Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Voor al je psychedelische avonturen.

Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor G-Fox » za jul 16, 2011 9:14 pm

Na een lange tijd van druk met school, werk, stage en allerlei andere zaken om je druk over te maken, was het eindelijk tijd om de vakantie goed te beginnen met een goede paddo trip.
Ver van tevoren gepland maar de hele week zag het weer er maar somber uit maar op vrijdag 15 Juli tegen de weersverwachtingen in, was het toch zonnig en de temperatuur aangenaam.
Dus om 10 uur s' avonds was het tijd om te smikkelen en smullen.

22:30
Ik (G) slik net het laatste beetje paddestoel door. Ik zit in noord-brabant rustig in het gras met de 2 vrienden waar ik altijd mee trip M en J. We zitten nog aan de rand van de polder want er waren nog vrienden die niet mee deden maar wel er nog bij waren. Toen we klaar waren met eten wensten ze ons een goede reis :roll2: en gingen zelf een avondje zuipen in de stad. Wij liepen verder de polder in richting de parkjes en bossen.
We hadden alle drie ongeveer 2,5gr (M iets meer) op en liepen rustig over een hele lange weg langs het water richting een bankje helemaal aan de andere kant van de polder en wachte rustig af of de paddo inkickte. Onderweg pratend over van alles en nog wat en merkte alle 3 nog geen verandering. We waren wel zeer benieuwd hoe het zou gaan aangezien we het (voor ons doen) een tijdje al niet meer gedaan hadden en ons er erg op verheugde.

23:00
We zitten met zn 3en op een bankje een beetje de verte in te staren en te zoeken naar een verandering. We zitten vlakbij een groot meer met een strand erbij, hier stonden allemaal rare speeltoestellen en een hele hoop prullenbakken in een cirkel. We merkte nog vrij weinig maar begonnen wel wat onrustig te worden (dit hebben wij altijd voor het trippen). In een klap werd ik ineens heel onrustig maar had nog totaal geen visuals. Nog geen minuut hierna gleed ineens deze onrustigheid weer van mij af en begon ik lichte veranderingen in de omgeving waar te nemen.
Vlak hierna liepen we naar een ander bankje en kwamen we op een kruispunt waar je de skyline van de stad kon zien en aan de andere kant de rood-oranje maan die opkwam. De donkere lucht bij de maan liep langzaam als een regenboog over in licht blauw, groen, geel en rood tot waar de zon al ver onder de horizon was. De hele week regen gehad, maar de natuur leek weer eens rekening te houden met onze trip. Het was prachtig. De wolken vormde ontzettend mooi en heb voor mijn gevoel een half uur midden op het pad naar boven zitten kijken.

We hebben zo tot 00:00 uur heen en weer gelopen tussen plekken en bankjes. En uiteraard lekker in het gras gelegen met een gevoelstemperatuur van 24 graden.
Het was allemaal wel leuk maar niet echt bepaald heftig. Dus besloten we uiteindelijk een jointje op te steken die we van tevoren al gedraaid hadden. Ook hadden we voor het eerst fruit mee (druiven). HEEERLIJK! het voelt beter dan elke keer maar chips dat is zeker :grin: .

00:30
De joint is op, we zaten nog rustig in het gras en hadden wel zin om het wat diepere bos in te lopen. Meteen toen we opstonden merkte we alle drie gelijk dat we ineens wel heftig tripte. Het leek nu pas echt te beginnen. De hele omgeving was ineens glashelder. Alles was heel scherp en kleurrijk waar te nemen. Ik heb zoveel mooie dingen gezien dat het allemaal nog moeilijk voor de dag te halen is. Bomen en vijvertjes leken op japanse cartoons of olietekeningen. We liepen richting het bos en hadden allemaal dikke visuals en mind fucks. We liepen door een woud tunnel, een grote verlaten parkeerplek met hekken er omheen met daarachter honderden boten. We probeerde onze visuals aan elkaar uit te leggen wat soms nogal lastig ging. Lantaarnpalen werden zwevende kaarsen, de weerspiegeling in het water was... ja gewoon raar, en M legde ons uit dat vanaf het water een spotlight naar boven scheen waardoor de maan verlicht werd. We vroegen ons ook af waar iedereen gebleven was want er waren vanwege het weer toch nog wel wat andere mensen aan het wandelen, maar nu was iedereen verdwenen. Op precies dat moment liepen we langs 2 tentjes aan de rand van het meer. Vissers zo te zien. Afijn we liepen verder en kwamen in het bos. Dit is een soort van klein natuurpark waar bijna geen mensen komen. Het pad wat er doorheen loopt is gewoon een grote cirkel maar voor ons leek het alsof we bijna alleen maar rechtdoor liepen. Het bos werd steeds dikker en het pad werd heel smal en ik voelde me best geintimideerd. Het was zo massaal en raar dat het een hele indruk maakte. Het was hier wel vrij donker omdat ookal was het volle maan, de bomen blokkeerde al het licht van buiten. Op een gegeven moment zagen we vrijwel niks meer en deed ik m'n zaklamp aan. (deze is vrij sterk en fel en het leek ineens daglicht in het bos). Een ware kleuren explosie ontstond. Ik had alles nog nooit zo kleurrijk gezien. De bloemen waren paars, geel, rood, blauw. En het was zo dichtgegroeid. Het leek voor ons net een oerwoud. Ik stond met open mond te kijken. Het was voor ons allemaal zeer fascinerend en zijn een eindje verder op een oud, begroeid, groen uitziend bankje gaan zitten. En er was zon rust en stilte. Het had een hele aparte sfeer, we konden nu ook de maan tussen de bomen door zien schijnen aangezien we op een wat open plek zaten.

De maan was wat groter maar zo zag het er ongeveer uit.


We hebben met z'n 3en een hele tijd zitten filosoferen op dit bankje en dachten van laten we maar eens kijken hoe laat het nu is, aangezien we een hele reis gemaakt hadden en al toch wel een tijdje op dit bankje zaten. We waren om 00:30 aangelopen nadat we de joint op hadden en nu was het 00:50. Zoals gewoonlijk 1 grote time fuck.
We hebben hierna nog heel wat rondgelopen en iets van anderhalf uur op een ander bankje gezeten en constant naar de volle maan zitten kijken met het prachtige schouwspel met de wolken. Hierna nog tot 04:00 uur er over gedaan om de polder uit te komen want er waren zoveel fascinerende planten en bomen dat we om de 5 meter stopte.
De hele trip voelde ik me gelukzalig en warm, ookal was het wat overweldigend in het bos.
Aan het eind van de trip toen het vrijwel uitgewerkt was zaten we nog wat uit te garen op (alweer) een bankje aan de rand van de polder waar we ook begonnen waren. Maar ineens sloeg het bij mij om en werd ik vreselijk misselijk en koortsig en moest 3 keer flink kokhalzen. Maar na een minuut was dit ineens weer weg. Waar dit nou weer door kwam wist ik niet maar ben in het gras gaan zitten en heb de heerlijke geur van het vers gemaaide gras opgesnoven.

Samengevat:
Pracht trip!
Dit was voor mij de eerste keer paddos in de natuur. Ik had tot nu toe alleen maar paddos binnen op maar dit was toch zeker wel beter.
G-Fox
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: do jun 30, 2011 12:31 am

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor lolnoob » zo jul 17, 2011 3:17 am

Mooi report :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor Saikedellik » zo jul 17, 2011 12:23 pm

Mooi report, erg herkenbaar!!

Wel grappig dat je dacht dat er heel veel tijd verstreken was en dit maar 20min bleek te zijn, toen ik tripte was dit eerder andersom, de trip ging veels te snel voorbij!

Tnx voor het delen, was een leuk stukje om te lezen!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor Gnothi seauton » zo jul 17, 2011 12:32 pm

M legde ons uit dat vanaf het water een spotlight naar boven scheen waardoor de maan verlicht werd.

:lol:

Zo te zien was het een mooie trip. Is er nog iets nuttigs voortgekomen uit jullie gefilosofeer? :mrgreen:
Avatar gebruiker
Gnothi seauton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo jun 29, 2011 10:48 am

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor G-Fox » ma jul 18, 2011 1:33 am

Gnothi seauton schreef:
M legde ons uit dat vanaf het water een spotlight naar boven scheen waardoor de maan verlicht werd.

:lol:

Zo te zien was het een mooie trip. Is er nog iets nuttigs voortgekomen uit jullie gefilosofeer? :mrgreen:


Nou we zeiden eerst altijd dat de rode draad van trippen is dat je er geen fuck van begrijpt.
Maar nu is het gewoon fascinerend :P.
Verder niet echt iets nuttigs... er schieten zoveel gedachten in een paar seconden door je heen dat je het soms moeilijk kan volgen.
G-Fox
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: do jun 30, 2011 12:31 am

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor TRAVOLTA » do jul 21, 2011 3:16 pm

niet toevallig in de buurt van best?

leuk geschreven :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Paddo's. *Tripreport* 15 Juli* De wonderen der natuur

Berichtdoor NickDv » zo aug 07, 2011 1:42 pm

Mooie trip report erg makelijk te lezen :woeh:
Ik begin meestal zelf gewoon in huis en ga ik als ik in de trip zit meestal naar buiten.
Net als mijn laatste trip toen had ik ook een super ervaring, ik had 6 gram genomen (niet in 1 keer hoor maar in over 3 uur heen omdat ik nog vrij weinig voelde van 25 tot 30 gram dont know why) en gingen we dus ook halverwege naar buiten en zagen we dat er veel sterren aan de hemel stonden naar een kleine 20 seconden erna gestaard te hebben zag ik gewoon de hele sterrenhemel op me af komen ik was zo blown away (want het was zoon overweldigend beeld) dat ik even niet meer kon praten.
Dus al met al misschien en ideetje voor je volgende trip :roll2:
Dont belive everything you hear and read.
Avatar gebruiker
NickDv
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 5:39 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron