Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lucy meets M

Voor al je psychedelische avonturen.

Lucy meets M

Berichtdoor Maddog » ma apr 16, 2012 12:19 am

15 April

440ug LSD
100mg MDMA

Een variant op de wake and bake.

Ergens vroeg in de ochtend, werd lekker uitgerust wakker zonder wekker zo rond een uur of 07:00

Een aluminiumfolietje uit de vriezer, en een snowsealtje met fijne lichtgele kristalletjes, bijna zuiver, zat nog wat kaliumzout in om het makkelijker te doseren.

Ik heb daar 4 buddahs, van ongeveer 110 ug per stuk. Die legde ik klaar op een schoteltje, naast een lege capsule waar ik later die M in doe.

Ter voorbereiding, doe ik de voordeur op het dubbelle slot, gordijntje van keuken dicht, zodat familie en vrienden die toevallig langskomen weten dat ik niet huis ben, of nachtdienst heb gehad en dan lig te slapen.

Mijn telefoon uit en opgeladen , om te voorkomen dat ik ook nog eens die leg batterij piepjes krijg. deurbel eraf geschroefd, want je hebt altijd van die deurverkopers ie een bijbel kwijt moeten, en op die momenten wil ik geen mensen bang maken met mijn filosofische instelling, want als je bijbelverkopers bang maakt dan gaat het onweren, en het was net zo mooi weer.

Nu nog meer voorbereidingen klaar, grote thermoscan vol met warme the kant en klaar met suiker. Schaaltje met partjes appel en sinaasappel, in de koelkast wat appelmoes, en klene pakjes vruchtensap. Ik heb geen glaswerk op tafel, wel plastic bekertje, scherven brengen niet altijd geluk.

En dan is t bijna tijd. De zon begint door het spleetje langs het gordijn te schijnen, tegen de spiegel aan, die dan op zich al mooie kleurtjes geeft. Het sealtje MdMA opengevouwen en in een lege capsule gedeponeerd.

Nu twee zegeltjes op de tong laten smelten. Een beetje karton achtig smaakje, na 10 minuten de andere twee.

De tv nog even aan. op een muziek programma, En het contrast wat naar beneden, anders flitst dat beeld soms zo heen en weer.

Raam open, gordijn naar de tuin helemaal open, niemand die naar binnen kan kijken, heerlijk, en rust.

Bijna aan het wegdommellen voor de rechthoekige tv, die in een vierkant kastje staat. Dat dat eigenlijk kan, twee verschillende vormen, die in elkaar passen. Ik zit me te bedenken hoe in vredesnaam ik een rechthoekige tv heb kunnen kopen voor een vierkant kastje, Dat past niet.

Maar toch past het wel, dan zou de tv kleiner moeten zijn, maar dat kan ook weer niet, want ik heb een grote tv... of is het kastje nu nog groter dan? maar die tussenruimte onder en boven de tv zijn wel heel erg donker,

Zo vreselijk donker dat je de sterren kan zien, maar als je sterren kan zien dan zit er ruimte achter, en daar moet je niet te dicht bij komen, want anders zuigt het alles op...


en dit gaat nog even door,

Aha ik heb dus een zwarte kleuren televiesie, want zwart bevat alle kleuren. of is het met licht nu net andrsom? als je alle kleuren lcht doet dan krijg je wit. Oh nee dat is alleen met een zwart wit tv...

Ik kan nog steeds niet normaal naar die tv kijken na dat tripje :lol:

Nu heel even een rustig momentje, ik ga een beker thee in de tuin drinken, maar doe wel mijn jas aan want het is koud. "kolibrie kolibrie kolibrie" een merel die een wijsje fluit, het klinkt als "kolibire kolibrie kolibrie". Die merel gaat op een takje in de buurt zitten en kijkt me aan, "katsjing bliep bliep bliep" Hm, dat is niet wat een merel normaal zegt. ik zal wel vergeten zijn wat ze normaal zeggen, en het lijkt nu dat het raar is.
Wel koud buiten, ik doe mijn jas goed dicht.
nu bewegen de wolken wel erg snel, en ze bewegen weer terug, de blauwe wolken gaan naar de zon toe, de wittte gaan er bij weg.

Nu ga ik naar binnen, mijn handen zijn koud

Alleen jammer dat de thee ook al koud is, hij ruikt zo lekker, lekker zoet, het lijkt op citroen, helemaaal tot achter in je neus, wat een trilling door mijn neus naar beneden geeft.

Nu loopt de kater van de buren door de tuin "warrrrom? Waaarrrom? waarrrom?" Nee ik wil geen vragende kater, een kater die naar mijn lekkere hapjes vraagt, en dan zo aan gaat kijken dat je toch hapjes geeft.

Nee ik ga naar binnen.


Daar ligt nog die capsule klaar.

Ik bedenk me ineens dat ik nog wat aan het vergeten ben, en zie daar op tafel een schaaltje met partjes appel en sinaasappel. oh heerlijk is dat. Oh de sinaasappel is een beetje zuur, elke hap voelt het of er een wekker gaat met zo'n bel zeg maar. maar ok, ik heb die capsule nog,

helemaal geen idee van tijd...

Die capsule, hoelang ligt die er al? ik heb nog wat thee en slik m door. oh die thee is nu heel erg koud, en bitter, allemaal rimpels op mijn tong zit het theezakje er nog in, ik voel ook allemaal blaadjes op mijn tong. maar als ik in het kleine spiegeltje kijk, weet ik het nog niet helemaal zeker. elke keer als ik me tong zie dan doe ik die naar binnen, nee geen blaadjes, ze zweven ook niet in de theekop.

Wat er in dit moment gebeurt weet ik niet iets zinnigs over neer te zetten, maar dan een paar korte zinnetjes


De poster op de muur, die heeft een randje, oh is ie daar mee op de muur vast? ja toch ik heb hem zelf opgehangen.... Ja daar heb je die vraagkater weer in de tuin die houd maar niet op met mauweren......De tv is aan, off is het beeld dan aan, als ie licht geeft......Aha thee, ja oh nee die is koud, ik doe wel water

Dan slaat ineens die MdMA in

Swooosj kleurtjes woosj, elke keer als ik swoosj doe dan gaat er een kleurtje naar voren toe, hoe doe ik dat eigenlijk? ja ik ga maar op de bank liggen, want de kleurtjes die worden feller, en dan weet ik al dat ik weet te liggen, dekentje pakken, schoenen uit, en liggen. Kijken naar allemaal draaiende kleurtjes, maar dat is dan gewoon de lamp, maar die draaait wel, want die is rond.


Hier een momentje van vaagheid die ik niet anders kan beschrijven, dan liggen in een hangmat, op de maat heen en weer.

Heen en weer op de kleurtjes, rood is links, blauw is rechts, en dat allemaal gewoon in de kamer, op de bank waar ik op lig, en de kamer, en de ramen, en daar de tv. met die kast.

Ja verrek, nog nooit gezien dat de tv niet in die kast past., ja past wel. maar ziet er niet uit. en eindelijk heerlijk nummer op tv. beetje begin ik weer normaal te dromen, en bijna in slaap, half in slaap. Ineens keihard wakker schrikken omdat er een vliegtuig....! Oeps, nee gelukkig zit er niemand in de kamer haha. was gewoon op tv. maar wel weer langzaam terug op aarde


Ja de comedown is er, weer heerlijk zitten, en eigenlijk zin om te lopen. maar tja, muziek aan, gewoon helemaal niets doen , de rest van mijn vrije dag.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Lucy meets M

Berichtdoor subway » ma apr 16, 2012 12:23 am

Klinkt als een mooie dag!

Leuk report, makkelijk weg te lezen en ook leuk dat je je gedachtes er een beetje bij zette. :kleuter:
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Gonzo » ma apr 16, 2012 12:26 am

Mooi report, maar dat was gisteren toen je op tiny zat??
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Maddog » ma apr 16, 2012 12:27 am

subway schreef:Klinkt als een mooie dag!

Leuk report, makkelijk weg te lezen en ook leuk dat je je gedachtes er een beetje bij zette. :kleuter:



De meeste dningen waren zo kort en vaag, dat ik er niets van kan herinneren of het valt niet op te schrijven. van die korte woordjes, met een beeld gedachte erbij.

dit was me allemaal goed bijgebleven.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Maddog » ma apr 16, 2012 12:28 am

Dr.Gonzo schreef:Mooi report, maar dat was gisteren toen je op tiny zat??


vandaag... is nog niet helemaal weg. maar bij mij werkt het vaak kort en hevig. zoals bij het opstijgen in een vliegtuig, en dan is het erg relaxt en rustig.

paddoos en L hebben bij mij geen kruiswerking als ze in korte tijd achterelkaar inneenm of hoe dat ook heet. die paddestoeltjes vielen zo tegen dus had ik dit maar gepland.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Ollie » ma apr 16, 2012 12:44 am

Oe jij hebt hard lopen (liggen) chillen zo te lezen :D Klinkt heerlijk dromerig...
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Mad Hatter » ma apr 16, 2012 12:50 am

Zo te lezen heb je een mooie dag gehad. Leuk report
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Bosmongool » ma apr 16, 2012 2:10 pm

Moest wel lachen om de beschrijvingen van je gedachten. Leuke report. ^^
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Davinci » di apr 17, 2012 9:09 am

Best wel vaag report :rock:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Thomas » di apr 17, 2012 3:36 pm

Nice
Thomas
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma apr 16, 2012 6:19 pm

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Maddog » di apr 17, 2012 5:57 pm

Davinci schreef:Best wel vaag report :rock:



Heb ook de hele dag niets gedaan, het speelde zich allemaal tussen de oren af .
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Lucy meets M

Berichtdoor Davinci » di apr 17, 2012 7:50 pm

Madcat schreef:
Davinci schreef:Best wel vaag report :rock:



Heb ook de hele dag niets gedaan, het speelde zich allemaal tussen de oren af .


De dosis lijkt mij ook wel best pittig
440mics en 100mg mdma :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Lucy meets M

Berichtdoor gregosmile » di apr 17, 2012 8:00 pm

heerlijk dagje dus :P way to go!
leuk report had echt plecier met lezen haha
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: Lucy meets M

Berichtdoor HAllucinauT » za mei 26, 2012 9:15 am

Heel makkelijk te lezen, nice report!
Expand, explore your own universe...
Avatar gebruiker
HAllucinauT
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 9:00 am


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner