Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Festivalbandjes

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor knolselderij » do aug 04, 2011 10:29 am

vind ik het nog vies
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Triptune » do aug 04, 2011 11:51 am

knolselderij schreef:vind het echt zielig om die dingen om je arm te laten hangen. ff laten zien dat je naar n festival bent geweest. echt hygiënische is het ook niet


Hoe kan jij dat weten als je ze niet hebt ?
Ze stinken niet eens naar natte hond wat je met veel gewone armbanden wel hebt als je ze in de douche aanhoudt
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Drientje » do aug 04, 2011 12:08 pm

knolselderij schreef:vind ik het nog vies


Jij bent vies.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Arthur King » do aug 04, 2011 1:12 pm

Pas m'n pinkpopbandje weer afgeknipt. Gaat toch irriteren na een tijdje.
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Cropp » do aug 04, 2011 5:59 pm

Alle armbandjes die ik om doe haal ik er niet af voor ze er vanzelf afvallen, en dan doe ik ze ook niet meer terug, heb nu nog 1 armbandje van plastic die ik op een illegale heb gekocht, verder ben ik er 15 kwijt en heb ik er nog 15 in een bakkie liggen.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Acid C`tje » do aug 04, 2011 6:01 pm

Sziget 2009 en 2010 en over een paar dagen ook 2011.
Lowlands 2010(2009 had ik ook, maar in een dronken bui afgeknipt..)en over een paar weken 2011.
Acid C`tje
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:43 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Cropp » do aug 04, 2011 6:05 pm

Die lichtblauwe VISITOR OTALVOS van sziget afgelopen jaar heb ik hier ook nog ergens liggen, maar niet meer om mijn pols.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Cropp » do aug 04, 2011 6:05 pm

Ik was bezoeker 10888 :kleuter:
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor afraidtech » vr aug 05, 2011 5:02 pm

Het enige bandje dat ik langer om had dan een week was het mera Luna bandje, maar dat kwam omdat ik te lui was om hem af te knippen of dat ik het continue vergat voor de rest alles direct eraf geknipt :-)
afraidtech
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: do aug 04, 2011 10:28 am

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Triptune » zo aug 07, 2011 6:33 pm

triptune schreef:Pukkelpop 2008
2009
2010

Graspop 2008
2009
2010
2011

Groezrock 2010
2011

Rock werchter 2008
Burnout Festival 2011
Springtime 2011
Electric Field 2011
Rock herk 2011
Sleepless 2009

+Reggae Geel 2011

16 dus
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Eko » zo aug 07, 2011 6:40 pm

triptune schreef:+Reggae Geel 2011

Geen wonder dan dat er gisteren zoveel mensen met Quechua-tentjes op de trein zaten, toen ik van Gent naar de Kempen ging, naar m'n ouders.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Triptune » zo aug 07, 2011 6:41 pm

Eko schreef:
triptune schreef:+Reggae Geel 2011

Geen wonder dan dat er gisteren zoveel mensen met Quechua-tentjes op de trein zaten, toen ik van Gent naar de Kempen ging, naar m'n ouders.


Ja wij hadden het er ook al over op de camping, ongelofelijk veel Quechua tentjes. De kerel die dat heeft uitgevonden is rijk.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Eko » zo aug 07, 2011 6:45 pm

triptune schreef:
Eko schreef:
triptune schreef:+Reggae Geel 2011

Geen wonder dan dat er gisteren zoveel mensen met Quechua-tentjes op de trein zaten, toen ik van Gent naar de Kempen ging, naar m'n ouders.


Ja wij hadden het er ook al over op de camping, ongelofelijk veel Quechua tentjes. De kerel die dat heeft uitgevonden is rijk.

I know, op Goa-festivallekes is dat ook (en dat zijn dan nog non-conformisten hé :lol: ). Comfortabel is anders, maar het houdt toch wind en regen tegen, en 't is in 2 seconden opgesteld. (terug inklappen is iets anders, maar als ge het eenmaal door hebt, valt het wel mee).

edit:We zouden eigenlijk van die Harry Potter tenten moeten hebben, die werken volgens hetzelfde systeem als de TARDIS in Doctor Who, groot en luxueus aan de binnenkant, klein langs buiten.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Triptune » zo aug 07, 2011 6:51 pm

Ik heb mijn vriend die nogal superhandig is met die dingen op te plooien. Ikzelf kan het niet, heb een driepersoonstent en ik denk dat ik de stokken tegen m'n neus zou krijgen als ik het nog eens probeer. Maar ik heb het in ieder geval altijd warm in die dingen en zelf vind ik ze wel heel netjes hoor. Lekker ruim ook (de drie persoons tent dan toch)
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Eko » zo aug 07, 2011 6:57 pm

triptune schreef:Ik heb mijn vriend die nogal superhandig is met die dingen op te plooien. Ikzelf kan het niet, heb een driepersoonstent en ik denk dat ik de stokken tegen m'n neus zou krijgen als ik het nog eens probeer. Maar ik heb het in ieder geval altijd warm in die dingen en zelf vind ik ze wel heel netjes hoor. Lekker ruim ook (de drie persoons tent dan toch)

Ik heb een tweepersoons, en die is net groot genoeg voor mezelf en m'n spullen, veel plaats om te bewegen blijft er niet meer over dan.
Om ze terug op te vouwen, moet ge op een moment een acht maken, en het dan dubbelvouwen, dat is een beetje contra-intuïtief, ge denkt dat ge het gaat breken, maar dat gebeurt niet, ge zet het eigenlijk terug strak, zodat het weer even gemakkelijk openspringt, zoals een veer; als ge dat eenmaal onder de knie hebt, wordt het simpeler, maar we gaan een beetje off topic, vrees ik.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Triptune » zo aug 07, 2011 7:11 pm

Eko schreef:
triptune schreef:Ik heb mijn vriend die nogal superhandig is met die dingen op te plooien. Ikzelf kan het niet, heb een driepersoonstent en ik denk dat ik de stokken tegen m'n neus zou krijgen als ik het nog eens probeer. Maar ik heb het in ieder geval altijd warm in die dingen en zelf vind ik ze wel heel netjes hoor. Lekker ruim ook (de drie persoons tent dan toch)

Ik heb een tweepersoons, en die is net groot genoeg voor mezelf en m'n spullen, veel plaats om te bewegen blijft er niet meer over dan.
Om ze terug op te vouwen, moet ge op een moment een acht maken, en het dan dubbelvouwen, dat is een beetje contra-intuïtief, ge denkt dat ge het gaat breken, maar dat gebeurt niet, ge zet het eigenlijk terug strak, zodat het weer even gemakkelijk openspringt, zoals een veer; als ge dat eenmaal onder de knie hebt, wordt het simpeler, maar we gaan een beetje off topic, vrees ik.

M'n ventje is twee meter en past met gemak in die tent, ik er nog bij, de spullen, en dan hebben we nog bijna een meter bewegingsruimte.

En ja, zo vouw je hem idd op, maar ik kan niet tegen het gekraak en dan raak ik in paniek haha :p

Ja ik vrees er ook voor mh
Stoppen dan maar.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Eko » zo aug 05, 2012 9:49 pm

Eko schreef:-Sanctuary/Shishu 2010 (paars met groene letters)
-Sanctuary Shishu 2011 (groen met paarse letters)

-Occultrance II (2011) (zwart & geel)


+Blijf Jong
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Dopamientje » zo aug 05, 2012 11:38 pm

Ik heb enkel een Lowlands 2011 bandje.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor NiandraLades » zo aug 05, 2012 11:44 pm

Graspop 2008
Stonehenge 2009
Metalcamp 2009
Wacken 2009
Hellfest 2010
Death feast 2011
Graspop 2012

Inmiddels erafgehaald ivm werk (maar ik kan ze er met wat water en zeep gewoon afhalen zonder te hoeven knippen :)). Heb nu alleen nog een Graspop 2012 bandje om.
Bijlagen
bandjes.jpg
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Cropp » ma aug 06, 2012 9:00 am

Nu alleen Reggaegeel 2012, ik hou ze nooit zo lang om eigenlijk.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Tripkip » ma aug 06, 2012 5:01 pm

Ik doe ze vrijwel direct af als ik thuis kom, maar hou ze hier wel ergens nog bij.
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor braindamage » ma aug 06, 2012 9:02 pm

gay
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Azgaza » di aug 07, 2012 11:33 am

Men nieuwe Boom bandje is fucking mooi, echt super psychedelisch ofzo.. heb er nu vier en ik vind ze precies goed bij elkaar staan, de oudste is Boom 2010, heb Raveland 2011 en Psycrowdelica 2011 en nu Boom 2012.

Men nieuwe Boom bandje ga ik zo maar ff fotograferen dan edit ik men post wel, ben echt blij dat die om men pols zit. Deze bandjes blijven gewoon zitten tot ze er van ellende vanzelf afvallen (en ze zien er allemaal nog als nieuw uit, ik was ze bij het douchen ook altijd goed mee met zeep enzo en als er een draadje los komt ergens smelt ik die weer af zodat het niet kan gaan rafelen dan blijven ze erg mooi)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Hendrik272 » wo aug 08, 2012 8:55 am

Knip ze altijd na mn laatste festival van het seizoen af.
Links, rechts, immer geradeaus.
Avatar gebruiker
Hendrik272
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: ma nov 28, 2011 4:38 pm

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor °Thomas° » wo aug 08, 2012 10:09 pm

momenteel:(heb er al wel een hoop afgedaan)
dour 2011
dour 2012
boom festival 2012
reggae geel 2012
casablanca 2012
meadownight 2012

zullen deze zomer nog wel paar bijkomen:-) maar de meeste gaan er na de zomer ook weer af.
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Eko » di jul 02, 2013 4:05 pm

Eko schreef:-Sanctuary/Shishu 2010
-Sanctuary Shishu 2011
-Occultrance II (2011)
-Blijf Jong (2012)


+Solarium (2013)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor knolselderij » do jul 04, 2013 8:17 pm

knolselderij schreef:vind ik het nog vies



ik vind het nog steeds vies die gore bandjes . onhygiënisch en festivals zijn bedoeld om zelf plezier te hebben en niet om achteraf te showen
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor knolselderij » do jul 04, 2013 8:17 pm

knolselderij schreef:vind ik het nog vies



ik vind het nog steeds vies die gore bandjes . onhygiënisch en festivals zijn bedoeld om zelf plezier te hebben en niet om achteraf te showen
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor ParadijsVogel » do jul 04, 2013 8:30 pm

knolselderij schreef:ik vind het nog steeds vies die gore bandjes . onhygiënisch en festivals zijn bedoeld om zelf plezier te hebben en niet om achteraf te showen


Dit.

Ze worden ook altijd zo lekker smoezelig. Aan de andere kant is het wel leuk om mensen tegen te komen die je op het eerste gezicht niet herkent, maar door het bandje toch wel een belletje doet rinkelen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Festivalbandjes

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jul 04, 2013 8:47 pm

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik ben het met jullie eens maar de chicks die dat hebben zijn op de 1 of andere manier altijd de leuke. Beetje hetzelfde heb ik met Adidas vesten. Vind ze afschuwelijk maar veel chicks die die hebben vind ik dan weer vaak leuke meiden.

Jongens met die bandjes en met Adidas vesten zijn wel altijd kneuzen. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner