Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn verslaving

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Mijn verslaving

Berichtdoor acuut » di dec 20, 2016 11:30 am

Knip
Laatst bijgewerkt door acuut op vr jan 13, 2017 12:47 am, in totaal 1 keer bewerkt.
acuut
Experimenterende Gebruiker

Re: Mijn verslaving

Berichtdoor Vinnie » di dec 20, 2016 12:32 pm

Heftig man, denk hoe kut het ook is het toch het beste is als je weer de kliniek in gaat.
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor Amvitamientje » wo dec 21, 2016 5:26 am

Jij bent echt stoer man :roll:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor acuut » wo dec 21, 2016 12:58 pm

Amvitamientje schreef:Jij bent echt stoer man :roll:

Kan je deze reaktie uitleggen
acuut

Berichtdoor Vinnie » wo dec 21, 2016 1:27 pm

Wat ben jij voor een moderator joh, inplaats van mensen te helpen loop je gewoon een beetje tof te doen :#:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor Maus » wo dec 21, 2016 1:50 pm

Kevinhul schreef:Op me 12de beginnen te blowen om enige rust in me hoofd te brengen.
Op me dertiende maakte ik kennis met speed en heb het 3 jaar dagelijks gebruikt.
Waardoor ik in een psychose ben geraakt en vreselijke dingen
Heb uitgwhaald en mensen aan gedaan ik kwam vaak in aanraking met politie en justitie.
Uiteindelijk na een paar ots'en en rm-en kreeg ik de pei maatregel opgelegd ik was te gevaarlijk
Om los te lopen had dan ook wel iets ergs gedaan wat ik liever niet benoem.
Ik werd in volledige beperking opgesloten mocht geen contact met niemand behalve me advocaat,
Ik mocht geen krant tijdschrift of tv 23 uur op cel en 1 uur alleen luchten in een betonnen bak
Met een tralie werk boven de kooi na drie maanden mocht ik daar uit en op de groep

Ik heb toen 7 jaar in klinieken door gebracht en mocht af en toe op verlof
Toen ik vrij kwam kwam daar al vrij snel de alcohol om de hoek kijken
Veel baantjes en contacten verloren ik isoleerde me op me kamer zodat ik 'veilig' was
Op het top punt dronk ik 16 biertjes en een kwart tot halve fles cognac per dag
Ik ging er paychisch en lichamelijk aan kapot
Ik ben toen cold turkey met lorazepam en refusal afgekickt
7 maanden clean geweest
Toen ging mijn relatie uit en heb ik die medicijnen links laten liggen
En ben weer gaan drinken ik zocht oude maatjes op en toen maakte ik kennis met coke
Jezus dat gaf eindelijk rust in me kop en voelde me lekker in plaats van depri down en verdrietig
Het begon met een gram per 2 dagen in het weekend
Ik raakte me baan kwijt door me alcohol en drugs gebruik
En maakte er weer me dagelijkse bezigheid van
Nu zit ik weer in de ellende en put ik gebruik zoon 5 gram coke per dag
Me lichaam is helemaal op er komen stukke vlees uit me neus als ik snuit
Constante bloedneus en zwellingen 2 trappen oplopen is al een hele opgave
Nu ben ik begonne. Met baclofen tegen de zucht naar coke
Het helpt enig sinds maar nu ga ik weer steeds meer diazepam en mdma pakken
Door de mdma is het leeg in me hoofd en ga ik knock out en dan alaap ik tenminste even
Hoe mu verder geen idee ene dag gaat het wel andere voel je je een mislukkeling en spring je het liefst van 7 hoog

Dit is mijn verslaving kort samen gevat ik hoop niet dat iemand zich hierin herkent

Extreem heftig levensverhaal, Kevin :|

Ik denk dat je op dit kruispunt in je leven twee keuzes hebt:

1. Afkicken in een kliniek en daarna een langdurige opname waarin ze proberen je psychisch weer op te lappen.

2. Dat je 2017 niet gaat overleven en we dus weer afscheid moeten nemen van een member van dit forum. 5 gram cocaïne per dag houdt niemand vol, zelfs een commando van de US NAVY SEALS niet...

Ik vind het heel moedig dat je dit verhaal met ons deelt. Er is nog hoop.

Voor keuze 1. is ook moed nodig. En die moed heb je -denk ik- nu nog in je. Kies voor optie 1. voordat je de moed niet meer hebt.

Alle sterkte van de wereld, Kevin!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:

Einstein schreef:
Der Hauptgrund für Stress ist der tägliche Kontakt mit Idioten :|
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Maus » wo dec 21, 2016 1:54 pm

Oh ja, overweeg een opname in een afkickkliniek in het buitenland. Zuid Afrika, of Thailand bijvoorbeeld. Afkickklinieken in NL hebben vaak een buitenlandse vestiging.

Een andere omgeving en geen contact met vrienden die geen goede invloed op je hebben, is in jouw situatie denk ik erg aan te raden.

Einstein schreef:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » do dec 22, 2016 12:36 am

Vinnie schreef:

Wat ben jij voor een moderator joh, inplaats van mensen te helpen loop je gewoon een beetje tof te doen :#:

Ik weet niet of je zijn andere posts hebt gelezen, maar dat zijn alleen maar dit soort ''stoere'' lange verhalen. 7 Gram coke snuiven per dag, iets met een vuurwapen van een agent gejat, foto's van je 10 gram flakes en natuurlijk nog :

Kevinhul schreef:Dat ik mijn ouders heb bedreigd met een vuurwapen
Dat ik zelfmoord heb geprobeerd te plegen voor de ogen van mijn opa en oma en ik nooit spijt heb betuigd en ze nu dood zijn
Dat ik bij een criminele bende ben gegaan die ik met een ontvoering moest bekopen en ze me half dood hebben gemaakt
Dat ik meerdere mensen in me psychose onnodig mentaal en fysiek pijn heb gedaan en daardoor jeugd tbs heb gekregen
Dat ik vanaf me 15e al vet verslaafd ben

En ga zo maar door, maar als iemand een goed advies geeft verklaar je deze voor gek

:#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Maus » do dec 22, 2016 12:41 am

Oh ja, als je de waarheid wilt weten:

Spoiler! :
Ik vrees dat je hersenen door alle drugs en psychiatrische medicatie voor een gedeelte serieus aangetast zijn. Neem minimaal 10 jaar om hiervan te herstellen. Als je echt beter wilt worden, tenminste...

Alle sterkte van de wereld gewenst!! 8-)

Einstein schreef:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Vinnie » do dec 22, 2016 12:57 pm

Amvitamientje schreef:
Vinnie schreef:

Ik weet niet of je zijn andere posts hebt gelezen, maar dat zijn alleen maar dit soort ''stoere'' lange verhalen. 7 Gram coke snuiven per dag, iets met een vuurwapen van een agent gejat, foto's van je 10 gram flakes en natuurlijk nog :

Kevinhul schreef:Dat ik mijn ouders heb bedreigd met een vuurwapen
Dat ik zelfmoord heb geprobeerd te plegen voor de ogen van mijn opa en oma en ik nooit spijt heb betuigd en ze nu dood zijn
Dat ik bij een criminele bende ben gegaan die ik met een ontvoering moest bekopen en ze me half dood hebben gemaakt
Dat ik meerdere mensen in me psychose onnodig mentaal en fysiek pijn heb gedaan en daardoor jeugd tbs heb gekregen
Dat ik vanaf me 15e al vet verslaafd ben

En ga zo maar door, maar als iemand een goed advies geeft verklaar je deze voor gek

Wat ben jij een simpel figuur joh, deze gast heeft duidelijk meer meegemaakt dan jij je kunt voorstellen maar omdat die (waarschijnlijk jou) advies niet opvolgt is het meteen alleen stoer doen.
Hij heeft veel bizarre dingen meegemaakt zoals zijn ouders met een vuurwapen bedreigen maar denk je nou echt dat hij dit stoer vindt? :#:
Dit geeft meer aan hoe ver die in de shit zit :s

Prima dat jij deze gast niet meer wil helpen maar door dit soort kkr simpele opmerkingen is er de kans dat hij niet meer op het forum komt.
Andere hulp of iemand om met ze problemen over te praten had die ook al niet dus nu duw je hem alleen maar verder naar het randje van de afgrond :#:

Is dit forum om mensen te helpen of wat?

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor Jcutter » do dec 22, 2016 1:42 pm

Vinnie schreef:
Is dit forum om mensen te helpen of wat?

Nee. Dat is meer een bijkomstigheid. Dit forum is ervoor bedoeld om met elkaar te praten over drugs :smokin:
Jcutter
BDE
Donateur

Berichtdoor acuut » za dec 24, 2016 3:01 am

Ik wou die 'stoere' dingen alleen beschrijven zodat mensen kunnen zien tot wat het kan lijden
En stoer doen over mijn verleden? Kom op zeg wat heb ik eraan?? Ik vertel de waarheid!
Als ik alles had verteld wat me is overkomen en wat mensen me hebben aangedaan zou
Je dan zeggen aandachts trekker?

Ik vind het echr kut dat een mod zoiets zegt zonder eersst met mij in gesprek te gaan
Want de. Dingen due ik hier beschrijf komen regelmatig boven in mijn hoofd en wou het van me af schrijven
En dacht dat dit daar een veilige plek voor was
acuut

Berichtdoor 618157 » za dec 24, 2016 4:06 am

Kevinhul schreef:Ik wou die 'stoere' dingen alleen beschrijven zodat mensen kunnen zien tot wat het kan lijden
En stoer doen over mijn verleden? Kom op zeg wat heb ik eraan?? Ik vertel de waarheid!
Als ik alles had verteld wat me is overkomen en wat mensen me hebben aangedaan zou
Je dan zeggen aandachts trekker?

Ik vind het echr kut dat een mod zoiets zegt zonder eersst met mij in gesprek te gaan
Want de. Dingen due ik hier beschrijf komen regelmatig boven in mijn hoofd en wou het van me af schrijven
En dacht dat dit daar een veilige plek voor was

Er zijn geen veilige plekken op DF, dit is een groot mijnenveld, een verkeerde stap en BOEM je ben de lul Kevin muhuwhahahaa :twisted:
618157
Badass Junkie

Berichtdoor acuut » za dec 24, 2016 10:33 am

Ja dat blijkt het voelde als een veilige haven
En dan heb ik nog zoveel weggelaten uit mijn verhalen puur omdat het bijna noet te geloven is
Ik vind dit dan ook erg jammer
Ja ik heb verschrikkelijke dingen meegemaakt die andere alleen in films zien
Ach wtf ik zeg het gewoon ik ben misbruikt me beste vriend is vermoord en in stukken gezaagd en gevonden
Ik zelf ben ook een keer neergeschoten zot nog steeds wen kogel in me knie
Op me 15e ben ik ontvoerd en heb en ze mw bijna dood geslagen en voor dood achter gwlaten
Waar ik lichamelijk nog elke dag me gwconfeonteerd qord ze hwbben me namelijk open gesneden
En ne kop ingeslagen met een knuppel

Dit is wat mij heeft gemaakt tot wat ik ben en wat ik heb uitgespookt
En ik red me gwlukkig aardig
En nee dir ia niet stoer of wat san ook dit is kwiharde realtiteit!!
Dus gvd soe niet meer zo raar over mijn berichten dat ik stoer zou doen!!
acuut

Berichtdoor Exceptional » za dec 24, 2016 11:00 am

Woon je op 't kamp?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional
Cynic
Donateur

Berichtdoor acuut » za dec 24, 2016 12:31 pm

Had er veel mee te maken en kwam er dagelijks hoezo
acuut

Berichtdoor acuut » za dec 24, 2016 3:45 pm

Waarom vraag je dat?
acuut

Berichtdoor Exceptional » za dec 24, 2016 5:07 pm

Omdat mensen van het kamp ook altijd dit soort verhalen hebben.
Exceptional
Cynic
Donateur

Berichtdoor Accountz0r » za dec 24, 2016 5:12 pm

Hahaha. 8-)
Dus ik kom op de plek aangelopen waar iedereen altijd staat te roken, ik krijg meteen veel felicitaties en vraag dan: wie heeft er zin in lachgas?
Accountz0r
Badass Junkie

Berichtdoor 618157 » za dec 24, 2016 5:20 pm

Exceptional schreef:Omdat mensen van het kamp ook altijd dit soort verhalen hebben.

pssstt pepperpsray kopen @fushizzle, maar scheer niet alle "kampers" over een kam(p)/bijt niet in de hand die je voed,ze moeten toch ergens een amfetamine lab kwijt en als die mensen daar geen moeite mee hebben, laat ze :kleuter:
618157
Badass Junkie

Berichtdoor Prototype » za dec 24, 2016 6:11 pm

618157 schreef:
Exceptional schreef:Omdat mensen van het kamp ook altijd dit soort verhalen hebben.

pssstt pepperpsray kopen @fushizzle, maar scheer niet alle "kampers" over een kam(p)/bijt niet in de hand die je voed,ze moeten toch ergens een amfetamine lab kwijt en als die mensen daar geen moeite mee hebben, laat ze :kleuter:

Hehehehe
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor acuut » za dec 24, 2016 11:12 pm

Oftewel je trekt mij weer in twijfel
acuut

Berichtdoor JongGeleerd » zo dec 25, 2016 12:06 am

Nee, dat niet per sé, de door jou geïnterpreteerde ondertoon hoeft er niet te zijn. In dat geval zegt hij enkel dat het een dertien in een dozijn verhaal is.

djeemen schreef:Ik ben het wel deels met JG eens
JongGeleerd
Tinychat Meubilair
Donateur

Berichtdoor Exceptional » zo dec 25, 2016 3:11 am

Kevinhul schreef:

Oftewel je trekt mij weer in twijfel

Wat is dat nou weer voor een raar soort achterdocht? Je kwam er toch dagelijks?

Perry schreef:Nee, dat niet per sé, de door jou geïnterpreteerde ondertoon hoeft er niet te zijn. In dat geval zegt hij enkel dat het een dertien in een dozijn verhaal is.

Dat ook niet. Maar fijn dat je 't voor me invult.
Exceptional
Cynic
Donateur

Berichtdoor acuut » zo dec 25, 2016 4:59 am

Ik heb gewoon veel meegemaakt oke wat ik dagelijks mee draag en last van heb en het doet me pijn en stoort me dat mensen er zo lichtig over doen misschien ben ik tee eerlijk en moet ik dat niet doen
acuut

Berichtdoor PsychootHoofd » zo dec 25, 2016 4:28 pm

Kevinhul schreef:Ik heb gewoon veel meegemaakt oke wat ik dagelijks mee draag en last van heb en het doet me pijn en stoort me dat mensen er zo lichtig over doen misschien ben ik tee eerlijk en moet ik dat niet doen

Mensen op dit forum identificeren zich heel graag met hun profiel en coole reacties die mensen zoals jou 'op hun plek zetten' geeft ze een statusverhogend gevoel. Dit forum gaat niet echt meer om informatie geven over drugs of advies maar eerder om zoveel mogelijk posten en zogenaamde 'slimme, vlotte' reacties plaatsen. Je kan beter op drugsforum.nl of nog beter bluelight advies vragen of je verhaal doen. Durf te wedden dat veel van die gassies hier heel slim gaan lopen doen over 3 maanden regels en met mate gebruiken, terwijl ze zelf bijna dagelijks aan de pep lopen te posten hahaha :p

Maargoed heftig verhaal man. Op je twaalfde beginnen met drugs is wel een beetje een doemscenario creëren. Misschien had je al aanleg voor bepaalde psychologische aandoeningen en verhoogde impulsiviteit en dan soort zaken. Deze heb je door je zware drugsgebruik alleen maar aangewakkerd en verergerd. Ik kan me alleen maar inleven in je situatie, maar het compleet begrijpen ervan is een lastig verhaal. Hierdoor wordt passend advies geven wat lastig. Enige zekere is dat je ermee moet kappen en je leven over een andere boeg moet gooien hoe lastig het ook is. Wellicht met behulp van medicatie en zeker professionele hulp. Ik hoop dat het je goed gaat man.
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
PsychootHoofd

Berichtdoor Amvitamientje » zo dec 25, 2016 7:11 pm

PsychootHoofd schreef:
Mensen op dit forum identificeren zich heel graag met hun profiel en coole reacties die mensen zoals jou 'op hun plek zetten' geeft ze een statusverhogend gevoel. Dit forum gaat niet echt meer om informatie geven over drugs of advies maar eerder om zoveel mogelijk posten en zogenaamde 'slimme, vlotte' reacties plaatsen.

We hebben hem zat adviezen gegeven in andere topic's, echter vindt hij deze onzin.

PsychootHoofd schreef:Je kan beter op drugsforum.nl advies vragen of je verhaal doen.

PsychootHoofd schreef: Durf te wedden dat veel van die gassies hier heel slim gaan lopen doen over 3 maanden regels en met mate gebruiken, terwijl ze zelf bijna dagelijks aan de pep lopen te posten hahaha :p

De 3 maanden regel gaat over MDMA, niet over pep. En kunnen mensen die dagelijks aan de pep zitten geen adviezen geven, bijvoorbeeld door hun eigen ervaring??

PsychootHoofd schreef:Enige zekere is dat je ermee moet kappen en je leven over een andere boeg moet gooien hoe lastig het ook is. Wellicht met behulp van medicatie en zeker professionele hulp.

En dat wil die juist niet

:wave:
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Exceptional » zo dec 25, 2016 7:25 pm

Kevinhul schreef:Ik heb gewoon veel meegemaakt oke wat ik dagelijks mee draag en last van heb en het doet me pijn en stoort me dat mensen er zo lichtig over doen misschien ben ik tee eerlijk en moet ik dat niet doen

Waarom doe je nou zo moeilijk? Dat verhaal deed me denken aan verhalen die ik eerder heb gehoord. Van mensen van een kamp. Voel je je nu niet meer bijzonder ofzo? Is dat het?
Exceptional
Cynic
Donateur

Berichtdoor acuut » zo dec 25, 2016 9:24 pm

Ik ben niet byzonder apart of speciaal
Ik ga geen bewijzen of foto's plaatsen
Je geloofd het of niet
Jullie bijdragen in meerdere topics voegen niets toe aan het onderwerp waar het over gaat
Maar meer boe kan ik het zo vaag en meest onder invloed antwoorden
Ik heb intussen hulp gezocht en heb begeleiding en medijnen tegen de cravings
Wanneer starten jullie peppies en benzo'tjes? Of is dat minder erg als coke

Julli vergeten even dat ik al die delicgen en fratsen heb gepleegd toen ik in een psychose raaktd door de pep en het weinige slaap

Ben wel benieuwd naar de creatieve en ontkennende en weerlebgende antwoorden van jullie
acuut

Berichtdoor Maus » zo dec 25, 2016 10:16 pm

Kevinhul schreef:Ik ben niet byzonder apart of speciaal
Ik ga geen bewijzen of foto's plaatsen
Je geloofd het of niet
Jullie bijdragen in meerdere topics voegen niets toe aan het onderwerp waar het over gaat
Maar meer boe kan ik het zo vaag en meest onder invloed antwoorden
Ik heb intussen hulp gezocht en heb begeleiding en medijnen tegen de cravings
Wanneer starten jullie peppies en benzo'tjes? Of is dat minder erg als coke

Julli vergeten even dat ik al die delicgen en fratsen heb gepleegd toen ik in een psychose raaktd door de pep en het weinige slaap

Ben wel benieuwd naar de creatieve en ontkennende en weerlebgende antwoorden van jullie

1. Afkicken van veel pillen en drugs in een goede afkickkliniek;
2. Een lang traject met een goede psycholoog/psychologe waar je een klik mee hebt.

That's it.

Sterkte! 8-)

Einstein schreef:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Volgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken