Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ultieme setting MDMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Ciakranar » za mei 14, 2011 5:47 pm

Hoi mensen,

Gister heb ik eens een keer écht voor de eerste keer MDMA geprobeerd (wel een keer eerder een poging gedaan maar daar merkte ik bijna niks van). Heb niet zo heel veel gehad, maar wel ruim voldoende om de typische warme golven van geluk te voelen etc ^^. En natuurlijk een zeer goed humeur en ik vond iedereen wel lief. Ik ben die avond naar 2 feesten geweest, ook omdat het juist bekend stond als de typische party-drug. Echter merkte ik dat wanneer ik buiten stond met m'n vriendin en een paar vrienden, ik het effect veel beter en fijner voelde dan wanneer ik op de dansvloer stond. M'n vriendin had precies hetzelfde op haar MDMA trip een tijd terug. Verschilt dit nou zo erg per persoon? Of gaat de gemiddelde ervaring met MDMA simpelweg niet verder dan "wow, ik ga hard, laat ik gaan hakken"? :P. Mijzelf lijkt de ultieme setting om overdag in een prachtige omgeving te zitten met allemaal bloemetjes om dan enkel continu te knuffelen met je vriendin / vriend ^^.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Einstein » za mei 14, 2011 5:50 pm

MDMA thuis is fantastisch :love: Op een feest is het meer een handig hulpmiddel om rare dingen te doen en jezelf voor lul te zetten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor duplicity » za mei 14, 2011 5:56 pm

Is puur persoonlijk. De ene vindt het fijn om chill thuis met vrienden te doen, de ander gaat er liever op feesten.
Ik moet bewegen/dansen als ik op MD op heb, anders vind ik het waste. Maar er zijn genoeg mensen die, zoals jij, liever in een rustige omgeving vertoeven en ten volle genieten. Tis maar wat je gewoon bent en zelf wilt.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Ciakranar » za mei 14, 2011 5:57 pm

@einstein
Hmm, dan had ik dus blijkbaar toch wel een goed beeld gekregen bij de daadwerkelijke werking van MDMA :P. Het was ook eigenlijk best een heel kalm rustig gevoel. Ik had wel tering grote pupillen :xtc: maar dat bevestigde alleen maar dat het niet ging om een placebo-effect XD. En tsja, moeheid viel minder te voelen dus je kunt wel inderdaad wat makkelijker dansen ja. Maar alleen maar feesten vind ik zowat een "belediging" voor wat het spul je daadwerkelijk voor een ervaring kan bezorgen. De volgende keer gewoon lekker thuis of in de natuur ^^.

en @duplicity
Das ook weer waar :p. De term "party-drug" is gewoon flink misleidend :P.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor duplicity » za mei 14, 2011 6:02 pm

True. Maar diegenen die bepaalde drugs als 'party-drug' bestempelen zijn meestal diegenen die het nog nooit gedaan hebben. Das een term die je hoort in reportages of documentaires over drugs maar wedde dat er nog nooit iemand op jou is afgestapt om te vragen of je nog een 'party-drug' bij had :p
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Ciakranar » za mei 14, 2011 6:07 pm

Klopt :p. Nu kom ik ook niet erg vaak in omgevingen waar überhaupt veel drugs worden gebruikt, maar goed :P. Ik had denk ik ook wel wat meer pure euforie verwacht. Tijdens een paddo-trip had ik ongeveer 3 uur lang een intens euforisch gevoel alsof ik op het vetste feest ever zat (ik zat 3 uur lang gewoon op de bank in een huis, maar goed). Ik had datzelfde wel verwacht van MDMA, maarja, schijnbaar is zo'n ervaring meer te linken aan dopamine dan aan serotonine.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor duplicity » za mei 14, 2011 6:15 pm

MDMA versterkt je gevoel alleen maar hé. Tis maar wat jij leuk vindt. Het is niet zo dat als je op een begrafenis van je vriend MDMA doet, je plots euforisch gaat worden... Gebruik volgende keer op een andere setting.. Een klein feestje met vrienden of een groot feest, maakt al niet uit. Wik en weeg wat af. Zo ga jij jouw favoriete setting het snelste ontdekken.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Ciakranar » za mei 14, 2011 6:20 pm

Klopt ja, ik geloofde een beetje in de illusie dat het je onvoorwaardelijk euforisch maakte:P. Volgende keer idd lekker in de natuur voor mij ^^. Als ik zo even na ga waar ik het meeste serotonine ervaar zonder drugs, dan is dat zonder meer in de bergen van Zwitserland. Lijkt me ook wel echt een beyond-epic setting :D.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Dubz » za mei 14, 2011 6:38 pm

Het leukste vind ik naar een feest gaan waar gewoon veel chille mensen komen die ik ken. De meeste feesten waar ik heen ga ken ik altijd wel zo'n 30-40 man, waarvan minimaal 10 echt goed. Als ik dan een pilletje gebruik kan ik helemaal los gaan (het liefst samen met iemand waar ik veel om geef of echt het gezelschap van kan waarderen) en als ik dan daar even geen zin meer heb loop ik even rond, kom ik mensen tegen, praat ik met ze of knuffel met ze. Dat vind ik echt de ideale setting, ik heb het nog nooit thuis geprobeerd. Als ik dat zou doen zou ik dat denk ik het liefst doen op het moment dat ik een relatie heb met diegene, om samen dat geluk te delen lijkt me wel heel mooi.
Vroeger ook wel bekend als Amaranth.
Avatar gebruiker
Dubz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 137
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 12:56 am

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Huggybear²³ » zo mei 15, 2011 3:46 pm

Thuis krijg ik er gewoon een heel ander effect van omdat mijn mindset heel anders is dan op een feest. Maar toch, afgelopen keer heb ik op een teknofeestje na afloop van het bevrijdingsfestival in de buurt van Wageningen gedaan en dit was toch wel heerlijk. Lekkere muziek, in de buitenlucht onder de sterrenhemel midden in de weilanden. Heerlijk spacen op de muziek, maar als je wat rust wil kan je gewoon ff met je vrienden een stukje lopen in de natuur. Beste setting ever! ...alhoewel een feest binnen met veel/felle lichten en lasers ook gruwelijk is.... Zal ik voor de appel of de peer gaan?
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Bing Crosby » ma mei 16, 2011 11:45 pm

duplicity schreef:Ik moet bewegen/dansen als ik op MD op heb, anders vind ik het waste.


Dit ja, ik vind XTC echt wel het vetst op een feest!
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Einstein » ma mei 16, 2011 11:46 pm

Thuis de debiel uithangen door spastisch te bewegen op de muziek vanuit je luie stoel kan anders ook heerlijk zijn :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor funky_skunk_junky » ma mei 16, 2011 11:51 pm

Het heeft allebei wel wat.
Thuis is het echt gezellig en kun je uren praten met je vrienden en lekker languit maf doen op de grond als je daar zin in hebt, op een feestje kan je lekker losgaan en van de keiharde muziek genieten (en veel andere wause mensen ontmoeten :P).

Qua space valt ie altijd wel beter op een feest bij mij, thuis heb ik altijd het gevoel dat het snel uitwerkt ofzo. Misschien dat ik er dan meer op let ofzo, omdat ik er een hekel aan heb dat ik soms zo chagrijnig word als drugs uitwerkt bij mij.
Maar ja, thuis met vrienden is toch ook wel weer heel tof. :)
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor BrownTree1 » di mei 17, 2011 12:16 am

Ciakranar schreef:Als ik zo even na ga waar ik het meeste serotonine ervaar zonder drugs, dan is dat zonder meer in de bergen van Zwitserland. Lijkt me ook wel echt een beyond-epic setting :D.


Heb een keertje op vakantie met mijn broer in zwitserland xtc gedaan, dat was echt geweldig. Prachtige omgeving, op de een of andere manier altijd vrolijke, aardige mensen die daar door de bergen wandelen. Geweldig. :grin:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Ketalar » di mei 17, 2011 10:26 pm

Om te hangen met vrienden vond ik het wel leuk, maar op een feest is het veeel leuker. Binnenkort eens met mijn vriendin een nachtje mdma thuis nemen..kwestie van leuk, leuker, leukst denk ik. Of hoop ik 8-)
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor MDMAZING » za mei 21, 2011 8:59 pm

Ik heb MDMA nu in twee totaal verschillende settings geprobeerd.
1. Thuis met vrienden/vriendinnen (dus niet op een feestje).
2. Op een (grootse) festival zoals Solstice (Ruigoord) of Wonderland (Waldfrieden).
Thuis vind ik het erg relaxed, maar vind het op een festival of op een feestje (wellicht bij iemand thuis) lekkerder. Vooral als er goede muziek is (in mijn geval: dubstep, minimal of goa). Dan ga ik echt helemaal los. Het gevoel is dan machtig!
Natuurlijk verschilt dit per persoon!
MDMAZING
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: vr mei 20, 2011 9:42 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor duplicity » za mei 21, 2011 10:11 pm

DaFunkstarr schreef:Het heeft allebei wel wat.
Thuis is het echt gezellig en kun je uren praten met je vrienden en lekker languit maf doen op de grond als je daar zin in hebt, op een feestje kan je lekker losgaan en van de keiharde muziek genieten (en veel andere wause mensen ontmoeten :P).

Qua space valt ie altijd wel beter op een feest bij mij, thuis heb ik altijd het gevoel dat het snel uitwerkt ofzo. Misschien dat ik er dan meer op let ofzo, omdat ik er een hekel aan heb dat ik soms zo chagrijnig word als drugs uitwerkt bij mij.
Maar ja, thuis met vrienden is toch ook wel weer heel tof. :)


Toch vreemd hoe MDMA voor iedereen anders werkt. Ik hoef dus echt niet te praten onder md. Heb er dan ook een hekel aan als mensen langer dan een minuut tegen mij lullen over van alles en nog wat. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Hi-Hat » wo mei 25, 2011 6:32 pm

duplicity schreef:
DaFunkstarr schreef:Het heeft allebei wel wat.
Thuis is het echt gezellig en kun je uren praten met je vrienden en lekker languit maf doen op de grond als je daar zin in hebt, op een feestje kan je lekker losgaan en van de keiharde muziek genieten (en veel andere wause mensen ontmoeten :P).

Qua space valt ie altijd wel beter op een feest bij mij, thuis heb ik altijd het gevoel dat het snel uitwerkt ofzo. Misschien dat ik er dan meer op let ofzo, omdat ik er een hekel aan heb dat ik soms zo chagrijnig word als drugs uitwerkt bij mij.
Maar ja, thuis met vrienden is toch ook wel weer heel tof. :)


Toch vreemd hoe MDMA voor iedereen anders werkt. Ik hoef dus echt niet te praten onder md. Heb er dan ook een hekel aan als mensen langer dan een minuut tegen mij lullen over van alles en nog wat. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.



Same here. Ik wil ook niet praten. Sterker nog, ik kan het nauwelijks zelfs en vind het meestal veel te langzaam gaan als ik met iemand praat. Laat mij maar gewoon dansen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik 't nooit in een thuissfeer heb gedaan.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor nina » zo mei 29, 2011 5:20 pm

Heb het allebei gedaan,

thuis met mijn meneer: urenlang kletsen over je diepste gevoelens, (is echt een aanrader voor iedereen met huwelijksproblemen 8-) ), knuffelen en daarna een joint en keiharde sex.. :twisted:

en op verschillende feesten: ik ben meestal in de nicotinemood, veel roken, de een na de ander aansteken en tussendoor lekker ouwehoeren met iedereen die ik ken of niet ken, maakt me allemaal niet uit! Soms veel energie, maar meestal gewoon lekker genieten met een big smile op mijn gezicht van alle mensen, wat ik allemaal zie, beetje mensen kijken, kletsen. Op een of andere manier kom ik nooit zo goed in de muziek om te gaan dansen, wel jammer, want ik leef me graag uit op goeie beats. Maja, kannie alles hebben...
you only live once!
Avatar gebruiker
nina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:07 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo mei 29, 2011 5:22 pm

Mijn eis is dat er sowieso mensen bij moeten zijn die ik niet zo goed ken, en onder invloed zijn. Dat is het leukste, dan merk je het effect het beste. Als je dan het gevoel hebt dat je iemand die je voor het eerst ziet jarenlang kent is het MDMA-effect heftiger dan bij 1 van je beste vrienden. Of dat nou thuis is of op een feest maakt verder niet zo veel uit, vind ik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ultieme setting MDMA?

Berichtdoor Schism » zo mei 29, 2011 5:39 pm

Ik prefereer zelf toch het liefst thuis. Daar kun je volledig jezelf zijn, je hoeft je niet in te houden. Je kunt je gewoon uitleven. Ik doe het dan ook altijd alleen met m'n vriendin. Dat vind ik altijd het chillste.

Ik heb het nu ook al een meer dan een jaar niet gebruikt op een feest. Ook wel goede ervaringen mee gehad. Maar ieder zo zijn ding hè.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron