Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

slikken, likken en snuiven met Lateralus

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Lateralus » di jan 03, 2012 2:25 am

Met oudejaarsavond naar NewYEargasm geweest. Lekker alternatieve muziek met vage mensen op een afgelegen terrein in molenbeek, wat n beetje bekend staat als de ghetto van de randstand van brussel.

Ja het beloofde n toffe avond te worden, ik had veel goede voornemens voor 2012 en was bijzonder positief ingesteld. Met wat vrienden buiten in de rij wachten, toen het klokslag 12u werd, niet al te wild gejuich was er van de omstanders en we staken lekker wat amnesia op, die we lukraak deelden met wat mensen die rond ons stonden. Het viel me op dat ondanks het vele getrek en geduw aan de kassa het publiek toch vrij chill was. Ook merkte ik dat ik heel positief aan het denken was ik richtte me enkel op de leuke dingen van t feest en een beetje alles wat slecht was aan de avond relativeerde ik vrij snel.

Ik voelde de joint lekker opkomen en bewoog lekker ontspannen op de golven van de muziek, ja gek eigenlijk dat ik altijd zo’n muzikale beleving over me heen voel komen met ganja. Even wat paniek, want ik voelde de joint nu wel erg hard opkomen, ik reageer namelijk vaak heftig op wiet omwille van mijn ADHD-stoornis en begon bijna een beetje para te worden door een paar vreemden die bij ons kwamen staan, dus besloot gauw wat relatine te slikken, ik had gelukkig 20 mg op zak en voelde me hierdoor zelfs nog voor ze te slikken per direct wat chiller. Ik wou mensen sturen, maar het bereik van mn gsm deed wat vervelend en ik besloot eerst om wat drugs te scoren alvorens nieuwjaarswensen naar vrienden te versturen.

Nou moeilijk was het niet om er wat te pakken te krijgen, tijdje getwijfeld wat ik zou gaan nemen, maar sprak uiteindelijk een wat aparte dealer aan die ik eigenlijk niet durfde te weigeren. Hij was behoorlijk agressief en ik kocht uit verstomming gelijk twee xtc pillen van hem voor 10 euro, zonder een idee te hebben wat ik eigenlijk voor pillen gekocht had, ook mijn vrienden spraken hem en schrokken ook wat van zijn houding en kochten voor 40 euro een gram mdma kristallen. Nou nog nooit zoveel aan M uit gegeven, maargoed vele mensen zeiden dat hij goed spul had, dus dacht dat alles wel lekker ging gaan en met n kleine lik van de mdma-kristallen die mn vriend gekocht had en mn eerste pil naar binnen te werken wachtte ik geduldig af. Ik ging naar de balkan dubstep zaal en ik voelde plots moet zowat een 40-50 minuten geweest zijn totale extase toen ik mijn berichten op mijn gsm voor het eerst las. Met al die nieuwjaarswensen van mensen voelde ik me ineens zo geliefd. Het gevoel was onbeschrijflijk ik heb dit nou nog nooit meegemaakt en heb toch al een aantal pillen en wat kristallen genomen. Ik voelde me zo verschrikkelijk goed en besloot een meisje te smsen waar ik ruzie meehad, ik zag dingen plots zo helder in, ik was totaal overladen met empathie in gedachten en alles was zo geordend, ik liet mijn gevoel begaan, en heb echt massa’s mensen verteld wat ik om hen geef, de manier waarop was zo overtuigend en heb hierdoor een paar ruzies uitgepraat, echt wel een heerlijk gevoel. Ik moest plots overgeven maar dit voelde om een of andere reden als gal dat ik uitspuwde en ik voelde mezelf achteraf heel goed.

Ik dacht fijnzo ik klap er nog een pilletje in om de nacht compleet te maken, ik weet niet wat er gebeurde maar ik begon plots wat te flirten met meisjes, hoewel ik normaal niet zon vlotte babbel met meisjes heb, had ik ineens een extreem vol gevoel van zelfvertrouwen en trok meisjes op een of andere manier met gemak aan, toen een kerel die me wel chill leek, me aansprak en hij voorstelde om wat pep te snuiven, stemde ik zonder twijfel in, ik was volledig zeker dat deze avond de tijd van mn leven ging zijn, ik snoof een goeie lijn pep en had geen idee wat er gebeurde, geen idee wanneer maar ik hoorde ineens allerlei geluiden in mn hoofd alsof er kzware machines langzaamaan binnen mn hoofd opgestart werden en ik had het gevoel alsof transformeerde naar een of ander machtig wezen. Gelijk kwam ook de speed opzetten en voelde ik bakken energie door me heen golven, ik voelde me totaal de man, keek in de spiegel en dacht bij mezelf dat ik er echt goed uitzag op deze avond. Ik liep de zaal terug in, kwam wat mensen uit wallonië tegen, ik maakte een praatje met hen en we besloten naar de minimal te gaan, ze vroegen of ik n lijn ket wou, maar ik besloot t niet te doen, omdat ik echt wel wist dat k geen psychedelische toestanden wou en uit mn vorige ervaringen van ket weet dat ik eerder zoiets thuis wil doen. Zomaar vroeg ik of ze mss wat sos hadden, ze zeiden dat ze wel ergens n gram konden fixen, nou dat viel me goed mee, twee meisjes van hen stapte op iemand af en kochten voor maar 40 euro per gram coke, k kon mn ogen niet geloven, gewoon twee leuke meisjes nr een vaag type toe sturen en dat lukt gewoon?? Allemaal lekker n lijn getrokken en achteraf om het uur nog 2 lijnen bijgenomen van wat vrienden, ik begon wat stoer te doen iets wat ik eigenlijk zelden doe, en het zelfvertrouwen begon wat meer te veranderen in arrogantie, dr baalde ik wel n beetje van alhoewel het toch nog wel chill was en niet extreem macho dusja, maar dacht t werkt zo wel uit en kga weer lekker aan de M als het moet.

Nou het einde vn het feestje kwam in zicht en we gingen nr de afterparty, nog een super leuk meisje tegengekomen dat me wat M voorstelde en toen begon het echt heel goed te worden. Ik stond daar lekker strak in een zaal volgepropt met zowat de gaarste mensen die ik ooit gezien heb rond me. Ik blaakte van zelfvertrouwen en danste lekker met iedereen de hele voormiddag door. Als ik niet goed rond me keek waande ik me vaak in een totaal andere omgeving, soms zelfs landschappen en tussen de sterren in het heelal danste ik ook. Het was allemaal best overweldigend, ik vertrouwde iedereen volledig, dat meisje die me M gaf, vertelde ik zomaar heel persoonlijke dingen alsof ik gewoon wat luchtige dingen met haar besprak ook zij durfde zich heel open op te stellen terwijl we elkaar amper kenden, dat gevoel was echt wel immens.

Nou ik weet niet wat er gebeurde met me, maar ik heb nog nooit de intensiteit van stimulaten zo duidelijk opgemerkt, en begrijp nu voor het eerst het love gevoel waar ik vaak over hoor spreken. Het ligt mss ook aan mn adhd en de positieve ingesteldheid aan het begin en tijdens de avond. Enige nadeel dat ik nu heb is dat ik nog geen slaap heb kunnen vatten en ik voel die nu ook nog niet echt opkomen, ik weet dat ik een beetje overdreven heb met mn gebruik, maar ga de eerst volgende 2 – 3 maanden niet meer snuiven/slikken op relatine na, dus dat komt opzich wel goed. En het is ook wel bizar dat mn zelfbeeld normaal gezien vrij laag ligt en mn gedachten altijd chaotisch en vrij somber zijn, maar sinds oudejaarsavond niet meer. Ik denk dat het komt omdat ik wat mensen heb aangesproken om met een propere lei te beginnen in het nieuwe jaar en ik voel me hierdoor veel beter, ik weet zeker dat t komt door de mdma, en de combinatie met het feit dat ik eindelijk relatine op voorschrift kan krijgen, en ik ergens hoop en er eigenlijk zeker van ben dat ik dit gevoel kan blijven vasthouden. Ik heb nogwel geen relatine geslikt buiten die 20mg op oudejaarsavond zelf want dat zou het slapen enkel moeilijker maken.

MDMA en speed is voor mij plots de ultieme combi geworden, maar ik wil er wel voor waarschuwen want het is best wel ongezond. Nou ik heb mss nog niet geslapen, maar ik voel me totaal niet vertyft, heb ik eigenlijk nog nooit gehad van speed, coke of mdma dus ik verwacht er ook geen, wie weet n dinsdag dipje maar dat neem ik er graag bij :kleuter:

Ik wens iedereen nog een gelukkig Nieuwjaar! Mijn beste wensen voor 2012 aan alle df'rs :rock:
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Stefaan » di jan 03, 2012 12:31 pm

Gelukkig nieuw jaar! Leuk verhaal, herken het wel enigzins maar ik heb wat jij beschrijft eigenlijk iedere keer..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Lateralus » di jan 03, 2012 3:07 pm

Hey, ja ik hoor dat van meer mensen dat ze t vaker hebben met MDMA, ik voel t anders ook wel lekker opkomen maar dat valt echt in het niet zoals het deze keer doorbrak, ik was totaal aan t flippen omdat ik zo blij en gelukkig was, ik vond het echt niet normaal hoor. Moet denk ik n beetje aan mn mindset gelegen hebben. Maargoed je hoort mij alleszins niet klagen, ik voel me nog altijd springlekker en niet super brak zoals iedereen me waarschuwde en heb nogmaar 2 uurtjes geslapen.

Trouwens gyann007 jij ook een gelukkig nieuwjaar !
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Jack Daniels » di jan 03, 2012 11:21 pm

hoe is t met dat meisje afgelopen?
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Lateralus » di jan 03, 2012 11:57 pm

Met dat meisje, wat geknuffeld en lekker gedanst enzo, ik dacht dat r wel meer van zou komen, mr ben dr rond de middag kwijtgeraakt, ik was nogal waus en zij ook wel n beetje, best wel balen achteraf, mr volgende keer let ik n beetje beter op
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: slikken, likken en snuiven met Lateralus

Berichtdoor Taxi. » wo jan 04, 2012 11:31 pm

Heel leuk verhaal man. Ik heb eigenlijk elke keer wel het love-gevoel als ik m gedaan heb. Maar tof dat jij het nu ook heb kunnen ervaren, want het is ooh zo lekker :kleuter:

Ik hoop dat 2012 idd een mooi jaar voor je gaat worden !

Greetzz
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner