Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kristallen onder de tong?

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 9:12 pm

Nu ik de bittere smaak van ketamine en het derivaat methoxetamine gewoon ben, en er geen last van heb; is het dan mogelijk om het gewoon onder m'n tong te leggen, à la LSD, om het zo op te nemen ipv via het slijmvlies in de neusholte?
Overdreven snuiven en astma/allergie-gerelateerde shizzle hebben m'n neusslijmvlies een beetje naar de kloten geholpen, en deze kristallen inslikken is verspilling naar mijn mening, misschien dat dit een oplossing biedt.
Graag jullie mening...
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Sublimo » ma jul 18, 2011 9:16 pm

Er is niks bekend over sublinguale opname. Daarbij is het idee om kristallen ketamine onder je tong te leggen zo absurd dat ik het nog niet eens zou overwegen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 9:44 pm

Wat is er absurd aan, als het in het neusslijmvlies kan opgenomen worden, waarom daar dan niet?
De tong is net als de neus een belangrijk inputorgaan voor onze zintuigen, waardoor stoffen eveneens vlug in het bloed en naar de hersenen worden gestuurd, vandaar dat LSD standaard op of onder de tong wordt gelegd.
Laatst bijgewerkt door Eko op ma jul 18, 2011 9:47 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Sublimo » ma jul 18, 2011 9:46 pm

Theoretisch gezien zal het wel kunnen, maar het is hetzelfde principe als alcohol eyeballen, het kan, maar er is geen goeie reden om het te doen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 9:49 pm

Ja, maar alcohol in het oog lijkt mij gewoon enorm pijnlijk, ketamine waarschijnlijk nog erger; doch zoals ik zei, de smaak kan ik verdragen, de ketamine zal m'n tong en smaak ook eerder verdoven.
(en ik heb geen zin om een naald in m'n arm te steken, of toch zeker niet als ik alleen ben)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Sublimo » ma jul 18, 2011 9:51 pm

Eko schreef:Ja, maar alcohol in het oog lijkt mij gewoon enorm pijnlijk, ketamine waarschijnlijk nog erger; doch zoals ik zei, de smaak kan ik verdragen, de ketamine zal m'n tong en smaak ook eerder verdoven.


Even voor de duidelijkheid, ketamine mag je niet in je oog doen!

En als jij het perse wilt doen, laat weten hoe het was. Ben wel benieuwd of het wat verschil maakt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 10:24 pm

Ik ga het eens proberen met wat MXE... (alleen hopen dat het niet oplost in m'n speeksel en ik het zo inslik)
Ik zal hier laten weten of het werkt.

edit ter info: Ik heb online ook dit gevonden: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=24026
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Einstein » ma jul 18, 2011 11:04 pm

Gebeurt er al wat? Ben best benieuwd eigenlijk, intuïtie zegt me dat het prima zou moeten werken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 11:05 pm

Eko schreef:
Petrovic schreef:
Eko schreef:Experimentje: MXE sublinguaal (onder de tong dus) viewtopic.php?f=19&t=2759

Ik wil niet weten wat voor smaak je gaat krijgen.

gewoon wat bitter, ik heb genoeg ketamine- en MXE nadrups gehad om de smaak nu wel gewoon te worden en het te verdragen.
Maar m'n mond zit nu vol speeksel, en m'n tong en tandvlees zijn half verdoofd, echt goed opgenomen is het spul blijkbaar niet, jammer, ik dacht dat het zou lukken. :(
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 11:26 pm

Eko schreef:
Petrovic schreef:Ik wil niet weten wat voor smaak je gaat krijgen.

gewoon wat bitter, ik heb genoeg ketamine- en MXE nadrups gehad om de smaak nu wel gewoon te worden en het te verdragen.
Maar m'n mond zit nu vol speeksel, en m'n tong en tandvlees zijn half verdoofd, echt goed opgenomen is het spul blijkbaar niet, jammer, ik dacht dat het zou lukken. :(

edit: nu begint het stilaan te werken, maar zeker niet in de mate dat ik had verwacht en pas nadat ik de grote speeksel-MXE mix gewoon had ingeslikt. De smaak viel heel hard mee, ik heb al ergere dingen meegemaakt (ref: viewtopic.php?f=3&t=2722&start=30#p146977).
De effecten die ik nu krijg zijn eerder een combinatie van de opname in m'n mond en in m'n maag, me dunkt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Azgaza » ma jul 18, 2011 11:30 pm

Ik zie werkelijk geen rede waarom dit niet zou kunnen of zelfs werken; mogelijk heb je alsnog iets meer nodig, zeker omdat het gewoon op zal lossen in je speeksel en dus gegarandeerd een deel doorslikt voor het opgenomen is, maar ik zie niet in waarom het niet zou werken.

Ik heb het zelf wel eens met 2c-b gedaan en dat werkt ook prima, komt iets sneller op dan gewoon oraal en lijkt net iets harder. Met ketamine en MXE zou dit ook gewoon moeten werken (met mxe doen meer mensen het, als te lezen op bluelight).

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Eko » ma jul 18, 2011 11:43 pm

Ik heb er nu een lijn bij gesnoven, en het totaal effect is er wel :grin:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kristallen onder de tong?

Berichtdoor Claviceps » wo jul 20, 2011 12:46 am

Eko schreef:Nu ik de bittere smaak van ketamine en het derivaat methoxetamine gewoon ben, en er geen last van heb; is het dan mogelijk om het gewoon onder m'n tong te leggen, à la LSD, om het zo op te nemen ipv via het slijmvlies in de neusholte?
Overdreven snuiven en astma/allergie-gerelateerde shizzle hebben m'n neusslijmvlies een beetje naar de kloten geholpen, en deze kristallen inslikken is verspilling naar mijn mening, misschien dat dit een oplossing biedt.
Graag jullie mening...

Heb je al geprobeerd via ketamine neusspray variant? Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig de schade aan je slijmvlies is, maar wellicht dat het verschil maakt tussen direct snuiven van kristallen en via een oplossing in een neusspray je neusslijmvlies vol spuiten :love:

Zelf heb ik voor het neussprayen met keta wel vaker Fluticasonpropionaat (op recept verkrijgbaar) neusspray gebruikt zo'n 1-2 uur van te voren. Deze neusspray is voor de hooikoorts en helpt om beter te kunnen ademen door je neus.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner