Einstein schreef:Handig als je inderdaad tentamens hebt, als je als schrijver de kost moet verdienen of als je voortaan als doorgewinterde intellectueel door het leven wilt. Zo zijn er nog wel meer scenario's te bedenken
Oizo schreef:Handige info, bedankt voor het posten!
Kan je je ervaring met piracetam hiermee vergelijken als het op concentratie en 'scherpheid' aankomt?
Is er een duidelijk verschil?
Welk van deze twee heeft hier het meest opvallende effect op?
Etc.
Bedankt
Einstein schreef:Handig als je als schrijver de kost moet verdienen of als je voortaan als doorgewinterde intellectueel door het leven wilt.
Einstein schreef:Na een tijdje neemt de werking af en als je hogere doses gaat nemen om dat te counteren zal dat vast niet gezond zijn. De bijwerkingen worden dan waarschijnlijk ook steeds erger.
Italiano schreef:Super dat je dit alles meldt FrankX
Gebruik je ook een choline supplement (zoals Cholinecitraat)? Wordt wel aanbevolen bij (langdurend) gebruik van racetams en helemaal als je hoofdpijn-achtige verschijnselen gaat ervaren.
FranX schreef:Oizo schreef:Handige info, bedankt voor het posten!
Kan je je ervaring met piracetam hiermee vergelijken als het op concentratie en 'scherpheid' aankomt?
Is er een duidelijk verschil?
Welk van deze twee heeft hier het meest opvallende effect op?
Etc.
Bedankt
Bij Noopept is vanaf dag 2 al een rationeler en heldere gedachtegang merkbaar. (of je wilt of niet)
Wil je concentratie en scherpheid kies dan absoluut voor Noopept.. doseer voorzichtig.
Platonius schreef:Denk je dat dit ook direct werkt om beter te studeren? general-chat/studeren-t6485.html
FranX schreef:Volgende week houden we weer eens een 'fear en loathing' weekend en het zou zonde zijn om dan niet ten volle van de drugs te kunnen genieten.
nosje1987 schreef:Interessant topic.
Heb besloten het zelf ook aan te schaffen, review volgt ! xD
Vond het hier trouwens goedkoper http://zuiverbewustzijn.nl/product/7327 ... pt-10-gram
Gman007 schreef:nosje1987 schreef:Interessant topic.
Heb besloten het zelf ook aan te schaffen, review volgt ! xD
Vond het hier trouwens goedkoper http://zuiverbewustzijn.nl/product/7327 ... pt-10-gram
Illuminati all-seeing eye als logo. Ik pas
Jb_ schreef:Werkt dit beter als aniracetam?
Gman007 schreef:Goed dat je het even duidelijk maakt. Ik vermoedde het namelijk sterk, in eerste instantie.
zaagmans schreef:Ik heb 100 caps besteld van 20mg. Ik ga exact dezelfde test doen als jij. Ben benieuwd wat het mij brengt.
Keer terug naar Andere Tripreports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten