NickDv schreef:2 verschillende, maar dat heb ik zelf nog nooit op andere foto's gezien
Zo lijkt het toch, niet? Misschien een kleine genetische afwijking.
NickDv schreef:2 verschillende, maar dat heb ik zelf nog nooit op andere foto's gezien
PoisonDrink schreef:NickDv schreef:2 verschillende, maar dat heb ik zelf nog nooit op andere foto's gezien
Zo lijkt het toch, niet? Misschien een kleine genetische afwijking.
NickDv schreef:hopen zit er dan ook meer psilocine psilocybine in ahhahah
Peptalk schreef:Albino paddenstoelen zijn bij mij ook onbekend.
Deviance schreef:Ik vermoed ook bullshit om mensen die kweekset aan te smeren.
PoisonDrink schreef:Waauw wat een oogst! Je hebt het bord toch niet meegewogen he?
PoisonDrink schreef:Albinisme is een genetische afwijking....
Peptalk schreef:Aangezien het zo blauw verkleurd, aan de onderkant zit en wit is ben ik er vrij zeker van dat dit gewoon een stuk mycelium is.
Je kunt het opeten... Maar ik denk dat ze smaak ervan nog slechter zal zijn dan van de paddenstoel.
Ook zou ik niet weten of het potenter of minder sterk is dan een normale paddo.PoisonDrink schreef:Albinisme is een genetische afwijking....
Mmm, ik denk dat het samenkomen van twee mycelia (ik maak er gewoon lekker een andere meervoudsvorm van, ik heb ook geeen idee!) wel zeldzaam is..
Volgens mij planten ze zich zoals elke schimmel voort via celdeling.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Celdeling
Uiteraard maakt het niet uit voor het albinisme hoe het word overgedragen/hoe het fout gaat.
Deviance schreef:219 Gram
Damn man, zieke oogst hoor! Dat is al bijna de helft van wat zo'n growkit meestal in al zijn flushes produceert!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten