Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Voor al je psychedelische avonturen.

Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor 25tolife » wo nov 30, 2011 5:12 am

TvdM november 2011

Welcome to the other side..


Locatie= Thuis
Dosis circa 1,2 mg of iets meer.
Mensen Mezelf in alle dimensies :P




Er was eens tijd..

Deze trip was anders dan andere zoals altijd eigenlijk, maar uniek was deze trip zeer zeker..
Had het al een tijdje niet meer gedaan voor mijn doen, en er was een moment waarop het kon en ik twijfelde niet langer haalde eten,wiet,drank en naar huis en nam de lsd. Ik draaide nog snel stuk of 10 joints alvast,en vast eten koken, . Wel zo makkelijk met deze dosis. Alles was klaar Ik nam circa 1 mg of wat meer. De dag die ik had was erg rustig tot ik de lsd nam. Binnen een mum van tijd leek mijn speeksel in een soort ijzer te veranderen, ik stak dapper een joint op en toen zang! Was letterlijk een deksel van mijn open gemaakt, zag visioenen van mensen die vermoord leken te werden/waren, leek toekomst te zijn herkende ook genoeg mensen..

Dus dit is een echte mindblower, het was ontzettend fel licht dat op me scheen (achter me uit me hoofd) en waar ik dingen zag die ik nooit had hoeven zien, en dingen tegenkwam die ik nooit van dit leven had verwacht. Het begon toen ik half in slaap leek te vielen na wat trekjes van de joint. Toen zag ik ineens een heel fel licht achter in me hoofd en dat leek echt voor mij de grens te zijn, maar het werd alleen maar complexer. Ik zag mezelf als baby/kleuter hele leven als het ware in slow motion afspelen. Dacht eerst even dat ik doodging daardoor haha, maar het lijkt door zo een ervaring als deze erop dat me leven slechts mijn eigen realiteit is, moest alle dimensies door leek het. Zag me hele leven in een soort film terwijl ik half sliep met wat muziek. Iets pakte me op en plaatste dat licht(en een soort leven blies het in me), sindsdien is geen dag meer hetzelfde.. Of dat positief is geen idee, maar het heeft wel mijn hele geloof/realiteit verandert. Terwijl ik mezelf zag leven werd ik op sommige feiten gedrukt die ik niet meer wist. Met name op wat er gebeurd is toen ik nog zo klein was dat er een supernova plaatsvond, zo leek het tenminste mijn brein was nooit eerder zo vrij en visueel,psychisch sterk/scherp geactiveerd. Problemen bestonden niet meer heerlijk is dat. Het probleem was dat ik er een probleem van had gemaakt. En in een klote situatie zat maar daar maak ik me wel het minst zorgen over. Het was meer als een geheel, behalve dat er groepen leken te zijn. Geen idee waarom ze welke kleur hadden/ / welk doel ze denken te hebben. Leek dimensies te zien die nog niet bestonden voor mij. Dacht gek te worden eerst. Maar heb er mogen leren dat elke keus die je maakt een gigantische impact heeft gehad/heeft in het leven.


Toen werd ik werd opgepakt en in een Amerikaans ziekenhuis busje wakker. Dit was eng, was nu zelf letterlijk in tekenfilm, was me ook niet bewust van dit leven, Werd wakker daar in een ziekenhuis en heb me ogen uit me oogkassen laten rollen. Jezus wat dat spul kan doen met je mind. Leefde daar met oude geliefde/dierbare mensen die ik niet herkende maar wist dat ik verwant was aan ze. Ik liet me eigen fantasie gewoon gaan. Werd wakker alsof er een keiharde klap plaatsvond vond. Zag me hele leven voorbijflitsen daarna leek ik op te gaan in op te gaan in alles, een gigantische explosie waarin alles in een ogenblik voor het oprapen lijkt te liggen, zou je het pakken of laten gaan? Het was voor mij een reis van stof tot een heelal. Toen werd ik wakker zag een muur waarin een tv zat ingebouwd zat wat ik zo kon verplaatsen met een afstandsbediening met een scherm die als een hologram eruitkwam als je wilde. Leek in coma geweest te zijn en nu dus te 'recovering' in het ziekenhuis te zijn. Welk jaar het was heb ik niet kunnen weten, tijd was er niet meer daar. De mogelijkheden waren ongekend groter dan ooit iemand gewenst had kunnen hebben denk ik. alle sociale media die wij nu gebruiken leken daar te zijn als doel om info van je te halen(heel internet: facebook,twitter,tv,msn(bc)(vraag me niet waarom ik bc erachter zet kijk anders DESPICABLE eens goed, en het liedje wat iedereen zo maakt van meinem EMINEM_-_DESPICABLE.MP3, en je snapt de hint vast wel met die 2 samen :P ) . is maar een gedachte spinsel die ik heb/had daar.

Na enkele dagen verwonderd verbaasd te zijn over alle toegang/kennis en informatie werd ik op de straat gezet, naar een speciale school zei men, Heb daar ongekende dingen gedaan die je daarna weer terug kunt halen indien nodig. Op school mochten de mensen mij, en ik hun ook vriendelijke jongens/bits daar. Het is te lang om alle te verhalen dus moet ik helaas een stuk overslaan, maar op die school leerde ik een 'brand new me' kennen. Waarna ik als wetenschapper met robots rommelde, en me eigen firmware schreef. En zo me eigen operating system/ en soft en hardware voor ik klaar was met het bedenken ervan was het er al. Toen kwam er op een dag een telefoon wat mijn leven daar leek te veranderen voorgoed. Ik kreeg uit het niets een compleet Engels woordenboek in me hoofd gedouwd toen ik daar was/ben. Leerde dat geld een prachtige illusie is om iedereen in zorgen te houden, problemen ga maar door. Zat in een andere 'realm' als het ware waardoor ik even geen mening of wat dan ook iets van die aard even had of vormen zou kunnen, tot ik mezelf overgaf en bewust nadacht, oke dit word een reis naar verdere gebieden dan ik ooit had kunnen bedenken eerst. In het licht wat ik de hele tijd zag leken soms mensen in nood te zijn(leven of dood leek het altijd:< , waarbij ik sneller dan in een nanoseconde een beslissing nam mezelf creëerde en alles en het probleem opgelost had. Leek een soort heilig licht, deed er onbewust en bewust alles voor om dat te bewaken. Leek mijn taak voor mijn gevoel op dat moment.

Heb er aantal dingen gered/anders gemaakt ofzo wat nodig bleek want het ging zo snel en was zo diep die kant kende ik niet van mezelf. In dat ene moment dat alles in bereik ligt pakte ik het en het heeft me in muziek verder kunnen laten luisteren dan dan de beats/woorden alleen. Kon op Enigma Love Sensuality and Devotion en ware ruimteruis maken met nare en goede dingen die constant een oplossing aan het zoeken waren. Ik keerde na een niet al te lange tijd terug in de realiteit waar ik in zat door de lsd, en werd wakker in een villa, met familie / vrienden in de buurt en met meer technologie dan je je wensen kan. Het werd zelfs teveel mij te technisch soms maar goed. Zelfs drankjes werden in een flits door een robotachtig wezen gepresenteerd voor je. Geen geld dat was een illusie daar, met je geest kon je daar zelf alles maken dus geen honger/geldnood/huisnood en ga maar door.Is er soort 'unreal' paradise. Het is daar paradijs omdat alle problemen/obstakels beter gezegd leuke uitdagingen zijn en omdat het anders saai is omdat alles geregeld is. Waren newspapers maar die kwamen nu op me muur als ik wakker werd. en kon er wanneer ik wou alles afspelen op http://nl.wikipedia.org/wiki/Ultra_High ... Television Ultra hd (1 uur is circa 1terabyte aan data) met geluid wat niet voor te stellen was hoe helder en zuiver en mooie zware bas. Het leek dus alsof mensen gebruikt worden terwijl ze zelf in hun realiteit gewoon internetten, facebook, twitter noem maar op en op die manier vroeger of later in een nieuwsbericht iets staat omdat iemand iets twitterde wat iedereen in rep en roer bracht, waar mede de media,en meer instanties/bedrijven de vruchten van plukken. Het nieuws maak jij zelf hoe het is in jou realiteit die je gemaakt hebt, vreemd iets maar waar lijkt het echt waar te zijn. Hoelanger het duurt hoer meer shit eruit gebracht word voor de mensen.




Had daar noem het maar even mijn realiteit zolang ik dit schrijf. Als alle uitdagingen, problemen waren en alle uitdagingen problemen zijn lijkt het net alsof je in een soort 'computer gamewar' zit. Zonder ook maar enige slechte bedoelingen te hebben is er iets wat je niet meer kan herinneren, een dierbare mensen die ik verloor hier op het normale bewustzijn. En heb wat goed te maken merkte ik, door mijn keuzes kan ik andere helpen dus probeer me daarin verder te ontwikkelen. Voelde me daar als superman als het ware. Alles is er en niets ontbrak, gigantische feesten, mooie vakanties, maar meest belangrijk: Geluk, vrolijk,gezond en goed in je vel zitten. Had er de fantasie/tijd/kracht en 'gifts' die hier wonderen kunnen maken, een oplossing zouden kunnen bieden met wat tijd. Het leek alsof ik in mijn toekomstige 'ik' vorm was. De energie die er was liefde en mooie toekomst niet te omschrijven in welke zin dan ook. Tot er ineens iemand uit mijn normale leven daar leek te komen, een bekende, ik wist niet dat het kon maar ik stuurde hem weer veilig terug, zij leek in groot gevaar te zijn en zij is de wereld voor me, ik vind het jammer dat er geen tijd was en erg leuk maar nu is een heel leven 1 moment geworden en hoemeer je er hebt, des te hoemeer multitasking daarboven denk ik. De wereld is slechts een fragment geworden voor mij waar ik elke seconde elke dimensie/realiteit genieten moet.
Na een rare poging van aliens om de aarde over te nemen, en daarmee aanboort gegaan inruil voor veiligheid van onze levens hoe wij die leiden. En als een mede chief mee te vliegen met hun nadat ze zichzelf overgaven. En daar een ruimtereis gemaakt maar het irritante was dat het allemaal zo overweldigend is om het in beeld vast te leggen. Zodra ik dat beter kan word het een extra hobby :P
Werd enigszins duf/verward wakker op de bank met muziek van enigma op repeat, en zag dat ik 4 joints op had? Moet compleet onbewust gebeurd zijn had er maar 1 aangestoken voor ik meegenomen werd naar de andere dimensie. Het felle licht de kracht/energie zachte geluiden, visuals maakte de wereld een grote waas voor me. Had een loep nodig om wat te lezen maar was niet nodig, zolang ik maar wat eten kon pakken half strompelend en vallend en weer met een joint nu maar in bed ging liggen. Met kladblokje om wat goede/vreemde leuke uitspraken op te schrijven en ideeën waar me hoofd te vol mee zit. Uiteindelijk voor de tv beland maar dat werd niets, maar had ook niets nodig sinds ik me eigen film kon creëren. Om dat soort dingen te denken te kunnen ben je aardig van de map gevaagd, was ook zo maar heb er geen spijt van. Zou er morgen weer opnieuw terug naar gaan. Lijkt een soort secret passage te zijn naar de andere dimensies toe en terug. Maar het is geen spelletje wat ik lijk te hebben gevonden ineens. Is echt leven en dood (tenminste in de andere realiteit) jammer dat het niet uit te leggen is maar allen gesnapt kan worden. Heb daar een complete familie huisje boompje beestje in cartoonland zonder ik het wist, zo voelde het. De visuals en de living cartoon ging zo vele uren door.. Tot ik langzaam bijkwam en even duurde voor ik weer was hoe en waar ik was nu. Was alsof mijn taak erop zat daar. Iemand helpen die mijn hulp vroeg en ik hulp terug van kreeg. Heb er nog vele uren in een vreemde vliegende auto auto gevlogen, en alles gedaan wat een mens hier ook zou doen alleen is het echt veel te veel op dat allemaal op te schrijven nu. Laat het nu even hierbij, vul het waarschijnlijk nog aan later vandaag.

Benieuwd of/hoe de mensen het ervaren, die ook zulke dingen meemaken? Letterlijk bewust in je eigen realiteit jezelf vermaken en dingen doen zonder fysiek te bewegen. Was eng eerst maar wil nu graag weer terug naar Paradise snel :)




Zal deze trip nooit vergeten. Sterker nog kan niet eens, zie het licht nog steeds en visioenen erin over verleden en toekomst lijkt het. Maar die puzzel moet ik nog goed uitvissen!


Nu maar even back to reality :)

Was leuke lange intense en psychische trip en schokkend, maar heeft me klaarwakker geschut over waar ik nu sta en wat me te wachten staat. Kijk uit naar de toekomst!
Becarefull what you wish for.

BTW:

Houd iedereen aub je eigen vertrouwde dosis aan, het kan anders erg fout aanpakken allemaal! Heb zelf al erg vaak getript, ik denk vandaar de hogere dosissen.
Het is geen speelgoed..

Als er animo is voor meer hoor ik het graag anders laat ik het hier even bij. Heb nog zat bladzijden vol..
Maar geen idee of het leuk is te lezen, geschreven vanuit een heel ander standpunt, hoor graag kritiek/reacties :)
Peace!
Laatst bijgewerkt door 25tolife op za dec 10, 2011 7:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Tomaat » wo nov 30, 2011 6:04 pm

:eek:
Klinkt wel vet, maar zo'n dosis is er in mijn ogen wel over. Ieder zijn ding daarmee, zoals je zelf al aangaf...
Nice report!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Maddog » wo nov 30, 2011 11:33 pm

dit liedje ooit eens gehoord in 4 dimensies?


Je weet vast wel wat ik bedoel.

Heb het ziekenhuis ook gezien.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Trippie » wo nov 30, 2011 11:51 pm

:hulde: Man, jij hebt echt ballen aan je lijf...

Dit wil ik ooit, een keer in mijn leven ook eens meemaken... maar dat zal nog niet voor de nabije toekomst zijn.
Laatst bijgewerkt door Trippie op wo nov 30, 2011 11:58 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Taxi. » wo nov 30, 2011 11:56 pm

Superziek report !!
Klinkt als een zeer heftige en zware trip!
Zou er nog wel meer willen lezen :hulde:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor 25tolife » do dec 01, 2011 12:29 am

Tomaat schreef::eek:
Klinkt wel vet, maar zo'n dosis is er in mijn ogen wel over. Ieder zijn ding daarmee, zoals je zelf al aangaf...
Nice report!



Iedereen inderdaad zijn eigen dosis die hij/zij leuk en fijn vind. Ben zelf wat 'ontspoort' met de dosis, maar geniet er teveel van.. :oops:

Madcat schreef:dit liedje ooit eens gehoord in 4 dimensies?


Je weet vast wel wat ik bedoel.

Heb het ziekenhuis ook gezien.


Dat lied zal ik eens van alle kanten beluisteren volgende keer, maar heb het al in meerdere dimensies gehoord, nu nog de 4e erbij..

Trippie schreef::hulde: Man, jij hebt echt ballen aan je lijf...

Dit wil ik ooit, een keer in mijn leven ook eens meemaken... maar dat zal nog niet voor de nabije toekomst zijn.


Dank je! Je zal het denk ik vanzelf meemaken een keer. Wanneer je het het minst verwacht waarschijnlijk. Is een erg unieke ervaring zacht gezegd :rock:
MushRockker schreef:Superziek report !!
Klinkt als een zeer heftige en zware trip!
Zou er nog wel meer willen lezen :hulde:


Dank voor je positieve feedback! Er komen er zeker nog meer aan. Zal me uiterste best doen het goed te omschrijven (wat soms niet te doen is, teveel in 1 moment) De trip duurde minimaal een dagje denk iets langer, krachten gehad, visioenen gezien die ik nooit had durven of kunnen dromen. Leefde in een realiteit waar iemand iets mij 'verlicht' heeft daar.

Dank jullie allemaal voor het lezen, jullie reacties en tijd!
Volgende report komt in een korte tijd eraan.. :love:

Greets to all!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor vork » do dec 01, 2011 12:46 pm

Madcat schreef:dit liedje ooit eens gehoord in 4 dimensies?


Je weet vast wel wat ik bedoel.

Heb het ziekenhuis ook gezien.

Wauw dat nummer 8-) Ik heb het eerder gehoord in trips,zo tof!!
En wat een bazen report. Goed en mooi geschreven. Ik wacht nog even tot ik sterk genoeg ben om zoveel te nemen en dan weer terug in de maatschappij te gaan. De trip kan ik denk ik wel aan alleen weer terug naar het dagelijks leven lijkt mij moeilijk.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor LSDelicious » do dec 01, 2011 9:18 pm

Ik vind jouw tripreports altijd geweldig, hoop snel meer te lezen want ben enorm geboeid!
Lijkt me een ongeloofelijk intense ervaring maar ook wel vermoeiend, geestelijk en lichamelijk...
Heb eens een 16 uur durende trip gehad en ik was al compleet uitgeput wat moet 24u + dan niet zijn :o

Fantastisch report!
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor WappieJ » vr jan 13, 2012 4:10 am

Mooi tripreport man! Ben erg benieuwd naar meer. Zulke trips wil ik misschien ook ooit nog een keer meemaken. Nu ben ik er nog lang niet klaar voor, alles stapje voor stapje. Ben nu 19 jaar en nog niet zo heel veel ervaring maar ben er over na aan denken om een keer LSD te doen, een kleinere dosis natuurlijk.
Zo'n ervaring echt heftig man. Wat ik me nu afvraag hoe oud ben jij en hoe kijk je nu een tijd later tegen deze ervaring aan en hoe ga je er mee om. Toch wel weer lastig om de knop om te zetten naar realiteit na zo'n 'reis'. Ik vraag me ook wel af in hoeverre er een andere dimensie zou zijn of het niet meer gewoon ieder z'n eigen fantasie is en zo in je hoofd je eigen dimensies schept, wat natuurlijk net echt lijkt. Maar zo zijn er zoveel vragen, die onbeantwoord blijven of je nooit zeker zou weten. Ik heb de tijd nog en er is nog een hoop te leren en te ervaren, ben erg nieuwsgierig als ik deze verhalen leest.

En heel mooi nummer trouwens!
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor SuperSpace » zo jan 15, 2012 4:15 pm

Zo dit is wel echt een heftige trip ben nu nog maar 16 lsd lijkt me prachtig om een keer te doen maar ben er nu nog te jong voor. :hulde:
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Davinci » vr feb 10, 2012 1:11 am

Er moeten echt meer van dit soort reports komen :love:
Heerlijk om te lezen. Dit is de reden waarom ik trip.
Your my acid hero :grin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor 25tolife » vr feb 10, 2012 9:44 am

Davinci schreef:Er moeten echt meer van dit soort reports komen :love:
Heerlijk om te lezen. Dit is de reden waarom ik trip.
Your my acid hero :grin:

:woeh:

Dank voor jullie reacties allemaal!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Sublimo » zo feb 12, 2012 4:54 am

Ze blijven leuk! :hulde:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor 25tolife » zo feb 12, 2012 5:16 am

Sublimo schreef:Ze blijven leuk! :hulde:

Dank je! :mrgreen:
Er komt nog een leukere aan tenminste denk dat zelf :)
Van de week ergens maken :love:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor Sublimo » zo feb 12, 2012 6:36 am

25tolife schreef:
Sublimo schreef:Ze blijven leuk! :hulde:

Dank je! :mrgreen:
Er komt nog een leukere aan tenminste denk dat zelf :)
Van de week ergens maken :love:


Ben benieuwd. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD)

Berichtdoor -ArKady. » di maart 27, 2012 2:29 pm

:shock: mooi report! :love:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner