No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Davinci schreef:Heerlijk report
Zo'n trip is een van de leerrijkste van allemaal. Geen hoge dosissen die jezelf compleet vernietigen, een lage dosis om dingen te verwerken getuigt van een pure en goeie motivatie.
De moed om eerlijk te zijn en je eigen tekortkomingen te aanvaarden, is een mount everest op zich.
Eigenlijk is het wel een baanbrekend report, psychedelica op zo'n manier gebruiken is de goeie. Het leidt naar geluk.
Ontzettend veel respect dat je na een GHB-afkick, zoiets goed uit jezelf kan halen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pieter210 schreef:Davinci schreef:Heerlijk report
Zo'n trip is een van de leerrijkste van allemaal. Geen hoge dosissen die jezelf compleet vernietigen, een lage dosis om dingen te verwerken getuigt van een pure en goeie motivatie.
De moed om eerlijk te zijn en je eigen tekortkomingen te aanvaarden, is een mount everest op zich.
Eigenlijk is het wel een baanbrekend report, psychedelica op zo'n manier gebruiken is de goeie. Het leidt naar geluk.
Ontzettend veel respect dat je na een GHB-afkick, zoiets goed uit jezelf kan halen.
Mooi verwoord!
Russ schreef:één nacht zo'n 450mg (van davinci gestolen) gebinged hebben, tot zover dus de lage verantwoorde dosissen.
Davinci schreef::lol:Russ schreef:één nacht zo'n 450mg (van davinci gestolen) gebinged hebben, tot zover dus de lage verantwoorde dosissen.
Einstein schreef:Juicy, mogelijk verwar je dit met DiPT, dat inderdaad een zeer sterk auditief effect heeft.
DIT DUS! werkt 2 kanten op namelijk ben ik achter gekomen. Je kan je gevoel in muziek gooien en daar wat van maken, je kan ook met een bepaalde insteek een gevoel opwekken bij een nummer wat je maakt, pure magieIk genoot met volle teugen van m'n trip toen ik besloot wat muziek te maken met ableton en m'n midi-klavier, veel improvisatie. Ik had de indruk meer inzicht te krijgen in hoe emoties gekanaliseerd worden door een instrument te bespelen en hoe belangrijk het eigenlijk voor mij is als uitlaatklep
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Mr Dexo schreef:Heb echter wel vragen over de houdbaarheid want na 4 dagen jaagde ik weer een 150mg door mijn neus maar dit bracht me niet verder dan wat ontspanning en lichte visuals. Heb het spul dan ook niet bewaard in de vriezer, zou dit er misschien mee te maken hebben ?
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast