Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's - Mijn Explosie

Voor al je psychedelische avonturen.

Paddo's - Mijn Explosie

Berichtdoor Anjuna » ma jan 06, 2014 10:44 pm

Dit verhaal is ook te lezen op mijn nieuwe site; http://www.paddoblog.nl

Grenzen zijn illusies – Er is alleen liefde – Dit is mijn explosie

Donderdag 12 december 2013. Ik zat tot 23:00 in het studiecentrum om een tentamen voor te bereiden. Toen ik een kwartiertje later thuis kwam stelde een vriend (en huisgenoot) genaamd T voor om te gaan trippen van onze nieuwe oogst paddo’s. Ik twijfelde. Het was al laat en ik wilde de volgende dag eigenlijk weer studeren. Een halfuur later was ik om. Ik had veel gedaan die dag en ik voelde me perfect. De vorige trip die T en ik samen hadden gedaan was te mild gebleken, en we zouden nu voor een goede gaan. Ineens leek trippen het beste idee ooit te zijn.

We aten allebei flink wat verse Hawaïaanse paddo’s. Meteen daarna speelde ik op de playstation een potje fifa tegen N; een vriend die op bezoek was. Negen van de tien keer win ik van N, maar deze wedstrijd niet. Tijdens de tweede helft begonnen de paddo’s namelijk goed te werken. De spelers veranderden in razendsnelle miertjes die moeilijk onder controle waren te houden. Na het spelletje ging N naar huis. Voor T en mij kon de trip beginnen.


De trip kwam heftig op en we zaten er al snel goed in. We luisterden naar Kero One en ik dartelde wat rond in de kamer. Ik houd er van om te bewegen tijdens het trippen; stilzitten doe ik alleen als ik ergens mee bezig ben, zoals tekenen of schrijven. Ik hoorde een grappig effect in de muziek; het leek alsof de tekst van Kero One twee keer werd gerapt, waarbij het ene deel net iets achterliep op het andere. Ik vertelde T dat ik mezelf die avond in de bibliotheek had afgevraagd waarom ik eigenlijk een studie doe. Waarom mensen überhaupt studeren. Is die kennis echt nodig? Ik kwam tot de conclusie dat ik van mijn studie (culturele antropologie) houd, en dat ik veel van de geleerde kennis kan toepassen in het dagelijks leven. Maar een ideale wereld is voor mij een wereld zonder studies, waarin de enige les de levensles is.

De trip zette zich rustig voort. Ik voelde me fijn en dacht er aan om buiten een wandeling te gaan maken. T dacht het zelfde, en nadat hij mij had gevraagd of ik een wandeling wilde maken verzamelden we onze spullen en openden we de voordeur. Ik stond versteld van wat ik zag. Er hing een dikke mist in de koele avondlucht. We konden nauwelijks de overkant van de straat zien en het lantaarnlicht maakte het tot een sprookjesachtig geheel. Het was windstil en er was geen geluid te ontdekken. Het leek alsof wij de enige waren in deze prachtige wereld. We liepen over het midden van de weg en ik voelde me ontzettend goed, maar ook verbaasd: overweldigd, verbijsterd, overrompeld. Dit gevoel van verbazing werd steeds groter. ‘Dit mag niet... Hoe kan het dat wij het nu zo goed hebben terwijl er zoveel mensen zijn die lijden?’ Ik bleef deze gedachte herhalen. Soms hardop. Het leek niet eerlijk en ik kon het niet begrijpen.

Toen we aankwamen bij de brug over het kanaal bereikte mijn verbazing het hoogtepunt. Ik keek uit over het water en wat ik zag was het mooiste wat ik ooit had gezien. Ook T kon zijn ogen niet geloven. Het licht van de lantaarns op de kade scheen door de bomen richting het water, en de mist vervaagde alles tot een ongelooflijke schoonheid. Ik voelde tranen opkomen. Ik dacht er aan dat het fijn zou zijn om te huilen. Ik had al zeker een jaar niet gehuild. Maar ik huilde niet. Ik begreep niet dat er niet meer mensen op deze plek stonden. Dat schilderijen voor miljoenen euro’s werden verkocht, terwijl dit gratis was. En niet te overtreffen.

We liepen verder. De verbazing ebde weg en het fijne gevoel nam de overhand. Het gevoel van liefde. Het werd steeds sterker en ik vroeg me af waar het op zou houden. T kreeg het idee dat het niet goed met me ging. Maar het ging perfect, ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Door de bezorgdheid van T kwam er toch een lichte twijfel in me op. Zou dit gevoel kunnen leiden tot iets slechts?

Ik bleef staan bij een grote boom en omhelsde hem. Ik bezweek bijna onder de liefde. T stelde voor om terug naar huis te lopen en dat klonk als een goed idee. Ik wist niet precies wat er aan de hand was en T leek op dit moment verstandig. Voordat we weer gingen lopen omhelsden we elkaar; het was een geweldige knuffel. Op de terugweg had ik af en toe een gevoel alsof ik flauw ging vallen. Een paar keer moest ik stil staan om mijn evenwicht niet kwijt te raken. Ik vroeg aan T waarom hij steeds deed alsof er iets slechts aan de hand was. Hij zei dat hij het niet wist, maar hij dacht dat het veilig was om naar huis te gaan.

Thuis aangekomen bereikte mijn liefde een hoogtepunt, een hoogtepunt dat ongeveer drie uur zou aanhouden. Het voelde alsof ik elk moment kon ontploffen. De meest positieve ontploffing die ooit zou hebben plaatsgevonden. Ik wás liefde. Ik hield van alles en iedereen, precies evenveel. Boven lagen twee andere vrienden (en huisgenoten) al in bed. Ik rende naar de kamer van S. ‘S, ik houd zo ontzettend veel van je, je bent de beste…’ Toen nog een trap op naar de kamer van G. G is al jarenlang mijn beste vriend. De leukste dingen beleef ik met hem samen. Ik zijn kamer voelde ik opnieuw tranen opkomen. ‘G, ik vind je zo chill, ik hou zo veel van je… Ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld, ik wist niet dat het mogelijk was om zoveel liefde te voelen. Hoe kan ik ooit nog doorgaan met leven? Na dit?’ G antwoorde dat ik gewoon moest doorgaan waar ik mee bezig was, dat ik de juiste weg al lang had gevonden. Het voelde als het beste antwoord dat hij had kunnen geven.

Toen ik beneden was probeerde ik M, mijn beste vriendin, te bellen. Ze nam niet op. Ik belde een paar andere vrienden, die ook allemaal niet geen gehoord gaven. ‘Deze mensen… Ze hebben net het beste gesprek van hun leven gemist!’ zei ik tegen T. We moesten er om lachen. Ik concentreerde me op het gevoel in mijn lichaam. Het was een warme gloed van liefde die zich vanuit mijn onderbuik naar boven verspreide. Ik ging meer mensen te bellen. Iedereen die niet opnam schreef ik met voor- en achternaam op een lijst met de titel ‘Mensen die het beste gesprek van hun leven hebben gemist’. Er begonnen mensen op te nemen. Aan hen gaf ik mijn boodschap van liefde door, en iedereen reageerde heel fijn. Ik maakte ook een lijst van mensen die het beste gesprek van hun leven wél hadden gehad. Mensen die ik niet had kunnen bereiken belde ik nog een keer, en als ze weer niet opnamen sprak ik iets in op hun voicemail. De lijst werd steeds langer en ik wist dat ik uiteindelijk bij mijn familie uit zou komen. Mijn broertje en zusje namen niet op. Voicemail. Toen mijn moeder. T vond dat ik niet moest bellen. Ik begreep hem niet en hij kon me niet meer aan het twijfelen brengen. Het was diep in de nacht en mijn moeder nam bezorgd op. ‘Mam… Ik houd zo veel van je.’ ‘Wat ben je aan het doen?’ Paddo’s… Bedankt voor alles wat je voor me gedaan hebt.’ ‘Je bent gek.’ ‘Is papa er ook?’ ‘Ja, ik zal hem voor je wakker maken.’ ‘Pap, ik houd van je…’ ‘Ik houd ook van jou lieverd.’ ‘Slaap lekker.’

Ik heb daarna nog veel meer mensen gebeld, waaronder een meisje dat me ooit dronken met een vuist in mijn gezicht heeft geslagen. Ze was blij met wat ik zei. T begon in te zien dat mijn staat niet negatief uit te leggen was. We omhelsden elkaar weer. Hij ging naar bed. Ik bleef schrijven. Alles met gekleurde stiften op A4tjes. Als er een blaadje vol was legde ik het op de grond.

Schijn bedriegt maar waarheid niet

Toen ik klaar was met schrijven en er 24 A4tjes naast en onder elkaar lagen, besloot ik om nog even naar buiten te gaan. Ik hoefde me hiervoor niet om te kleden, want mijn jas, sjaal en muts had ik al die tijd aangehouden. Ik wilde nog een keer terug naar de brug, de plek waar het voor mijn gevoel allemaal was begonnen. Ik keek uit over het water en toen gebeurde het. Ik moest huilen. Ik wist dat deze trip mijn leven zou veranderen. Het zouden geen grootse veranderingen zijn, want ik zag de trip ook als een ultieme bevestiging; ik bevond me al op de juiste weg.
Laatst bijgewerkt door Anjuna op wo jul 16, 2014 5:48 pm, in totaal 15 keer bewerkt.
Anjuna
Offline
 

Re: Zelfgekweekte paddo's; mijn explosie

Berichtdoor Aebi » ma jan 06, 2014 11:12 pm

:hulde: :hulde:

Klinkt als een geweldige trip, mooi geschreven ook! Damn, ik wil trippen.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Zelfgekweekte paddo's; mijn explosie

Berichtdoor Miss E » di jan 07, 2014 12:16 am

Mooi tripreport, er zit zoveel liefde in je verhaal! :love:

Ik krijg er zelf zin van om te trippen! :)
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Zelfgekweekte paddo's; mijn explosie

Berichtdoor veryordinary » di jan 07, 2014 11:26 am

Wauw, wat mooi beschreven dit :)

Thanks voor het delen.
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: Zelfgekweekte paddo's; mijn explosie

Berichtdoor lemonhaze » di jan 07, 2014 12:13 pm

Echt supermooi geschreven anjuna, ik kijk nu al uit naar je volgende tripreport!
:love:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Zelfgekweekte paddo's; mijn explosie

Berichtdoor FranX » di jan 07, 2014 12:37 pm

:hulde: prachtig
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Paddo's - Mijn explosie

Berichtdoor Snater » zo jan 19, 2014 3:58 pm

Dit zijn de reportjes die me er toe aanzetten ook een keer truffels/paddo's te proberen, ik wil het al een tijdje maar nog geen datum of iets geprikt helaas.

Thanks for sharing :hulde:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Paddo's - Mijn explosie

Berichtdoor cojiro » di feb 11, 2014 12:36 am

Wow, indrukwekkend. I want this. Geweldig, gelezen met een brede glimlach.
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Paddo's - Mijn explosie

Berichtdoor Lizard King » di feb 11, 2014 2:27 am

Heel speels en luchtig geschreven, het zou bijna een kinderboekje kunnen zijn (en dit bedoel ik goed!).
En bomen knuffelen als je deirem bent ... zeer herkenbaar lol :p
Vorige week ook een tripke gedaan, gelijkaardig maar meer mellow (komt er binnenkort tussen te staan).
Fijn dat je je geamuseerd hebt. Paddo's are groovy man!
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Paddo's - Mijn explosie

Berichtdoor FranX » za feb 22, 2014 8:48 am

Excuus voor de verlate reactie.

Dank voor het delen!
Mooi verhaal en goed geschreven.
:hulde:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Paddo's - Mijn explosie

Berichtdoor Radical » za feb 22, 2014 12:20 pm

Prachtig report
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Paddo's - Mijn Explosie

Berichtdoor GaiaNyx » ma jun 09, 2014 10:59 pm

Wauw wat een heerlijk report! Een hele late reactie maar ik vind dit report wel een bumpje waard ;)
Het klinkt echt als de beste trip die je maar kan hebben :hulde

Ook fijn dat iedereen zo lief reageerde! Mijn ouders zouden het een heel stuk minder sympathiek oppakken als ik ze midden in de nacht onder invloed opbelde denk ik :#: ongeacht hoe lief de boodschap ook zou zijn :roll2:

:
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron