Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Piracetam topic

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Davinci » do aug 16, 2012 10:24 am

Aniracetam, objectief kan ik weinig verschil melden.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bonke » za aug 18, 2012 4:10 am

Davinci schreef:Aniracetam, objectief kan ik weinig verschil melden.

Dan houd ik het voor eerst bij de Piracetam, geeft genoeg positieve effecten :)
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » ma aug 20, 2012 7:25 pm

De capsules zijn er :) Zo maar eens de eerste nemen, binnen een paar weken horen jullie het wel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bonke » di aug 21, 2012 6:30 pm

Ivo schreef:De capsules zijn er :) Zo maar eens de eerste nemen, binnen een paar weken horen jullie het wel.

Ik zou de eerste dagen gewoon eerst 3 ochtends en 2 avonds nemen bijv. dan werkt het zeer snel.

Ik neem nu ochtends 3 capsules en merk het verschil zeer zeker. Fijn stofje :grin:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Tripkip » di aug 21, 2012 9:04 pm

Ik ben er nu allesinds met gestopt, de reden hiervoor is dat mijn ouders het een beetje raar vinden dat ik een product zou bestellen op het internet waar je anders een voorschrift voor nodig hebt om het te halen bij de apotheker en omdat ik er op lange termijn toch wat moe van werd. Het had wel merkbaar effect (zeker de eerste week) maar erna was ik er toch wat ontgoocheld in.
Ik heb nog zo'n 20 gram over en dat zal ik alleen nog gebruiken om te pre-loaden voor mdma omdat het wel een positieve invloed heeft op je space en kater.
Misschien dat ik het later terug eens een kans geef.
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Davinci » wo aug 22, 2012 3:04 am

Moe? Heeft dat niet meer met je levensstijl te maken :#:
Laatst bijgewerkt door Davinci op wo aug 22, 2012 10:38 am, in totaal 1 keer bewerkt.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Sjaak101 » wo aug 22, 2012 8:28 am

Ik ken het ook hoor, moeheid door piracetam. Hoor hier wel vaker mensen over.. had er zelf nooit last van maar nadat ik een jaar gestopt ben met piracetam heb ik er nu ook wel eens last van, een soort van sloom gevoel eigenlijk tegenovergesteld van het normale effect
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Davinci » wo aug 22, 2012 10:44 am

Piracetam zou idd wel lichtelijk stimulerend moeten zijn.
De moeheid komt misschien door acetylcholine voorraden die uitgeput zijn????

Einstein help :conf:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Einstein » wo aug 22, 2012 11:46 am

Dan eerder langzame downregulatie van acetylcholinereceptoren, al weet ik niet of die in die mate optreedt. Uitspraken doen over de werking van piracetam blijft lastig, er komen teveel wazige en/of onbekende mechanismen aan te pas :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Tripkip » wo aug 22, 2012 2:47 pm

Davinci schreef:Moe? Heeft dat niet meer met je levensstijl te maken :#:


Kan wel zijn dat het aan het vele studeren lag toen ook ja, maar vermoeidheid staat er wel bij in de bijsluiter.
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bonke » wo aug 22, 2012 7:03 pm

Gewoon combineren met pep of andere uppers :woeh: :woeh:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bosmongool » wo aug 22, 2012 10:09 pm

Ik gebruik capsules met oa. aniracetam (Neurostim). Ben er tot nu toe best tevreden over. Een van de dingen die me het meest is opgevallen is dat muziek nu 'beter' klinkt. Ik kan verschillende lagen geluiden en instrumenten beter onderscheiden dan eerst.

Ben nu nog benieuwd naar de eerstvolgende keer xtc, wat voor effect het daar wellicht op heeft.
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » do aug 23, 2012 8:09 am

Ik heb de indruk dat ik er vaster door slaap en veel uitgeruster wakker word :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Tripkip » do aug 23, 2012 8:25 am

Bonke schreef:Gewoon combineren met pep of andere uppers :woeh: :woeh:


Zelfs met een blikje redbull op kan ik al niet meer stilzitten om te studeren, dus pep wordt een no-go :)
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Zout » za aug 25, 2012 8:24 pm

Ik heb na een weekendje xtc ook maar weer wat piracetam genomen, omdat ik super veel last van duizelingen had en las dat piracetam ook wel voorgeschreven werd tegen duizelingen. Daar hielp het wel ontzettend goed tegen, maar opnieuw kreeg ik een allergische reactie in mijn gezicht. Heel vervelend omdat ik het verder erg fijn spul vind!
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bonke » ma aug 27, 2012 8:54 pm

Tripkip schreef:
Bonke schreef:Gewoon combineren met pep of andere uppers :woeh: :woeh:


Zelfs met een blikje redbull op kan ik al niet meer stilzitten om te studeren, dus pep wordt een no-go :)

grapje toch
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Bosmongool » zo sep 02, 2012 9:40 pm

Bosmongool schreef:Ben nu nog benieuwd naar de eerstvolgende keer xtc, wat voor effect het daar wellicht op heeft.

Nou, voor de eerstvolgende keer stop ik 1 of 2 weken vantevoren met aniracetam. Ik was helemaal niet lekker waus. Het was eigenlijk veel te helder. :#:
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Azy » zo sep 02, 2012 9:43 pm

Ivo schreef:Ik heb de indruk dat ik er vaster door slaap en veel uitgeruster wakker word :)


Als je goed stoned in slaap valt, slaap je ook veel minder diep en ben je minder uitgerust, alhoewel dat het wel lijkt dat je sneller in slaap valt. Kan er ook wel wat mee te maken hebben nu je bent gestopt.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » ma sep 03, 2012 11:48 am

Azymuth schreef:
Ivo schreef:Ik heb de indruk dat ik er vaster door slaap en veel uitgeruster wakker word :)


Als je goed stoned in slaap valt, slaap je ook veel minder diep en ben je minder uitgerust, alhoewel dat het wel lijkt dat je sneller in slaap valt. Kan er ook wel wat mee te maken hebben nu je bent gestopt.


True, maar die post was meer dan een maand na mijn slaapproblemen door het stoppen met blowen. Heel goed mogelijk natuurlijk dat het nog steeds daar aan ligt, maar het leek mij van niet.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Zout » ma sep 03, 2012 7:08 pm

Bosmongool schreef:
Bosmongool schreef:Ben nu nog benieuwd naar de eerstvolgende keer xtc, wat voor effect het daar wellicht op heeft.

Nou, voor de eerstvolgende keer stop ik 1 of 2 weken vantevoren met aniracetam. Ik was helemaal niet lekker waus. Het was eigenlijk veel te helder. :#:


Ik had ook een rare waus na een tijdje piracetam slikken. Ik had enorme bewegingsdrang en ik was vrij helder, maar het leek net alsof ik veel sneller ging dan de rest van de wereld. Het love gevoel bleef een beetje uit maar het duurde daarin tegen wel heel erg lang. Daarvoor had ik 3 maanden niks genomen dus daar ligt het niet aan, en ik heb diezelfde pillen later genomen en toen was ik wel lekker waus, zoals altijd.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Davinci » di sep 04, 2012 11:43 am

Zout schreef:Ik heb na een weekendje xtc ook maar weer wat piracetam genomen, omdat ik super veel last van duizelingen had en las dat piracetam ook wel voorgeschreven werd tegen duizelingen. Daar hielp het wel ontzettend goed tegen, maar opnieuw kreeg ik een allergische reactie in mijn gezicht. Heel vervelend omdat ik het verder erg fijn spul vind!


Heb je ook allergische reacties op bv. aniracetam?
(De andere racetams zou ik van wegblijven, ivm te weinig onderzoek met enig nuttig bewijs)

Bosmongool schreef:
Bosmongool schreef:Ben nu nog benieuwd naar de eerstvolgende keer xtc, wat voor effect het daar wellicht op heeft.

Nou, voor de eerstvolgende keer stop ik 1 of 2 weken vantevoren met aniracetam. Ik was helemaal niet lekker waus. Het was eigenlijk veel te helder. :#:


Zowel aniracetam als MDMA hebben invloed op serotonine in de hypothalamus en het 'hoger brein' (voornamelijk het gedeelte in de prefrontale cortex PFC). Ik heb een sterk vermoeden dat dit de oorzaak is van de helderheid en daardoor een deel van je roll stopt.
Ik neem aan dat voor serotonine en dopamine in de PFC toenemen, piracetam/aniracetam het aanvankelijk in de hypothalamus verhoogt. Het serotonine station van de frontale kwabben...

Zelfs al is dit niet het geval wil ik er wel geld op zetten dat MDMA nemen terwijl piracetam/aniracetam zijn werk doet, resulteert in een verlies van serotonine release voor MDMA. Piracetam/aniracetam really gets the juices flowing :love:
Misschien verkomt het een stijging in de hypothalamus, door het te rap naar de frontale kwabben te pushen.

Dit lijkt mij de logische verklaring.
Maar hier heb ik geen bewijs voor...

Er zijn anekdotische reports bekend waar piracetam/aniracetam vlak voor MDMA de roll kan elimineren. De mensen met wat meer ervaring zijn ervan overtuigd dat piracetam/aniracetam heel veel uren vroeger genomen moet worden, sommige zeggen zelfs een dag of twee.

Ik herinner mij dat piracetam altijd wat effectiever was op dag twee. Misschien komt het omdat het de lengte van het gastro-intestinaal (maag-darm) stelsel moest overbruggen.
Een groot deel van je serotonine zit nu eenmaal ook in het GI stelsel.
Best wel vreemd dat er een verbinding is tussen enorm complexe hersengedeelten en je maag en darmen eigenlijk :grin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Zout » wo sep 05, 2012 12:03 pm

Davinci schreef:
Zout schreef:Ik heb na een weekendje xtc ook maar weer wat piracetam genomen, omdat ik super veel last van duizelingen had en las dat piracetam ook wel voorgeschreven werd tegen duizelingen. Daar hielp het wel ontzettend goed tegen, maar opnieuw kreeg ik een allergische reactie in mijn gezicht. Heel vervelend omdat ik het verder erg fijn spul vind!


Heb je ook allergische reacties op bv. aniracetam?
(De andere racetams zou ik van wegblijven, ivm te weinig onderzoek met enig nuttig bewijs)

Ik heb nog niks anders geprobeerd, vind het wel het proberen waard, zal er eens voor gaan zoeken.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor -YOKI- » wo sep 05, 2012 7:13 pm

Kan mij helemaal plaatsen in Davinci zijn bevindingen, of het ook klopt??
Maar kan uit ervaring spreken, dat vlak voor de mdma of andere serotinine releaser, het effect minder serotinine waus is en meer peppy, dus dopamine heerst.
Stop tegenwoordig twee dagen voor gebruik met welke Racetam dan ook, en dat werkt perfect en veel beter!
Aniracetam om te preloaden is voor mij het favoriet, maar vind Pramiracetam voor erna veel beter aanvoelen.
-YOKI-
Offline
 

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Stefaan » vr sep 07, 2012 8:42 pm

Theoretisch heeft davinci het volgens mij aardig in de vingers, maar het is allemaal een beetje gissen. Er is niet zo veel onderzoek naar de impact van piracetam op mdma en visa versa.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » zo sep 09, 2012 3:59 pm

Gisteren 6APB genomen. Het was maar een maand geleden sinds de laatste keer MDMA, maar toch had ik het gevoel alsof het een van de eerste MDMA was... :love: :love: :love:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Davinci » zo sep 09, 2012 8:12 pm

Gman007 schreef:Theoretisch heeft davinci het volgens mij aardig in de vingers, maar het is allemaal een beetje gissen. Er is niet zo veel onderzoek naar de impact van piracetam op mdma en visa versa.


True story, daar komt ook nog eens bij dat Piracetam ook niet echt meer voorgeschreven wordt; verouderd, voorbijgestreefd en nooit echt volledig effectief bewezen :#:

Druggebruikers zijn natuurlijk weer een geval apart, helaas betwijfel ik het of het allemaal placebo zou zijn :p
Ik vertrouw mn theoretische vingers hierop :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Piracetam topic

Berichtdoor AgeOfLove » ma sep 10, 2012 8:41 pm

Ivo schreef:Gisteren 6APB genomen. Het was maar een maand geleden sinds de laatste keer MDMA, maar toch had ik het gevoel alsof het een van de eerste MDMA was... :love: :love: :love:



Hoe was de day after? Je blijft piracetam ook doorgebruiken nu neem ik aan?

Hier was het ook ongeveer 1 maand geleden en ging ook wel lekker door moet ik zeggen... De grote vraag blijft uiteraard of het effectief eraan ligt... ik blijft het sowieso nemen, placebo-effect is ook geen effect i guss :grin:
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » ma sep 10, 2012 8:55 pm

AgeOfLove schreef:
Ivo schreef:Gisteren 6APB genomen. Het was maar een maand geleden sinds de laatste keer MDMA, maar toch had ik het gevoel alsof het een van de eerste MDMA was... :love: :love: :love:



Hoe was de day after? Je blijft piracetam ook doorgebruiken nu neem ik aan?

Hier was het ook ongeveer 1 maand geleden en ging ook wel lekker door moet ik zeggen... De grote vraag blijft uiteraard of het effectief eraan ligt... ik blijft het sowieso nemen, placebo-effect is ook geen effect i guss :grin:



Day after was echt kut, maar dat zal wel meer aan de dosis gelegen hebben :P
Ik ga het nu nog een week gebruiken om wat te herstellen en dan een paar weken voor ik de volgende keer MDMA/6APB gebruik begin ik weer.
Ik ga er wel nog wat over blijven lezen en als ik zie dat het ook nut heeft buiten MDMA-gebruik ga ik het terug beginnen nemen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Stefaan » di sep 11, 2012 8:47 am

Ivo schreef:Day after was echt kut, maar dat zal wel meer aan de dosis gelegen hebben :P
Ik ga het nu nog een week gebruiken om wat te herstellen en dan een paar weken voor ik de volgende keer MDMA/6APB gebruik begin ik weer.
Ik ga er wel nog wat over blijven lezen en als ik zie dat het ook nut heeft buiten MDMA-gebruik ga ik het terug beginnen nemen.



Buiten mdma gebruik zal het je geheugen en concentratie een boost geven...
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Piracetam topic

Berichtdoor Ivo » di sep 11, 2012 9:00 am

Gman007 schreef:Buiten mdma gebruik zal het je geheugen en concentratie een boost geven...


Juist, vergeten dat ik dat gelezen heb. Ik was nog niet volledig wakker gisteren :P
Ik ga eens kijken of 2 keer 800mg per dag iets van merkbaren effecten geeft. Om te preloaden nam ik 3 weken 3x2x800mg. Dat komt wat duur uit om te blijven doen :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner