Denk je dat dit ook direct werkt om beter te studeren? general-chat/studeren-t6485.html


Ik kan het je niet garanderen maar gevoelsmatig verwacht ik wel een significante verbetering.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Taxi. » do jan 17, 2013 4:20 pm

FranX schreef:Volgende week houden we weer eens een 'fear en loathing' weekend en het zou zonde zijn om dan niet ten volle van de drugs te kunnen genieten.


Ben ik zeer benieuwd naar :kleuter:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor nosje1987 » do maart 14, 2013 11:06 pm

Interessant topic.

Heb besloten het zelf ook aan te schaffen, review volgt ! xD

Vond het hier trouwens goedkoper http://zuiverbewustzijn.nl/product/7327 ... pt-10-gram
nosje1987
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do maart 14, 2013 10:41 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Stefaan » do maart 14, 2013 11:39 pm

nosje1987 schreef:Interessant topic.

Heb besloten het zelf ook aan te schaffen, review volgt ! xD

Vond het hier trouwens goedkoper http://zuiverbewustzijn.nl/product/7327 ... pt-10-gram


Illuminati all-seeing eye als logo. Ik pas :rock:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor nosje1987 » vr maart 15, 2013 7:28 pm

iig wel goedkoper en vandaag netjes op de mat gekregen:) ben benieuwd wat het doet:)
nosje1987
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do maart 14, 2013 10:41 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor DamnFine69 » vr maart 15, 2013 7:32 pm

Werkt dit beter als aniracetam?

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor ZuiverBewustzijn » vr maart 15, 2013 7:48 pm

Gman007 schreef:
nosje1987 schreef:Interessant topic.

Heb besloten het zelf ook aan te schaffen, review volgt ! xD

Vond het hier trouwens goedkoper http://zuiverbewustzijn.nl/product/7327 ... pt-10-gram


Illuminati all-seeing eye als logo. Ik pas :rock:



Haha, ik kwam deze reactie tegen en moest toch even reageren. Laten we stellen dat het meer de richting op gaat van "vrijdenkers" en de relatie die we daarbij leggen met de aangeboden producten.

Ook zijn we geen vrijmetselaren (de [beruchte?] freemasons), lees: geen duistere driehoekige lodges verspreid over de wereld waar we samen komen om allerlei plannen te smeden voor wereld dominatie/verlichting door middel van geestverruimende nootropics en experimentals, waarbij de wereldpopulatie via drinkwater en babyvoeding onderdanig worden gemaakt aan onze eigen cult rituelen en offeringen.

Dus nee; we zijn geen volgelingen van een freemason Albert Pike-achtige movement of cult. Enige dat overeenkomstig zou zijn, is dat we "kennis" wel belangrijk vinden.

Dan te denken dat we nog dachten om het oog af en toe te laten knipperen... Websites mogen wat speelser zijn imo. Zitten aantal eastereggs in de site; deze vinden levert soms kortingen op of gratis samples.

[on-topic]
@Nosje; Bedankt voor je bestelling. Hoe zijn je ervaringen? Lees eerst goed de bijgesloten informatie.
[/on-topic]
ZuiverBewustzijn
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 7:19 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Stefaan » vr maart 15, 2013 8:00 pm

Goed dat je het even duidelijk maakt. Ik vermoedde het namelijk sterk, in eerste instantie. :hulde:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor ZuiverBewustzijn » vr maart 15, 2013 8:08 pm

Jb_ schreef:Werkt dit beter als aniracetam?


Hieronder allereerst even de 2 naast elkaar:

Aniracetam:
- Helpt bij de communicatie tussen de twee hersenhelften, verhoogde creativiteit, perceptie, geluiden, kleuren etc.
- Heeft een meer potente AMPA recepter effect dan piracetam, wat resulteert in betere aandacht en concentratie.
- Beschikt over een breed scala van aniolytische (angstdempende) eigenschappen.

Noopept:
- Verhoogt de concentratie en motivatie
- Heeft een positieve invloed op de stemming
- Verhoogt de creativiteit
- Maakt zelfverzekerder


Indeling in groepen:
Aniracetam valt onder de familie van Racetams. Noopept niet. Lees hier meer informatie over racetams ( als introductie ): http://en.wikipedia.org/wiki/Racetam

Doseringen:
Aniracetam: 600 – 3,000 mg (1 a 2x per dag)
Noopept: 10-20 mg (1-3x per dag)


Samengevat; noopept heeft veel lagere dosering en is veel krachtiger dan aniracetam. Het blijft ook erg verschillend qua effect, afhankelijk van hoe je biologisch in elkaar zit. Je kunt enkele fora vinden, als deze, waar men eigen ervaringen bespreekt.
ZuiverBewustzijn
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 7:19 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor ZuiverBewustzijn » vr maart 15, 2013 8:20 pm

Gman007 schreef:Goed dat je het even duidelijk maakt. Ik vermoedde het namelijk sterk, in eerste instantie. :hulde:


[off-topic]
Kijk, zo zijn er natuurlijk vele invalshoeken. Ik begrijp goed wat je bedoelt met je eerste gedachte. We hoeven alleen maar te kijken naar bedrijven als Fidelity Investments en Information Awareness Office . Ander perspectief op het oog is vanuit wat meer spiritualiteit/new-age visie; namelijk "a window into the soul" ( zie daar de relatie met de producten die aangeboden worden ). Daarnaast liegen ogen vaak niet; tenminste dat is wat mensen denken wanneer ze iemand "goed in de ogen kijken" of dergelijke uitspraken. Dus zowel qua relatie tot de producten, als vanuit de freemasonry "kennis is belangrijk", als vanuit algemeen "eerlijk/open/zichtbaar", gaat het goed op. Vandaar dus het logo :)

Op een subniveau, ook mede door; "i"pod/phone/pad/whatever => I => "eye" . Alswel, ik persoonlijk ben nogal geinteresseerd in artificial intelligence en daarbij zie ik het logo gesproken "I" als "ik" => wie zijn we? En dat sluit aardig aan op wat de producten doen "je brein meer benutten". Natuurlijk kun je zo vaag als dit er vanalles aan koppelen; dus ik zal niet zeggen dat deze laatste serieuze invloeden zijn, maar op toch interessant.
ZuiverBewustzijn
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 7:19 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor ZuiverBewustzijn » vr maart 15, 2013 8:30 pm

on-topic reactie (gesproken vanuit persoon, niet ZB):

Persoonlijk ook noopept gebruikt en eerste keer goed effect (open gevoel; flauwe stelling: open en scherp gevoel zonder 10 red bull te drinken ). Zoals uit vorige posts is af te leiden, gebruik ik het voor studie/werk. Echter; zelf moet ik nog vaker gebruiken om betere testen te doen om het te onderscheiden van een mogelijk placebo (uit eenmalig gebruik). Dat het werkt; is zeker, echter de hoeveelheid/gevoeligheid/etc per persoon zijn verschillend.

Qua aniracetam en andere racetams, zie ik en gebruik ik combinaties met Choline en Sulbutiamine; waar zijn functioneren als "ondersteunend".
ZuiverBewustzijn
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 7:19 pm

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Bonke » za aug 31, 2013 6:06 pm

Informatief topic, ik ben zo goed als door mijn Piracetam heen en ga door dit topic maar eens Noopept proberen. Vermoedelijk ga ik 1 gram bestellen om te proberen, is Choline dan ook een pré?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor zaagmans » za maart 01, 2014 8:03 pm

Ik heb 100 caps besteld van 20mg. Ik ga exact dezelfde test doen als jij. Ben benieuwd wat het mij brengt.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor FranX » ma maart 17, 2014 9:09 am

zaagmans schreef:Ik heb 100 caps besteld van 20mg. Ik ga exact dezelfde test doen als jij. Ben benieuwd wat het mij brengt.


Ik ben heel benieuwd... keep us posted.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Geaborteerd en incompleet Noopept experiment

Berichtdoor Rareuniverse » ma maart 17, 2014 10:28 am

Is wel aan te raden om dit spul via ebay te bestellen, want hier in Nederland betaal je de hoofdprijs ervoor..
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner