Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Allylescaline 25 mg

Voor al je psychedelische avonturen.

Allylescaline 25 mg

Berichtdoor FranX » zo jun 10, 2012 11:30 am

Het was de Tjech en chemicus Otakar Leminger die na zijn pensioenering begin jaren '70 zijn werk “A Contribution to the Chemistry of Alkoxylated Phenethylamines” publiceerde. In zijn stuk beschrijft hij het synthetiseren van verschillende phenethylaminen die hij op zichzelf uittestte om vast te stellen of en in welke mate ze actief waren. Wat Leminger ook deed was enkele mescaline varianten creëren door de oorspronkelijke methoxy groep bij de vierde positie de vervangen door een allyloxy, propoxy of ethoxy groep. Eureka! Sindsdien kent de wereld allylescaline, proscaline en escaline. Ook deze stoffen probeerde hij uit en hij schreef hierover:


"De sulfaten MEPEA en MAPEA verbeteren in dosissen van 0.1 tot 0.3 gr. het humeur en werken als verzachtend middel tegen hoest. Allylescaline, proscaline en escaline zijn veel actiever. kwalitatief was er weinig verschil tussen de stoffen en kwantitatief namen hun effecten af: allylescaline was veel potenter dan proscaline en proscaline meer dan escaline. Bij wijze van voorbeeld is de allylescaline beschreven:

Een uur na een 20 mg dosis allylescaline was er een lichte duizeligheid, lichthoofdigheid en plezierige agitatie van de motoriek waar te nemen. Perceptie werd dieper, kleuren werden warmer en objecten leken zachter. De omgeving werd interessanter dan normaal. Kleurvolle hallucinaties werden in donker geobserveerd. Verder was een kalmerend effect op de ademhaling en een wat drukkend gevoel op maag/darm werd geobserveerd. 's nachts was er een rusteloze slaap met megalomane fantasieën. 12 uur na inname waren de effecten nog merkbaar. Meer serieuze studie naar de fysieke activiteit wordt overwogen." Aldus Otakar.



Enfin, al deze kennis werd via Stanislov Wistupkin bij de vader van het MDMA (en nog veeel meer leuke stofjes) Alexander Shulgin onder de aandacht gebracht. De allylescaline-tripreportjes van Alexander Shulging kanje hier nalezen: http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php?domain=pk&id=2
Het werk van Leminger kan je hier terugvinden http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... inger.html

Even fast-forward:

Ik las de commentaren van de bovengenoemde heren en was natuurlijk gelijk geinteresseerd. Wij willen al jaren mescaline proberen maar het is ons nog nooit gelukt die stof daadwerkelijk in handen te krijgen. Een stof als allylescaline zou misschien een aardig alternatief kunnen zijn. Gelukkig had onze vendor het stofje in de etalage en dus kwam er per kerende post 250 mg. allylescaline op onze deurmat vallen.

15:45 of 0:00 uur in het tripreport. Het is een druilerige zaterdag als we net wakker worden van ons middagdutje. De boodschappen zijn in huis en we hebben geen plannen of verdere afspraken. Met wat vruchtesap nemen we beide 25 mg allylescaline en kruipen nog even achter de pc. Vrouwlief speelt een soort Sims game en ik heb inmiddels het bovenstaande geschreven.

0:45 Ik ervaar een aangename lichthoofdigheid, een beetje zwierig zeg maar. Vrouwlief begint ook wat te merken haar ledematen beginnen wat zwaar te voelen, "maar toch ook weer niet" voegt ze er gelijk aan toe. Ze lacht. Ik besluit om samen met vrouwlief de hond uit te gaan laten. Eenmaal buiten voelt de wereld prettig en zacht aan. Lichamelijk voelen we ons prima en we besluiten er een lange wandeling van te maken.

01:45 We zitten even op een bankje. Nog steeds voelen we ons goed. Er waren enkele korte momenten geweest waarbij een zweem van misselijkheid de revue passeerde maar niets ernstig. Het body gevoel wat we hebben is herkenbaar of vergelijkbaar met het gevoel dat andere leden uit de 2C- familie kunnen geven. Zo nu en dan aangename tintelingen, beetje vreemde (zeperige?) smaak in de mond en lichte verstoringen in het visuele veld. Geestelijk is het voornamelijk rustig in de bovenkamer. Niet sereen maar gewoon kalm. We besluiten dat we zeker niet hoger op het plateau zitten dan een ++.

02:30 We zijn weer thuis. Het lopen ging ons goed af en er was geen vermoeidheid. Hoewel we de effecten van de allylescaline merken zijn we niet onder de indruk. De wereld is een tikkeltje zachter, kleuren een tikkeltje dieper en wij zijn kalm van geest. Misschien hier en daar een kleine uitschieter die je kan plaatsen in de categorie milde euforie.
We gaan eten en dat lukt prima. Het eten smaakt en de koffie en koek daarna ook. We besluiten de maaltijd met een jointje die duidelijk een extra dimensie aan de allylescaline ervaring voegt.

03:30 We liggen lui op de bank en we merken dat de allylescaline meer een empathogeen is. Knuffelen en strelingen zijn prettig. Ook nu weer is het niet meer dan een tikkeltje, het spul heeft geen erotische ondertoon zoals bijvoorbeeld een 2C-B kan geven. Onderlinge gesprekken zijn coherent en er zijn geen open of closed eyed visuals of verstoringen.

05:00 Status quo. Er is geen enkele verandering in mood of body. We hangen nog steeds op de bank en bekijken een voetbalwedstrijd. Onze stemming is nog steeds goed maar we hebben besloten dat we niet onder de indruk van de allylescaline zijn. De stof voelt ook niet echt potent zoals een 2C-P en we vermoeden dat een hogere dosering niet noodzakelijkerwijs zou resulteren in een heftiger ervaring. We gaan nog maar even een endje wandelen.

10:00 De afgelopen 2 uur hebben we lekker op de bank gelegen, beetje gekletst en muziek geluisterd. Hoera, voor de aloude vertrouwde joint want inmiddels was de allylescaline een beetje gaan vervelen. Geen diepere inzichten, geen leuke kleurtjes, niet geil, niet lijp en niet spannend. Wel kalm en relaxed wat natuurlijk ook begrepen kan worden als saai.

We besluiten naar bed te gaan. We hebben kort seks zonder franje en vallen snel daarna beide als een blok in slaap. 8 uur later worden we beide uit onszelf wakker. Er is geen kater of hoofdpijn en we laten ons het ontbijt goed smaken.

Conclusie:

Allylescaline heeft ons in de hoeveelheid van 25 mg niet kunnen overtuigen. Als ik onze redelijk gelijkluidende ervaring vergelijk met wat men schrijft over mescaline dan lijkt allylescaline voor ons geen vervanger of alternatief. We hebben diepere en leukere ervaringen gehad met 2C-B/I/E en P. Van een bodyload was niet echt sprake al was er in het begin wat lichte golfjes misselijkheid en wat raar gevoel in de onderbuik. Al met al vonden we de allylescaline een beetje twee-dimensionaal.

Ik ben bang dat we voor een echte mescaline ervaring toch echt mescaline moeten hebben. Ach, misschien hebben we met dit report goeie karma gemaakt en wie weet wat er de volgende keer op ons pad komt.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor Davinci » zo jun 10, 2012 12:10 pm

Uitstekend informatief geschreven report :hulde:
Mescaline is toch een vrij unieke stof, volgens mij gaan de analogen niet echt de zoektocht naar mescaline bevredigen.
Wie weet komt er een dag waar mescaline in overvloed is.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor -ArKady. » zo jun 10, 2012 4:59 pm

bedankt voor het report.
jammer dat het zo'n tegenvaller bleek te zijn!
weer iets dat ik niet hoef te bestelen in ieder geval.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor Jelly » zo jun 10, 2012 5:20 pm

Wil je nog grotere dosis proberen? Misschien dat 50mg of meer zelfs wel een mooie ervaring geeft. Het klinkt alsof je tegen tresshold aanzat ofzo. Alsof je 1 klein pinkje mdma neemt.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor FranX » do jun 14, 2012 12:31 pm

Jelly schreef:Wil je nog grotere dosis proberen? Misschien dat 50mg of meer zelfs wel een mooie ervaring geeft. Het klinkt alsof je tegen tresshold aanzat ofzo. Alsof je 1 klein pinkje mdma neemt.


Voorlopig hebben we geen plannen om Allyl in hogere dosis te verkennen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor Russ » do jun 14, 2012 12:40 pm

Weer een handig en informatief report, bedankt! :)
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor Poseidon » do jun 14, 2012 1:06 pm

Complimenten voor dit uiterst informatieve verslag dat mij er tevens aan doet herinneren dat ik me voorgenomen heb om vanmiddag een stuk of 6 Lophophora Williamsii's te gaan kopen.
Staat vast mooi op de vensterbank :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor bbroni » vr jun 21, 2013 2:51 pm

Whoa, complimenten voor je post!

Vind je het goed als ik een vertaalde versie op een ander forum plaats? Uiteraard met bronvermelding.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor FranX » vr jun 21, 2013 5:36 pm

bbroni schreef:Whoa, complimenten voor je post!

Vind je het goed als ik een vertaalde versie op een ander forum plaats? Uiteraard met bronvermelding.


Be my guest
Ik zou het als een eer zien.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Allylescaline 25 mg

Berichtdoor bbroni » vr jun 21, 2013 7:15 pm

Hmm, kennelijk heb ik dat 3 maanden geleden al gedaan. Wat gek, ik dacht dat dit een ander verslag was. Nouja hier sta je dan:

http://www.chemsrus.com/forum/12-vendor ... rt=10#7542
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner