Ziek dagje gehad zaterdag. We waren naar mijn mening net wat te laat vertokken waardoor we precies toen Max Cooper begon in de juiste tent aankwamen. Vindt het fijner m eerst altijd minimaal een half uurtje het terrein een beetje te verkennen. Mn vrienden zijn dit na een kwartiertje ook gaan doen. Eertste uurtje 2 jointjes gerookt en bij wat bekende gestaan. Toen Holden begon overgestapt op de Keta en 3 uur in mn eentje helemaal van de kaart geweest
Coming down was kut, lichte druk en moest ff de ketatrip laten bezinken. Op hetzelfde moment begon ik mn vrienden voor het eerst die dag te missen en duurde 3 kwartier voordat ik hun gevonden had ivm zeer slecht bereik.
Nadat ik ze gevonden had ff een half uurtje in t gras gechilled en weer doorgegaan. Redelijke hoeveelheid pep weggewerkt. Slechte kwaliteit helaas, miste de echte energiekick maar t was genoeg om de voor een uurtje of 2 flink te loos te gaan. Âme draaide een heerlijk setje, 3e keer dat ik m live (kristian) zag en vondt dit de beste van de 3, draaide een paar heerlijke klassiekertjes tussendoor. Kwam een uurtje voor het einde nog een kerel tegen die ik gek genoeg nog herkende waar ik op Lowlands vorig jaar 2 zieke ritalinnetjes van had gekregen. Nu weer 2 ritallinetjes van gekregen (: Nog ff geprobeerd om terug te komen in de keta, kon snuiven wat ik wou maar kwam er niet meer in.
Om half 2 de trein terug gepakt naar Nijmegen, kreeg op t station van een bekende 2 kaartjes voor de after in Doornroosje. Mn vrienden wilden naar huis maar ik kon absoluut nog niet slapen. Even rond gesmst en met 2 andere vrienden die in de kroeg gezeten hadden tot half 6 naar doornroosje gegaan. Daar het sealtje keta weggewerkt (was overigens geen vol sealtje meer aan t begin van de dag) maar wederom geen effect op extra energie na.
Al met al heerlijk dagje, zeer hoge kwaliteit muziek, heerlijk gespaced en veel heerlijke mensen leren kennen uit oa Hannover en Antwerpen. Enigste wat eigenlijk niet perfect was was de 3 kwartier na Holden toen ik iedereen kwijt was. Ook nog een heel raar momentje gehad tijdens Holden. Zat diep in de Keta en opeens viel de muziek uit. Snapte de eerste 5 minuten niet of dit nou aan mij lag of niet en ging er een klein beetje bad op. Kon niet geloen dat de muziek werkelijk uitgevallen was totdat ik holden zijn laptop omhoog zag tillen om al de kabels te controleren. Toen de muziek uiteindelijk weer draaide kapot gegaan van t lachen (: