gyan007 schreef:Heel nuttig! Vitamine C wist ik al, maar voortaan al ik uitga neem ik mooi een pak chocolademelk mee (en standaard een banaan)! Geen light he
gyan007 schreef:Normaal gesproken heb ik na uitgaan honger.. Met een pilletje niet. Is het dan niet slim als ik in de auto een pak chocolademelk heb liggen? Zorgt dat niet voor minder afbraak van vet- en spierweefsel?
gyan007 schreef:En wat fruit eten diezelfde nacht?
Miele schreef:Het kan misschien je bloedsuiker wel verhogen, maar door de activiteit op MDMA (dansen, lopen, gek doen) denk ik dat dit niet merkbaar zal zijn. Bij mezelf in ieder geval niet, met MDMA op moet ik wel de hele avond limonade blijven drinken op mn bloedsuiker op peil te houden (diabetes)
Miele schreef:Kijk je wel uit me bolussen? Doe het iig met kleine hoeveelheden, bij mij kan insuline echt zoveel harder werken met MDMA op...
Miele schreef:Precies, en altijd een fles vol met mierzoete limonade bij me, dan komt het wel goed
pillenvreter schreef:waarom eten mensen dan raketjes en drinken ze suikerhoudende drankjes? dit draagt toch verder niet bij aan de bloedsuikerspiegel omdat deze al hoog gehouden wordt door het hormoon cortisol.
raketjes eigenlijk puur voor afkoeling? en verder geen bijdrage aan suikers oid.
vitamine drankjes (vitamin water) kan ik wel inkomen, vitamines aanvullen die je in rap tempo verbrand maar zou dit ook helpen de kater te verminderen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
gyan007 schreef:Normaal gesproken heb ik na uitgaan honger.. Met een pilletje niet. Is het dan niet slim als ik in de auto een pak chocolademelk heb liggen? Zorgt dat niet voor minder afbraak van vet- en spierweefsel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten