Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 11:03 pm

Hier kan iedereen die voor het eerst truffels wilt proberen nog vragen stellen, zodat er niet constant een nieuw topic voor hoeft te worden aangemaakt. :)

De huidige topics hierover laat ik staan aangezien daar nog genoeg waardevolle informatie in staat, maar vanaf nu kunnen alle vragen wat betreft de eerste keer truffels hier gesteld worden. ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels.

Berichtdoor SjaakT » vr mei 13, 2011 3:02 am

Handig topic inderdaad, maar geldt dit niet ook voor mensen die de eerste keer paddo's willen doen? In de titel staat immers alleen truffels :kleuter:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Sublimo » vr mei 13, 2011 10:58 am

Aangepast. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor klutser » vr mei 20, 2011 2:35 am

-Hou een kaartje met Tel nr, adress , naam noem maar op in je portomonee voor het geval dat.
Denk aan hulpdiensten, en je zal niet de eerste zijn die van alles kwijt raakt (môi :| ).

Have-lost paar weken geleden : Portomonee/tandenborstel/peuken/ telefoon :mad: langs de snel weg, 5/8 km, ben ik de volgende dag nog terug gelopen om hem te zoeken, vond ik me telefoon alsnog niet

-Doe het voor de eerste keer iig geplant, doe het niet zomaar in een thuis omgeving waar het niet mag, heb er zelf slechte ervaring mee.

-Zorg dat je geen verplichtingen hebt, en alles maar dan ook alles klaar staat .
TIP: Fruit en zoete dingen

- Tripsitter / iemand laten weten dat je gaat trippen

- NIET ALLEEN RONDDWALEN BUITEN

- Niet naar het kerkhof :lol:

-Sluit af voor bezoek, laat vrienden tijdig weten dat ze niet moeten storen (indien het gewenst is), deurbel eraf, gordijnen dicht etc.

zelf gehad dat ik met me vage kop vol met 2c-b + mdma de deur open deed in de ochtend omdat ik dacht dat het mensen van het bezorg bedrijf waren, bleek dus me buurvrouw te zijn, die kussens en dekens van ons in haar tuin had liggen.. :kleuter:
Later kwamen die gasten van het bezorg bedrijf, van die gozers die je van een kilometer nog ruikt dat ze gebruiken, en die zagen het direct :lol:
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » vr mei 20, 2011 1:20 pm

Hoe kom je in godsnaam langs de snelweg terecht als je aan het trippen bent? :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor PoisonDrink » vr mei 20, 2011 1:29 pm

Einstein schreef:Hoe kom je in godsnaam langs de snelweg terecht als je aan het trippen bent? :rock2:


Misschien had ie per ongeluk wat Datura gegeten? :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Deviance » di mei 24, 2011 7:08 pm

Praten met nuchtere mensen is vaak inderdaad totaal niet aan te raden, zeker als die mensen niet (mogen) weten dat je keihard aan het trippen bent :P. Echt, je hebt totaal geen idee meer hoe een normaal gesprek gevoerd dient te worden.

Als ik stoned de telefoon opneem komt er al bar weinig uit, maar bij een paddo trip :woeh:


Oh ja, in de spiegel kijken tijdens een paddo/truffel trip is altijd echt bijzonder leip, je weet niet wat je ziet.
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor SjaakT » wo mei 25, 2011 11:16 am

Ja haha, die spiegel is een mooi iets. Heb nooit geweten dat m'n pupillen ZO groot konden zijn :P
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » wo mei 25, 2011 5:41 pm

Dat niet alleen: mindfuck als je spiegelbeeld ineens compleet anders kijkt dan jij zelf denkt te kijken :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Huggybear²³ » zo mei 29, 2011 3:35 pm

Einstein schreef:Dat niet alleen: mindfuck als je spiegelbeeld ineens compleet anders kijkt dan jij zelf denkt te kijken :rock2:

Doet me denken aan truffeltrip van vorige week: was een tipje aan het draaien voor me joint. Me linker hand zat onder me rechter en toen in een flits opeens boven me rechter zonder dat ik ze bewoog..... :shock: paar keer gehad die trip. En nu ik het bijna vergeet, misschien toch maar een report schrijven, al zal dat moeilijk worden over deze trip.....
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Sublimo » ma mei 30, 2011 12:22 am

Stay on topic please. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Puurpijp » ma mei 30, 2011 12:47 pm

Stel dat je honger krijgt tijdens de truffel trip, wat kan je dan het beste eten en in hoeverre beïnvloed het je trip?
Want bij mijn LSA trip van vrijdag, toen het nog maar heel lichtjes (met een beetje licht gevoel in mijn hoofd, en licht gevoel in mijn lichaam) begon in te slaan, toen had een vriendin van me honger (ik bracht haar naar huis) en hebben we even wat gegeten bij de Burger King, cheeseburger.. Het leek alsof met iedere hap ik verder in de trip gezogen werd - raakte in gedachte verzonken, zonder dat er echt gedachten waren, ging me focussen op dingen zonder reden, tevreden lachen zonder reden...

Dus nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen als ik bij truffeltjes honger krijg..
Gedaan: nicotine, wiet, hasj, alcohol, calamus, hawaiian baby woodrose (LSA), salvia divinorum, herbal ecstasy (trance, hummer), truffels, paddo's, LSD, 2c-b
Te doen: kratom, mescaline, ayahuasca, kanna, DMT, ketamine
Maybe: 5-meo-dmt, datura, iboga, 2c-t-7
Avatar gebruiker
Puurpijp
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 10:57 pm
Woonplaats: Velp

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Sublimo » ma mei 30, 2011 12:50 pm

Gewoon eten, zorg voor iets wat je lekker vindt en waarvan je niet zo snel gaat kotsen. Fruit is zeer goed voedsel voor tijdens het trippen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Naamdrager » do jun 09, 2011 7:31 am

Bij voorkeur iets gezonds en fris wat mij betreft, en geen vette of ongezonde rommel. Tip: koop voordat je gaat trippen een doosje lekkere aardbeien :) .
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Misty » di jun 14, 2011 7:46 pm

Ik wil misschien binnekort samen met mijn vriend een keer truffels nemen (voor mij 1e keer, voor hem niet), maar ben nog niet 100% zeker, vandaar mijn post hier :)
Ik mag mezelf inmiddels doorgewinterde blowster noemen denk ik :lol: en heb ook enige ervaring met GHB, wat ik als ontzettend prettig ervaren heb. Tot een aantal maanden geleden moest ik er niet aan denken 'heftigere' dingen dan wiet te gebruiken omdat ik bang was de controle over mezelf te verliezen, maar ik zit inmiddels een stuk beter in mijn vel dan toen en na enige research hier word ik toch wel erg nieuwsgierig naar truffels. Maar is het verstandig om truffels te nemen als ik dus eerst bang ben geweest om controle te verliezen?
We zijn van plan om dan gewoon in ons eigen huis te blijven, zo vertrouwd mogelijk iig :)
Avatar gebruiker
Misty
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 14, 2011 11:14 am
Woonplaats: Thuis

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » wo jun 15, 2011 2:43 am

Mja, controle verliezen, ik snap het nooit zo goed. Misschien ben ik zelf niet zo bang aangelegd, maar ja, je kan op je vingers natellen dat je rare gedachtenkronkels gaat krijgen, vreemde dingen gaat zien en ervaren, dat komt door de truffels. Als je nu écht van die angst af bent is alles wel in orde, denk ik :) Probeer je gewoon geen zorgen over alles te maken, laat je meegaan in de trip, zorg ervoor dat er muziek klaarstaat en dat de sfeer goed is, dan komt het wel goed :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Misty » wo jun 15, 2011 1:31 pm

Bedankt voor je reactie :)
Ik snap ook eigenlijk niet waar ik zo bang voor was, ben verder helemaal niet snel schijterig ofzo haha... Mijn gedachtegang lijkt wel veranderd daarin nu ofzo, kan het niet zo goed uitleggen. Mijn vriend en ik maken al jaren deel uit van een vriendengroep waarin ik eigenlijk de enige niet-gebruiker was, dus ik heb truffels ook al meerdere keren van buitenaf mogen meemaken en die personen hebben het altijd goed naar hun zin gehad, dus begint het bij mij toch wel steeds meer te kriebelen. Gaat toch maar eens tijd worden om er echt werk van te maken dus 8-)
Avatar gebruiker
Misty
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 14, 2011 11:14 am
Woonplaats: Thuis

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » wo jun 15, 2011 2:05 pm

Haha, heel veel plezier alvast 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor duplicity » ma jun 20, 2011 7:01 pm

Ik zou zeggen, doe het spontaan. Plan het niet. Anders ga je er over liggen nadenken en piekeren en gaat het hoogstwaarschijnlijk de mindere kant op...
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor lolnoob » ma jun 20, 2011 7:35 pm

duplicity schreef:Ik zou zeggen, doe het spontaan. Plan het niet. Anders ga je er over liggen nadenken en piekeren en gaat het hoogstwaarschijnlijk de mindere kant op...


Ben ik het juist helemaal niet mee eens, ik zou het juist goed voorbereiden, vooral de eerste keer.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » ma jun 20, 2011 7:39 pm

Qua setting zeker wel, maar voor je mindset niet echt. De makkelijkste manier om een bad trip te krijgen is door de 4 weken van tevoren te stressen dat je een bad trip gaat krijgen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Misty » ma jun 20, 2011 7:54 pm

Sinds ik voor mezelf heb beslist dat ik truffels wil proberen heb ik me totaal niet druk gemaakt over een eventuele bad trip, ik heb gewoon zin om het te gaan proberen :) Vriendje wil toch liever nuchter zijn de eerste keer, gewoon voor de zekerheid. Ik vind het allemaal prima, laat het gewoon over me heenkomen en dan zien we vanzelf wel...
Avatar gebruiker
Misty
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 14, 2011 11:14 am
Woonplaats: Thuis

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor lolnoob » ma jun 20, 2011 11:17 pm

Einstein schreef:Qua setting zeker wel, maar voor je mindset niet echt. De makkelijkste manier om een bad trip te krijgen is door de 4 weken van tevoren te stressen dat je een bad trip gaat krijgen.

Ja dat is misschien wel zo, daar had ik nog niet aan gedacht.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » di jun 21, 2011 12:32 am

Misty schreef:Sinds ik voor mezelf heb beslist dat ik truffels wil proberen heb ik me totaal niet druk gemaakt over een eventuele bad trip, ik heb gewoon zin om het te gaan proberen :) Vriendje wil toch liever nuchter zijn de eerste keer, gewoon voor de zekerheid. Ik vind het allemaal prima, laat het gewoon over me heenkomen en dan zien we vanzelf wel...

Uitstekende mindset voor je eerste keer :) Had het overigens ook niet over jou in het bijzonder, gaat wel goed komen, denk ik zo, al kan ik natuurlijk niet in je gedachten kijken :wink:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Saikedellik » di jun 21, 2011 1:23 pm

Hoe zit het nou, wat kun je tegenwoordig nog wel en niet in de smartshop halen? Wel truffels geen paddo's? Is er een groot verschil tussen truffels en paddo's?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor lolnoob » di jun 21, 2011 1:28 pm

Miele schreef:Wel truffels geen paddo's? Is er een groot verschil tussen truffels en paddo's?

Ja
Nee
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Saikedellik » di jun 21, 2011 1:30 pm

Ok tnx! Binnenkort maar eens wat halen dan, begin toch ook wel nieuwsgierig te worden na het lezen van wat leuke tripreports!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Dreamer151 » do jun 30, 2011 11:42 am

niet naar water gaan het is veel te leuk om van af te blijven :grin:
done: alcohol - weed - XTC- Truffels - MDMA Kristallen.
to done: LSD - Paddo's - DXM - GHB.
Avatar gebruiker
Dreamer151
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: di apr 26, 2011 8:10 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor mehmehmeh » za jul 02, 2011 4:44 am

Ik ben echt niet vies van vieze dingen (-.-? Obvious)

Maar ik ga binnekort eens truffels proberen en ben gewoon van plan om er op te gaan kauwen met een glaasje vruchtensap/melk?

Hoelang moet ik er op kauwen, of maakt dit niet uit kwa effect?
mehmehmeh
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di maart 29, 2011 2:00 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » za jul 02, 2011 12:47 pm

Het is wel handig om even op die dingen te blijven kauwen, dan wordt de werkzame stof wat makkelijker opgenomen. Hoe lang dat gaat lukken weet ik niet (heb ook nooit truffels op, alleen paddo's, dus ik weet niet hoe goor dat spul is), 5 minuten lang kauwen is in ieder geval wat teveel van het goede.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner