Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » do maart 17, 2011 9:49 pm

Heeft iemand ervaing met deze zaden?
Ik zal ze morgenavond waarschijnlijk voor de eerste keer nemen op een feestje, een stuk of 3 om te beginnen en bijnemen als ik niks voel.
Maar heb nu al wat info opgezocht en vind veel verschillende meningen en ervaringen...
Sommigen zeggen dat ze zwaar misselijk worden, anderen hebben er weinig last van, sommigen voelen er niks van, anderen trippen dan weer van 1 zaadje,...
Dus weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet verwachten, iemand tips?
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » do maart 17, 2011 10:10 pm

Ik werd er kotsmisselijk van het eerste uur. Daarna werd ik wel lekker chill omdat ik een paar joints had gerookt. Maar volgens mij speelde de LSA maar een kleine rol in dat gevoel, ik werd gewoon wat sneller stoned precies.

Verder heb ik niet gehallucineerd ervan. Iets of wat euforisch werd ik, maar ook niet zo noemenswaardig. Dus voor een kwartier lang op die ranzige zaadjes te moeten kauwen tot het een papje wordt in je mond en je daarna een uur kotsmisselijk voelen, vond ik het effect echt tegenslaan.

Ook lijkt me dit echt niks om naar een feestje te gaan.. Ik zie me niet snel meer LSA gebruiken.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Sublimo » do maart 17, 2011 10:47 pm

Ik zou ze niet op een feestje nemen als ik jou was... De kans dat het een vervelende trip wordt is vrij groot.

Het beste is nog een LSA-extractie denk ik, zou een deel van de nevenwerkingen moeten wegnemen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » do maart 17, 2011 11:16 pm

Hmm, ik ga denk ik morgen eerst 3 zaadjes overdag op mijn gemak thuis nemen zien wat dat geeft.
Als het mij goed bevalt heb ik er nog 5 over om te nemen op dat feestje dus...
Zal jullie updaten met mijn ervaring(en) !
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Sublimo » do maart 17, 2011 11:17 pm

BennyLava schreef:Hmm, ik ga denk ik morgen eerst 3 zaadjes overdag op mijn gemak thuis nemen zien wat dat geeft.
Als het mij goed bevalt heb ik er nog 5 over om te nemen op dat feestje dus...
Zal jullie updaten met mijn ervaring(en) !


Dat is al een stuk verstandiger, buiten het tweede gedeelte dan. :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » do maart 17, 2011 11:41 pm

Sublimo schreef:
BennyLava schreef:Hmm, ik ga denk ik morgen eerst 3 zaadjes overdag op mijn gemak thuis nemen zien wat dat geeft.
Als het mij goed bevalt heb ik er nog 5 over om te nemen op dat feestje dus...


Is hier ook geen sprake van tolerantie zoals bij LSD?
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Sublimo » do maart 17, 2011 11:42 pm

PoisonDrink schreef:
Sublimo schreef:
BennyLava schreef:Hmm, ik ga denk ik morgen eerst 3 zaadjes overdag op mijn gemak thuis nemen zien wat dat geeft.
Als het mij goed bevalt heb ik er nog 5 over om te nemen op dat feestje dus...


Is hier ook geen sprake van tolerantie zoals bij LSD?


Geen idee, zou best kunnen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » vr maart 18, 2011 12:53 am

Sublimo schreef:
BennyLava schreef:Hmm, ik ga denk ik morgen eerst 3 zaadjes overdag op mijn gemak thuis nemen zien wat dat geeft.
Als het mij goed bevalt heb ik er nog 5 over om te nemen op dat feestje dus...
Zal jullie updaten met mijn ervaring(en) !


Dat is al een stuk verstandiger, buiten het tweede gedeelte dan. :grin:

Ga ze enkel nemen op dat feestje als het mij overdag echt goed bevalt (niet TE misselijk, niet te hard gaan, ...)
En heb wel wat ervaring met LSD en 2-CB op feestjes wat ook niet echt de ideale feestdrugs zijn.
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » vr maart 18, 2011 12:58 am

2C-B moet lukken. LSD.. misschien. Maar ik denk niet dat je het leuk gaat hebben op LSA op een feestje. Ik kreeg er alleszins geen extra energie van. Ik merkte er eigenlijk weinig van, alleen in combi met wiet was het enigszins leuk.

Maarja, wie niet waagt.. :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Einstein » vr maart 18, 2011 2:19 am

LSA veroorzaakt bij een hoop mensen misselijkheid en degenen bij wie de volledige dosis werkzame stof niet in de emmer of WC verdwijnt ervaren soms onverklaarbare bad trips. Op een feestje zou ik het helemaal niet doen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » vr maart 18, 2011 7:07 pm

Heb vandaag 4 zaadjes genomen gewoon thuis en beviel me wel, was niet hard aan het trippen wel wat wazig en had wel zin om dingen te doen, beetje zoals lage dosis LSD...
Dus ga vanavond toch maar proberen, indien ik toch mijn lijf ga uitkotsen en / of slecht ga, tja i'll take one for the team! :kleuter:
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor SjaakT » vr maart 18, 2011 7:20 pm

Succes! Hoop voor je dat het goed uitpakt! :)
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 2:55 am

BennyLava schreef:Dus ga vanavond toch maar proberen, indien ik toch mijn lijf ga uitkotsen en / of slecht ga, tja i'll take one for the team! :kleuter:


En? :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor SjaakT » zo maart 20, 2011 3:15 pm

PoisonDrink schreef:
BennyLava schreef:Dus ga vanavond toch maar proberen, indien ik toch mijn lijf ga uitkotsen en / of slecht ga, tja i'll take one for the team! :kleuter:


En? :grin:


Ja! Hoe was het? Don't leave us hanging bro! :grin:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor herejezus » zo maart 20, 2011 3:30 pm

Het gaf mij heftige beenkramp voor een paar uur :woeh:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Ivo » zo maart 20, 2011 3:31 pm

Ik heb niks gevoeld van 15 zaden, ik hoop dat het voor jou beter was :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 4:05 pm

Ivo schreef:Ik heb niks gevoeld van 15 zaden, ik hoop dat het voor jou beter was :p


Ook niks negatiefs? :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Ivo » zo maart 20, 2011 4:08 pm

PoisonDrink schreef:
Ivo schreef:Ik heb niks gevoeld van 15 zaden, ik hoop dat het voor jou beter was :p


Ook niks negatiefs? :smokin:


Helemaal niks :(
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » zo maart 20, 2011 4:50 pm

Ivo schreef:Helemaal niks :(


Liever niks als alleen het negatieve van LSA dan!

Tenzij je graag een uur met je hoofd boven de pot hangt. :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » zo maart 20, 2011 9:26 pm

Ik was eerst van plan ze niet te nemen, en ben ik veeel beginnen drinken + blowen, uiteindelijk om 4 u er toch nog 4 genomen en het is mij zeeeer goed bevallen! Eerste uurtje beetje buikpijn maar ging snel over... na 1 u - 1,5 u begon het in te slaan, zeer leuk gevoel niet te hard en kon nog perfect feesten.
Maar toen het tijd was om de trein te nemen (half 8) toch eve moete kotsen, dan nog lekker verdergetript op de trein!
In het algemeen goed meegevallen dus
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 21, 2011 10:03 am

Prijs jezelf gelukkig! Ik zie mij niet snel LSA eten op een feestje. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor TRAVOLTA » ma maart 21, 2011 3:08 pm

ik heb eigenlijk totaal geen last van misselijkheid gehad. een beetje pijn in mijn buik de eerst 2 uurtjes maar niet eens ernstig. waar ik wel echt last van had was gewrichtspijn. ik ben letterlijk naar mn kamer gekropen omdat ik niet meer kon lopen. dit was echter ook verdwenen na een uurtje of 2 :). vervolgens wel amper wat van gemerkt jammergenoeg.
heeeeeel vaag zag ik gekleurde draaiende bloemen op de muren, een lichte euforie, erg lui maar wel fit. uiteindelijk na een uurtje "trippen" gaan slapen omdat ik er niet zoveel aan vond...

dit betrof trouwens 160 morning glory zaadjes
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor ElDuderino » wo maart 23, 2011 10:14 am

Misschien kan dit verlichtend werken voor jullie...

De beste (en enige imo) manier om LSA in te nemen als je effectief wil dat het iets geeft, is het crunchen om dan te mengen met een aangename "pasta" ofte dikkere vloeistof. Voorbeeld hiervan is appelmoes. Je grind of crushed of maalt je zaadjes totdat het ietwat lijkt op peper, en dan meng je het met appelmoes, confituur, choco, als je wil mag het voor mij zelfs met mayonaise.

Waarom?

Simpelweg omdat die zaadjes kotsneigingen en misselijkheid oproepen, ervoor zorgen dat je buikpijn krijgt, door je gecrunchte zaden te mengen met iets mengen zoals appelmoes voorkom je dat de stoffen die ervoor zorgen dat je kotsen moet niet in contact komen met je smaakpappillen.

Waarom nog?

Speeksel breekt de actieve stoffen in je zaden af, waardoor je helemaal al niet meer prettig kan trippen, tot zelf helemaal niet.

Dus, in het vervolg: Zaden fijnmalen, mengen met je favoriete lekkere stof, en hap hap hap binnen.

Enjoy the ride!

(Ik heb ook al mensen zien trippen op lsathee, wel wat oudere zaadjes, gewoon zaden laten trekken in warm (niet kokend!) water, voor een kwartiertje, en dan opdrinken)

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=jDZigIwRXRs
Avatar gebruiker
ElDuderino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:16 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Einstein » wo maart 23, 2011 4:47 pm

Denk eigenlijk dat je ook als je je smaakpapillen omzeilt wel flink misselijk van dit spul kan worden. Veel mensen rapporteren pas na een aantal minuten misselijkheid, dus door de smaak zal het niet echt komen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor ElDuderino » wo maart 23, 2011 5:13 pm

Inderdaad, maar de smaak zelf is ook voldoende, zie het als het "bitter"-effect bij babies. Normale reactie daarbij is uitspuwen, zelfde bij de smaak van LSA, kokhalzen word opgeroepen, en dat tegengaan is lastig en misselijkmakend, vandaar. Dan nog innemen met appelmoes is the way to go.
Avatar gebruiker
ElDuderino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:16 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor BennyLava » wo maart 23, 2011 10:48 pm

De zaden smaken eigelijk niet eens zo slecht, gewoon hout achtig beetje bitter... had geen probleem om er 10 minuutjes op te kouwen en dan gewoon door te spoelen met cola
BennyLava
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do maart 17, 2011 9:42 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Bobcorn » zo apr 03, 2011 5:07 pm

Weet trouwens iemand of de Morning Glory 'Heavenly Blue' (I. tricolor)-zaadjes in de tuincentra gecoat zijn met kwik (of andere giftige stoffen) om mensen ervan te weerhouden ze in te nemen?
Avatar gebruiker
Bobcorn
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za maart 12, 2011 8:12 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 03, 2011 5:23 pm

Bobcorn schreef:Weet trouwens iemand of de Morning Glory 'Heavenly Blue' (I. tricolor)-zaadjes in de tuincentra gecoat zijn met kwik (of andere giftige stoffen) om mensen ervan te weerhouden ze in te nemen?


Geen idee, maar er kan altijd pesticide op gespoten zijn, wat ook niet erg gezond is veronderstel ik. Waarom zouden ze er kwik op doen?

Ik zou er gewoon een paar kopen, en ze zelf planten. Na een aantal maanden heb je zelf geteelde zaadjes! Ik ben op de moment zélf bezig met Morning Glory te groeien. Niet direct voor het zaad, aangezien ze binnen groeien (= geen zaad normaal, ben nog op zoek naar een manier om de plant handmatig of op een andere manier te bevruchten). :grin:

Nu is het ideale moment om de zaadjes te planten. En ze groeien tamelijk snel, het zijn ook nog eens mooie planten én je weet zeker dat ze niet zijn besproeid zijn met het een of ander. Als het je iets lijkt kan je altijd een kijkje nemen in mijn growlog:

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=10&t=1227

En als dit je te veel werk lijkt, dan kan je nog steeds zaadjes gaan kopen in de smartshop. Maar die van het tuincentrum zou ik niet zomaar opeten..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor Bobcorn » zo apr 03, 2011 10:57 pm

Over dat kwik, op engelse sites staat het vooral dat de zaden in de winkel behandeld kunnen zijn met kwik ('treated with mercury'), ik kreeg zelf namelijk wel redelijk heftige buikpijn met overgeven als gevolg van 300 van deze zaadjes, ookal had ik de zaden toch goed gewassen. (wist achteraf nou niet of 't door de zaden zelf kwam of door eventuele pesticiden oid)
Helaas zijn er hier geen smartshops in de buurt, dus ik was geneigd dit wel te proberen.

Maar zelfgroeien is een leuk idee, zijn prachtige planten btw. :grin:
Avatar gebruiker
Bobcorn
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za maart 12, 2011 8:12 pm

Re: LSA: Hawaiian baby woodrose zaadjes

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 03, 2011 11:08 pm

Bobcorn schreef:Over dat kwik, op engelse sites staat het vooral dat de zaden in de winkel behandeld kunnen zijn met kwik ('treated with mercury')


Kwik wil je echt niet in je lijf hebben. In plaats van dan iets minder schadelijks te nemen.

Bobcorn schreef:ik kreeg zelf namelijk wel redelijk heftige buikpijn met overgeven als gevolg van 300 van deze zaadjes, ookal had ik de zaden toch goed gewassen.


Dat is nu eenmaal een eigenschap van die zaadjes denk ik. Ik heb ook éénmalig HBWR zaadjes gegeten, en ben hier ook 1-2 uur niet goed van geweest in de buik. Toch maar oppassen met de zaadjes, zien dat ze niet bewerkt zijn met het een of ander.

Bobcorn schreef:Maar zelfgroeien is een leuk idee, zijn prachtige planten btw. :grin:


Jep. En ze groeien ook snel, dus binnen enkele maandjes kan je al zaadjes oogsten normaal (als je ze buiten groeit of ze handmatig kan bestuiven oid). In tegenstelling tot HBWR, die héél traag groeit. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner