Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Nottoday » do aug 16, 2012 11:12 am

Pre-loading:
3 dagen lang minimaal 25 gram pure chocola (86%)
7 gram Piracetam (14 gram opgelost in een waterfles)
Inname:
125 mg 6-APB om 18:00, met de bedoeling om rond 21:30 te pieken

Setting:
Park -> Concert -> Terras -> Thuis

Met:
Een goede vriendin van mij, genaamd hier E. De rest bleef nuchter (in hoeverre ze in staat waren met alcohol).


Werking:
Coming-up: 1 uur
Piek: 6-10 uur


-3:00: E komt ff langs en we besluiten wat raketjes binnen te werken om die later weer te vergelijken tijdens het spacen.
-2:00: E en ik drinken ongeveer elk helft van het Piracetam water in de trein.
-1:30: Aangekomen in het park, kennis gemaakt met de aardige mensjes.
0:00: 6-APB ingenomen, elk één 6 hoekig-tablettje van 125 mg.
+0:30-0:45: Begin de werking al licht te voelen, vlotte babbel en empathischer etc.
+0:45: Piknick doek ademt, dit shit is awesome. Ik aai het stiekem. E voelt nog niks.
+1:00: Tastzin is versterkt, heel erg vergelijkbaar met MDMA. Maar alles is nog helder en zo rustig. Heb alles nog onder controle. Bij E heeft het nog steeds niet ingeslagen
+1:25: Men heeft een eetplekje uitgekozen, ik ga leker achterop bij een meisje op de fiets. Heb echt genoten van de fietstocht. De wind voelde zo prettig aan en ademen was nooit zo heerlijk. Toch was ik niet helemaal in mezelf gekeerd, aangezien ik nog, naar mijn beleving, goed kon praten.
+1:40: Geen eetlust, besloten om een chicken teryaki gerecht te delen. Was een goed idee, want verder dan 3 happen kwam ik niet. Het eten was wel heerlijk. Het was gewoon gezellig aan tafel. E was zwaar aan het spacen en was bijna al haar motorische vaardigheden kwijt, i.e was niet meer in staat om haar eigen kip te snijden. Nog net wel te kauwen, geloof ik.
+2:00: Richting Rotown en deze keer weer bij iemand anders op de fiets, en nadat ik een half uur geleden aan m’n vorige chauffeuse had verklaard dat zij in de top 2 kwam van fietsbesturen, dit weer gedaan bij deze. Alles voelde gewoon superfijn aan.
+2:10: Een of andere reden stopten we bij een kruispunt en toen besloot ik gewoon te lopen met een andere vriendin, omdat we nog ruim genoeg tijd hadden en ik gewoon super zin had om zelf actief te zijn. Hele tijd geluld over cinema/films. 1 van mijn passies naast muziek en erover praten was nu nog fijner dan normaal.
+2:30: Aangekomen in Rotown, ff gechilled binnen met de anderen en wat gebabbeld. E en ik keken al heel erg uit naar de main event voor vanavond, CLOUD NOTHINGS.
+3:15-45: Vertrokken van de café naar het poppodium gedeelte. Band was 20 minuten laat, wat mij echt niet boeiede aangezien ik ondertussen een leuk praatje aan het houden was met een gast die ook zo’n fanaat was over cloud nothings en andere verglijkbare bands. Probeerde E nog te koppelen aan een bisexueel spaans meisje, maar achteraf geen goed idee, aangezien die gast en haar een item bleken te zijn :’).
+3:45-4:45: Éen van de beste concerten die ik ooit heb bebleefd. Naar mijn mening, als je voor iets al een passie heb dan versterkt 6-APB het exponentieel. Zonder 6-APB zou ik alsnog compleet uit mijn dak zijn gegaan en ook bij bepaalde nummers in een trance zijn geraakt. Ik had zelfs het idee dat de muziek gewoon 6-APB overmeesterde, want dat was gewoon een eigen ervaring an sich. Tastzin was wel nog steeds versterkt.
+4:50-6:30: Praten, praten, praten. Non-stop. Kon niet genoeg over Cloud Nothings kwijt en daarna ook nog veel gediscussierd over movies. E was lekker aan het klef doen met een bekende-fling. Volgens mij had ze wel vlagen van energie en sufheid die elkaar afwisselden. Ik was nog steeds gewoon opgewekt en vrolijk.
6:30-6:45: Trein en daarna gefietst naar huis. Ook dat was genieten.
6:45-7:00: Nog een wandeling gedaan in ons dorpje onder het genot van een raket ijsje. Mijn geluk kon niet op, het was zo heerlijk. Na Cloud Nothings kon de avond sowieso niet meer kapot. En ik heb sowieso bijna altijd naar mijn zin met E, dus dit verlengde waarschijnlijk de werking van 6-APB
7:00-8:00/9:00: Thuischilling. Beat Hazards op tv laten draaien. Vette lichten die zelfs na een tijdje te intens waren. Wat geknuffeld (okay veel). Muziek was heerlijk. Als afsluiter 1 van onze favoriete nummers laten afspelen. Het was gewoon perfect.
9:00-10:00: E is vertrokken, heb haar nog een slaappilletje met 5-HTP meegeven en 2 raketijsjes. Eentje liet ze vallen. Ik ging nog een uurtje in mijn roes naar mijn favoriete muziek luisteren. Ik begon spontaan te tranen bij 1 van mijn favoriete liedjes, ik vond het al zooo mooi, maar dit was gewoon te veel. Ik besloot de avond op een hoogte-punt te eindigen en nam ook een slaappilletje in.
Helaas was die niet heel erg effectief, aangezien het echt een uur duurde (4:00), voordat ik in slaap viel. Ook werd ik constant wakker vanwege de hitte/benauwdheid.
E had miner geluk, die viel pas om 7:00 in slaap, maar zij was nog lekker van haar eigen muziek aan het genieten.

Volgende dag gewoon 9:00 wakker en mij tijd genomen om een trip-report te schrijven.
Ik heb xtc alleen maar 1 keer gedaan, ook met E, maar ik vond 6-APB zeker er niet voor onder doen. Ik vond het denk ik zelfs fijner. E was helemaal lovend erover en vond dit een van haar beste space-sessies ooit. Terwijl zij toch al een tolerantie heeft opgebouwd had voor MDMA. Coming-down niet echt kunnen meemaken aangezien ik zelf nog echt aan het pieken was toen ik het slaap-pilletje nam (5-HTP met melatonine, van de Etos).
Ben wel benieuwd naar de beruchte “dinsdag”-dipje. Ik zal m’n report dan wel up-daten als het noemenswaardig is.

TL;DR: 6-APB is heel erg fijn stofje om in te nemen, zij het met de juiste personen en omgeving.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Afca_Remy » do aug 16, 2012 11:50 am

Klinkt alsof je genoten hebt ;)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 16, 2012 12:11 pm

Thx voor het reportje. Interessant om te lezen en heeft me nog overtuigd om te wachten op de juiste locatie...
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Karhu » do aug 16, 2012 1:54 pm

Hoe lang heb je wel niet getript... en dat op 1 dosis?
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Nottoday » do aug 16, 2012 5:51 pm

Karhu schreef:Hoe lang heb je wel niet getript... en dat op 1 dosis?


Om 18:45 begon ik het te voelen en om 3:00 gewoon nog eurforisch. Dus ja, dat was al minimaal 8 uurtjes voor mij. Ik moet wel melden dat Cloud Nothings gewoon vet awesome waren en dat ik na geslaagde optredens sowieso nog altijd nageniet voor een paar uurtjes, en dat zal de werking van de 6-apb alleen maar hebben versterkt. Niks bijgenomen, ook geen behoefte aan gehad.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Afca_Remy » do aug 16, 2012 6:43 pm

Nottoday schreef:
Karhu schreef:Hoe lang heb je wel niet getript... en dat op 1 dosis?


Om 18:45 begon ik het te voelen en om 3:00 gewoon nog eurforisch. Dus ja, dat was al minimaal 8 uurtjes voor mij. Ik moet wel melden dat Cloud Nothings gewoon vet awesome waren en dat ik na geslaagde optredens sowieso nog altijd nageniet voor een paar uurtjes, en dat zal de werking van de 6-apb alleen maar hebben versterkt. Niks bijgenomen, ook geen behoefte aan gehad.



Ik denk dat hij bedoelt hoe lang het geleden is voor de 6 apb trip dat je gespaced hebt!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Nottoday » do aug 16, 2012 6:47 pm

Oh hiervoor precies een maand geleden MDMA
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor AgeOfLove » do aug 16, 2012 7:36 pm

Nottoday schreef:Oh hiervoor precies een maand geleden MDMA



En preloaden met piracetam hoe lang heb je dat gedaan? Of enkel paar uur ervoor?
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Nottoday » do aug 16, 2012 8:00 pm

Alleen op dag zelf, had het pas 1 dag van te voren ontvangen.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Oizo » vr aug 17, 2012 9:31 am

6-apb :love:

Bij mij is de kater altijd zo goed als onbestaande.
De dag erna ben ik wel wazig, maar dat is eerder door slaaptekort denk ik.

Laat weten hoe hij bij jou was :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Nottoday » vr aug 17, 2012 10:42 am

Oizo schreef:6-apb :love:

Bij mij is de kater altijd zo goed als onbestaande.
De dag erna ben ik wel wazig, maar dat is eerder door slaaptekort denk ik.

Laat weten hoe hij bij jou was :)


Ja gisteren was ik behoorlijk vermoeid, maar dat is niet persé door 6-apb maar door de slaap te kort. Ik was nog behoorlijk vrolijk in de ochtend en vond het wel leuk om een trip-report te schrijven. Mijn vriendin kwam later die dag en was behoorlijk overstuur vanwege drugsgebruik (zij is fel anti), maar ik bleef gewoon kalm en probeerde haar gerust te stellen zonder loze beloftes te maken (zoals nooit meer doen ofzo).

Vandaag heb ik wel pas weer voor het eerst ook een gezonde eetlust (heb nu nog steeds honger na ontbijten). Zit wel te post-loaden met 5-HTP (voor het slapen gaan) en Piracetam (1,5 gram ochtend, 1,5 gram voor het slapen gaan . Ik voel me gewoon normaal/prima. Had het liefst langer willen slapen, maar moest "vroeg" op.

Vorige maand op Dour voor het eerst MDMA en de dag erna was wel behoorlijk zuur. Maar dat is geen eerlijke vergelijking aangezien ik gewoon niet in een thuisomgeving was, waar ik toch het meest op mijn gemak ben. Ook toen geen 5-HTP en Piracetam. Wel vitamine C supplementen.

Maar goed, 6-apb :love:. Nu wel echt minimaal 3 maanden pauze houden 8-)
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Saikedellik » vr aug 17, 2012 10:58 am

Mooi man, dit is precies waar 6-APB zo lekker voor is, een goed feestje waar de sfeer sowieso al goed is, wordt het alleen nog maar beter op! En niet de complete vaagheid van MDMA is soms ook wel lekker!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Eerste keer 6-APB, ja het was superfijn

Berichtdoor Oizo » vr aug 17, 2012 1:48 pm

Nottoday schreef: Ik was nog behoorlijk vrolijk in de ochtend en vond het wel leuk om een trip-report te schrijven.


Herkenbaar :D

De dag na 6-apb ben ik altijd doodmoe, maar toch voel ik me nog net iets té goed.
Het werkt echt lang door :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner