Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » zo jun 05, 2011 4:57 pm

Wie? Ik
Waar? Thuis
Wat? Ketamine
Hoeveel? Geen idee. Ik schat zo’n 200-300 mg?

Vandaag was dan eindelijk de dag aangebroken. Ik had een paar dagen eerder al voor de eerste keer ketamine genomen. Toen ging alles wel lekker en heb ik ongeveer een kwartiertje lekker op muziek gedanst. In mijn eerder ervaringen met drugs, truffels en xtc, ben ik nooit echt hard gegaan. Ik heb altijd de controle gehad en nooit een heel erg heftige trip gehad. Ik besloot dan ook dat ik deze keer harder wilde gaan. Zelfs verhalen over een k-hole beangstigde me niet en ik stond hier dan ook open voor.

Het begin

Ik nam 3 lijntjes van zo’n 2 cm lang en 2 mm breed, iets grotere dan mijn eerste ervaring. Ik merkte na 10 minuten een duidelijk effect, wat volgens mij redelijk laat is. Ik besloot dat ik meer wilde en nam nog 3 ongeveer even grote lijntjes. Nu had ik al meer genomen dan de eerste keer. Het gevoel leek heel erg op het gevoel van aangeschoten te zijn. Bewegingen gingen wat zwaarder en alles ging was langzamer. Toen ik naar beneden leip, versterkte dit gevoel heel erg. Ik had het gevoel dat ketamine voor veel meer diepgang kon zorgen, onder andere na het lezen van tripreports. Ik besloot dan ook nogmaals drie lijntjes te nemen. Ik denk dat dit zo’n 20 minuten na de eerste lijntjes was.

De echte trip

Deze lijntjes sloegen zeer snel in, ik denk binnen de minuut. Alles werd waziger en het leek alsof ik heel erg dronken was. Mijn besluit om naar de badkamer te gaan, is denk ik het belangrijkste besluit van de hele trip. Ik ging op de wc zitten, waar de echte trip helemaal plaatsvond. Het gevoel is moeilijk te beschrijven, ik denk dat de meeste die ketamine hebben genomen dit wel beamen. Ik vond het in ieder geval heel erg lijken op hetzelfde gevoel, als wanneer je heel erg dronken bent en op bed gaat liggen. Je hoofd tolt als een gek en het voelde als een tornado in je hoofd. Het vreemde was echter, dat ik eigenlijk niet doorhad hoe hard ik ging. Juist door het dissocatieve, waardoor ik niet meer doorhad dat ik op de wc zat en niet goed besefte dat ik zo hard ging.

Langzaam aan ging ik naar een “andere wereld” en verdween mijn gevoel met de werkelijkheid. Het gevoel werd erg duister en alles draaide. Het voelde alsof mij ziel door de wereld zweefde, waarbij alles heel snel ging. Het was hetzelfde gevoel alsof ik eerder beschreef, van het tollende in je bed als je dronken bent geweest. Dit voelde ik nu ook, maar daar kwam bij dat het ook nog een soort droom was waarbij ik in een andere wereld zat. Ik kon mij echter niet volledig laten gaan. Ik moest van mezelf de realiteit in de gaten houden, omdat ik alleen thuis was en ik bijvoorbeeld voorover kon vallen, met bijbehorende gevaren. Tegelijkertijd kwamen ook vragen op als”Waar ben ik?”, “Wie ben ik?” en “overleef ik dit wel?”. Ik herkende delen van tripreports waarin mensen in een k-hole zaten. Ik kwam in een soort contact met enge mannetjes en alles was erg duister en onprettig.Toch zette dit bij mij niet helemaal door, mede omdat ik mezelf niet los kon laten gaan. Het gevoel is erg moeilijk te beschrijven, maar misschien dat ik het het beste hiermee kan vergelijken.

http://www.youtube.com/watch?v=6eb_FDtC ... re=related

Het gedeelte op de wc duurde al met al maar zo’n 8 minuten, maar leek veel langer te duren. Ik vond dat ik zelf te hard ging en besloot van de wc af te gaan. Ik heb een douche genomen, in de hoop de trip wat te kunnen afzwakken. Ik was namelijk enorm misselijk en duizelig, wat absoluut niet prettig was. Heel langzaam begon de trip wat af te zwakken, en ik denk dat ik na zo’n . Wel was ik nog enorm misselijk, waardoor ik ook nog heb gekotst.

Nawoord

Achteraf gezien ben ik over mijn grens gegaan. Ondanks de enorm heftige verhalen, dacht ik dat ik het allemaal wel aan kon. Dit terwijl ik eigenlijk altijd heel voorzichtig ben. Het was niet echt een prettige ervaring, wel een leerzame. Het was moeilijk een tripreport te schrijven, omdat je niet helemaal door hebt dat ik zelf echt zo hard ging. Op dit moment heb ik totaal geen behoefte om het opnieuw te gebruiken, mogelijk dat dit in de toekomst wel weer komt.
Ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 4:31 pm

Mooi report. Kan wel begrijpen dat dit is wat er gebeurt als je het niet leuk vindt. Ketamine is blijkbaar niet echt iets voor jou :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » do jun 09, 2011 5:42 pm

Einstein schreef:Mooi report. Kan wel begrijpen dat dit is wat er gebeurt als je het niet leuk vindt. Ketamine is blijkbaar niet echt iets voor jou :)


Thanks. Maar dat vind ik dus het rare. Lachgas vind ik echt heel leuk en ik verwachtte dan ook dat ik keta ook top zou vinden. Denk dat ik de volgende keren wat rustiger aan kan doen en dan langzaam de dosis opschroeven 8-)
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 5:52 pm

Niet geheel een onbegrijpelijke verwachting, maar ik heb lachgas en keta toch altijd wel compleet verschillend gevonden :) Misschien kan je eerst eens methoxetamine proberen, dat is net zo wazig als keta, maar heeft een soort speedy of empathogeen effect waardoor je trip een stuk blijer wordt en de verwarring juist een erg optimistisch karakter krijgt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor watungedoe » do jun 09, 2011 8:52 pm

Spijtig dat je ervaring met ketamine zo ten einde liep. Ik hoop dat als je nog een ervaring aan gaat met dit uiterst interessante stofje dat dit beter verloopt.

Alleen begrijp ik het filmpje in verband met je trip niet. Maar mijn ervaringen met een k-hole waren in de meeste gevallen van vrij duistere aard, al hoewel ik dit zelf niet als onprettig heb ervaren.

Voor mij was lachgas ook compleet anders maar ik heb lachgas ook nooit nuchter gebruikt. :grin:

Mooi reportje het leest in iedergeval goed weg.
watungedoe
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: za apr 09, 2011 9:50 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor Davinci » do jun 09, 2011 9:58 pm

vreemd dat je met een dosis van 200-300mg gewoon even op het toilet gaat zitten voor 8 minuten...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » do jun 09, 2011 10:06 pm

watungedoe schreef:Spijtig dat je ervaring met ketamine zo ten einde liep. Ik hoop dat als je nog een ervaring aan gaat met dit uiterst interessante stofje dat dit beter verloopt.

Alleen begrijp ik het filmpje in verband met je trip niet. Maar mijn ervaringen met een k-hole waren in de meeste gevallen van vrij duistere aard, al hoewel ik dit zelf niet als onprettig heb ervaren.

Voor mij was lachgas ook compleet anders maar ik heb lachgas ook nooit nuchter gebruikt. :grin:

Mooi reportje het leest in iedergeval goed weg.


Wat snap je niet precies met het filmpje? Ik vind het best duister...

@ Davinci: Hoezo raar dat ik met zo'n dosis 8 minuten op een toilet ga zitten? Bedoel je dat het kort is?
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor Koekert » vr jul 01, 2011 1:28 am

Klinkt heel bekend alles wat je beschrijft. En kan me ook goed voorstellen dat je je niet helemaal op je gemak voelde. 300mg de eerste keer in je eentje is niet niks. Ben er zelf eigenlijk ook nog niet uit wat ik precies van ketamine moet vinden. Het is niet echt leuk maar af en toe wil ik het weer eens doen omdat het gewoon zo raar is ofzo :conf: .
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » za jul 02, 2011 3:37 pm

Koekert schreef:Klinkt heel bekend alles wat je beschrijft. En kan me ook goed voorstellen dat je je niet helemaal op je gemak voelde. 300mg de eerste keer in je eentje is niet niks. Ben er zelf eigenlijk ook nog niet uit wat ik precies van ketamine moet vinden. Het is niet echt leuk maar af en toe wil ik het weer eens doen omdat het gewoon zo raar is ofzo :conf: .


Ik had totaal niet de behoefte om het weer te doen. Maybe vanavond.
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor duplicity » za jul 02, 2011 3:47 pm

Jammer RobTrip. Maar zoals Koekert al aangaf, 300 mg de eerste keer is niet niks.
Ik zou wel even wachten om het nog een keer te proberen, niet meteen vanavond.

Btw: ik vind ketamine ook leuker om met z'n 2 of meerdere personen te doen. Niet in m'n eentje.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » za jul 02, 2011 4:52 pm

duplicity schreef:Jammer RobTrip. Maar zoals Koekert al aangaf, 300 mg de eerste keer is niet niks.
Ik zou wel even wachten om het nog een keer te proberen, niet meteen vanavond.

Btw: ik vind ketamine ook leuker om met z'n 2 of meerdere personen te doen. Niet in m'n eentje.


Vanavond is er iemand anders bij die nuchter blijf. Het is een maand geleden en ik zal niet veel nemen. Denk dat ik vanaf nu de dosis rustig ga opbouwen. Vandaag 1 lijntje, over twee weken bijv. 2 lijntjes enz. Uiteindelijk zal ik denk wel nog een keer een hoge dosis nemen, maar dan wil ik veel meer de stof hebben leren gekend.
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor duplicity » za jul 02, 2011 5:10 pm

Woopsie, niet gezien dat topic al een maand oud is. Sorry ! Enjoy !
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ketamine: Een buitenaardse tornado in me hoofd

Berichtdoor RobTrip » ma jul 04, 2011 4:26 pm

duplicity schreef:Woopsie, niet gezien dat topic al een maand oud is. Sorry ! Enjoy !


Hehe, geen probleem 8-)
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner