Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Berichtdoor Huggybear²³ » zo apr 24, 2011 4:26 pm

Locatie: Tivoli de Helling, Frea-X 05-03-2011
Drug: 1 Blauw Kerstboompje (getest op 180mg MDMA)
Lichaamsgewicht: 60kg
Gemoedstoestand: VEEEEEL zin om te nemen, blij, ontspannen
Wie: Ik en Y

Zaterdag 5 maart begon Freax in Tivoli de Helling in Utrecht. Dit is een feest waar tekno, tribecore, frenchcore en breakcore gedraait wordt.
De avond begon voor mij rond 9 uur met het roken van een joint met J. Daarna reed ik met J en Y naar Utrecht. Rond 11 uur namen ik en Y 2 Ritalinnetjes per persoon (10mg per stuk dacht ik).

Na een half uurtje begonnen we beide energie te krijgen. Toen na 2 uur het effect wat minder begon te worden dacht ik er toch over om MDMA te scoren. Ik had al eerder in de week geprobeerd wat te regelen via een vriend van me, maar dit bleek toch niet te lukken, dus had ik toch een licht gevoel van teleurstelling omdat ik me er toch op had ingesteld dat we dit weekend hard zouden gaan. Ik ging naar boven in de VJ booth
(vanuit de VJ booth gefilmd) en zei tegen J dat ik ging proberen om wat te scoren. Hij zei opeens: "OOo man, ik weet wel iemand. Die heeft geteste shit." Wij dus naar die gozer toe, 2 snacks getest op 180mg per stuk gehaald.

Y en ik namen er allebei 1 om 2:10. De vorige keren dat ik MDMA had genomen ben ik nooit zo hard gegaan, dus wilde ik dit nu eens doorbreken en gewoon een keer hard gaan. Rond 2:45 begon ik soms een tinteling in mijn nek te krijgen. 10 minuten later begon ik het bekende heerlijke "MDMA-gevoel" in mijn buik en borst te voelen en dit spreidde zich vrij snel uit over heel mijn lichaam. Dit gevoel werd steeds sterker en ik dacht "AAaaaaah, ik ga weer lekker, nog iets harder en dan is het nóg beter dan de vorige keren." Het gevoel werd sterker en sterker en opeens werd ik héél geil. Ik kreeg een stijve en het leek alsof het hele gedeelte van mijn onderbuik tot mijn bovenbenen werd bevredigd door iets onzichtbaars. Het was een ontzettend lekker gevoel, maar ook dat gevoel werd steeds sterker. "Oh nee, dit moet niet te lang doorgaan, anders krijg ik nog jizz in my pants!" :eek:

Dit geile gevoel veranderde (gelukkig?) binnen een paar seconden weer terug in het zalige gevoel wat opeens véél sterker werd. Ik kreeg het ineens heel warm en ik werd gewoon slap van het lekkere gevoel. Ik kon nog amper op mijn benen staan, dus ging ik snel de zaal uit in de lounge zitten. Alle stoelen waren bezet, dus nam ik plaats op de verhoging naast de bar. Ik baadde in het zweet en had het zo heet, dat ik me afvroeg of dit wel goed was. "Zit ik tegen oververhitting aan? Al is het zo, in paniek raken heeft weinig zin, dus ik blijf gewoon even zitten om te kijken hoe het gaat. Een beetje drinken om af te koelen zal wel helpen." Na een paar minuten begon ik me al iets sterker te voelen en had ik het een stuk minder warm, dus ging ik weer terug naar de dansvloer.

Opeens kreeg ik energie en kwam ik weer volledig in de flow van de muziek. Het heerlijke "MDMA-gevoel" duurde denk ik tot 5 uur, waarna het begon af te nemen, maar de energie bleef, waardoor ik aan het einde van het feest een speedy, klaarwakker gevoel over had.
Wat mij deze keer erg opviel, was dat ik in de felste lichten kon kijken zonder ook maar een beetje te knijpen met mijn ogen, zelfs de stroboscoop kon ik regelrecht in kijken zonder te knijpen met mijn ogen! De felle lichten die in de zaal werden gebruikt werden daarom zo fucking mooi/geweldig! (Check deze youtubelink maar eens)
0:43 Die rijen lichten die op het podium stonden en heel fel geel licht gaven.... AAAAAAAAAAHHHhhhh!!! :love:

Tijdens het grootste deel van de trip, van het begin tot een stuk na het midden, kon ik ook heel slecht focussen met mijn ogen. Ik kon bijvoorbeeld niet lezen wat er op het schermpje van mijn mobiel stond. Ook leek het of overal, vooral op mensen, een soort van laagje zat. Een laagje van doorzichtige meel ofzo.

Op de helft van de trip haalde ik een flesje water, want me geld voor cola was op, zodat ik mijn drinkvoorraad gratis kon bijvullen in de plee. Ik heb heel veel met dit flesje in mijn handen zitten draaien, waardoor ik aan het einde van het feest een blaar op mijn duim had. (Edit: het duurde 3 à 4 weken totdat de blaar eindelijk helemaal weg was) :shock:
En net als de andere keren was roken/blowen ook zo overheerlijk. Soms gingen we backstage, maar als we in het rookhok stonden was het ook goed. Normaal gesproken als je daar staat is het benauwd, want je staat er als sardientjes op elkaar te roken, maar nu was het net alsof je alle ruimte had en frisse berglucht aan het inademen was! :mrgreen:

Al met al was het een geweldige ervaring. Dit was eigenlijk DE eerste keer xtc en nu heb ik dan toch meegemaakt wat voor krachtig spul dit is.

~Huggybear
Laatst bijgewerkt door Huggybear²³ op ma apr 25, 2011 3:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Berichtdoor Vinz » ma apr 25, 2011 1:38 pm

Huggybear schreef: "Oh nee, dit moet niet te lang doorgaan, anders krijg ik nog jizz in my pants!" :eek:

Haha, moest toch even lachen. Klinkt verder als een geslaagde avond!
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Berichtdoor Hi-Hat » ma apr 25, 2011 1:42 pm

Hmm, misschien moet ik toch maar eens een hele in 1x keer slikken.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Berichtdoor Vinz » ma apr 25, 2011 1:50 pm

Matheson schreef:Hmm, misschien moet ik toch maar eens een hele in 1x keer slikken.


Ik zeg DOEN!

Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: MDMA bij Frea-X: de vierde, maar toch de eerste keer

Berichtdoor Figuur » di mei 17, 2011 2:16 am

Ik had het al gehoord maar mooi reportje man ;)
Gedaan: Wiet, Hasj, Hasjchocomel, Speed, GHB, XTC, Ritalin, Temazepam, Salvia, Truffels, Hawaiiaanse paddo's, N2O, cocaïne.
To do: LSD, 2cb.
Avatar gebruiker
Figuur
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za maart 26, 2011 2:53 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner