Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1ste keer truffels

Voor al je psychedelische avonturen.

1ste keer truffels

Berichtdoor roughtodacore » za sep 08, 2012 8:15 pm

Geachte forumleden, ik wil graag met jullie een ervaring delen, welke ik zeer interessant vond! Ben nu al een paar jaar geregeld aan het blowen geslagen, en zoals mijn vader zei; "Jongen, voordat je het weet ga je over op andere soorten "drugs"". Niet echt het woord wat ik zou gebruiken, liever "plantaardige middelen" :stoned: .

In ieder geval, een vriend van mij (S.) had het een tijdje geleden over truffels, en via dit forum heb ik mij daarover ingelezen. Dit leek mij een leuk natuurlijk middel om voor het eerst de wereld op een andere manier te ervaren. Samen met S. hebben wij in totaal 30 gram truffels gehaald, welke een tryptamine bevatten. Vooral erg visueel dus. Paar dagen later had hij de truffels binnen, wat mooi uitkwam om dat hij 2 weken alleen thuis was.

Zijn vader had een tijdje geleden nieuw behang geregeld, welke erg geschikt was om op te trippen. Zie foto:



Op zaterdag 19 maart, toen ik uit het werk kwam ben ik naar S. toegegaan. Ondertussen waren mijn andere vrienden ook aanwezig, met wie wij een paar joints gerookt hebben. Deze klapten goed in, omdat ik expres de truffels op een lege maag wilde innemen.Rond kwart voor 7 heb ik de truffels ingenomen, meteen de hele portie (15 gram dus). Onder het genot van Comedy Central voor de buis, ben ik de eerste effecten gaan afwachten.

Na ongeveer een half uur begon ik wat melig te worden, en mijn lichaam begon zwaar te worden. Ik moest echt even gaan zitten! Dit voelt raar! Zoals ik het mij voorstelde, leek het net alsof ik bedwelmd was door een of ander gif. Ik zat in de stoel, en alles wat ik hoorde echode. Mijn zicht werd wat wazig, waarbij verschillende kleuren de boventoon namen. Ik zag soms rode, blauwe of groene gloeden door de huiskamer vliegen. Wat apart, dit had ik nog nooit meegemaakt!

Ondertussen vroeg ik aan een van mijn vrienden of hij een chill cd'tje uit de auto wilde halen. Ik had nooit durven dromen dat hij met Opgezwolle - Vloeistof op de proppen zou komen! Ik was dolenthousiast toen ik de eerste beats door de speakers hoorde. Ik kijk om mij heen en zie op het ritme van de muziek de muur ademen! Zo hey, wat apart! Ik kijk naar de muur die S. zijn vader had behangen. Ik wist niet wat ik zag! Allemaal Maya indianen zag ik verschijnen in het behang! Ongeveer een stuk of 5, die in elkaar overliepen, in een vast interval, en in een vast ritme. Ook de bloemen in huis begonnen te leven, net als de gordijnen een de bakstenen muur. Hier zag ik zelfs hiërogliefen in! Ik was stomverbaasd, alles wat ik mij moest voorstellen uit boeken, en uit documentaires, zag ik gewoon voor mijn neus.

Het werd donkerder, maar de trip werd juist alleen maar kleurrijker. Hierdoor kregen S. en ik een impuls om buiten te gaan lopen. Allebei met een dikke grijns op ons gezicht en met een dikke lachkick, zijn we naar buiten gegaan. Wij waren niet eens de straat uit, of we stonden ineens stil. Alles leefde! Bomen, struiken, planten. Alles had een ziel en was verbonden met elkaar, en met ons! S. ervaarde dat de sterren ineens bewogen, en wilde deze maar al te graag vastpakken, welke steeds niet lukte xD. Ik was ondertussen keihard aan het spacen op een lamp, die bij iemand in de voortuin stond. Door mijn bril, zag ik lange strepen uit de lamp komen, waar gezichten uit kwamen! Allemaal vrolijk lachend naar mij, wijzen hun naar de struiken om de lamp heen. Wat ik hier zag, verbaasd mij nu nog steeds.

Ik hoorde ineens een blij melodietje uit een commercial welke ik dus blijkbaar hoorde toen wij nog Comedy Central ophadden. Dit liedje klonk zo vrolijk, wat de planten ook vonden. De planten hadden ineens gezichten, en lachten allemaal naar mij. Hun begonnen ook allemaal te dansen, en ondertussen ging een boom naast mij helemaal tekeer! Het was net of de boom bloedde, waarbij het bloed met de wind meegenomen werd. Het bloed zag ik in alle kleuren van de regenboog. WTF gebeurt hier dacht ik? Zo bijzonder intens, heel apart!

Ineens hoor ik iemand roepen: J, S! Kom! Blijkbaar had S. Hun voor de gein verteld dat we oneindig ver zouden lopen, wat onrust veroorzaakt had bij onze vrienden :grin: . Prachtig, ineens rent een van hen op ons af, ik wist niet wie dat was. Hij leek net op een indiaan. Zo’n hoofdgelaat met allemaal veren enzo. Ik zag hem echt als opperhoofd.

We gingen daarna terug naar S. Zijn huis. Iedereen ging in de garage even een peukje roken. Terwijl wij daar zaten vlogen weer allemaal kleuren door de garage. Iedereen zat mij aan te kijken met een blik van “Wat zou die jongen nou in hemelsnaam meemaken?” ik genoot, volop. De opperhoofd knikte met een “ja”. Dat gaf mij de doorslag. Deze avond is echt op en top gezellig met vrienden en gewoon genieten! Ondertussen haalde de rest bier uit de koelkast, wat ik uiteraard niet genuttigd heb.
Ineens horen we mensen schreeuwen. Ik hoopte niet dat het de rest van onze vriendengroep was, allerlei drukke personen welke ik wel mag, maar niet op dat moment! Ja hoor, ineens komen 6 lui aangestormd en vroegen meteen hoe het met mij en S. Was. Fuck, ik voelde me vaag! Ineens duizenden gedachtes door mijn hoofd. Ik moest weg uit de massa! Ik rende het huis binnen en ben naar de logeerkamer gegaan. Ik klapte de deur dicht en ging op bed liggen. “Straks denkt G. Dat ik een vieze junk ben, en J. Ook!” alles ging tekeer en wist totaal niet wat ik moest doen. Ondertussen vloog 1 gedachte door mijn hoofd welke mij scherp hield, “go with the flow!” laat je meeslepen hierin, dan komt alles goed.

Ineens begon de hele kamer de ademen. Alles leefde, alweer! Maar ik had het wel gezien, het was een mooie afsluiter. Ik ben down gegaan, en heb het zonder druivensuiker of een tripsitter overleeft. Misschien omdat dit meer visuele truffels waren welke ik had ingenomen?

Ik loop naar beneden, ongeveer een half uur later, en was al aardig down to earth. S. Tripte hem nog behoorlijk, die had schijt aan alle personen die er waren. Ik vond het totaal niet tof, net als de rest van mijn vriendengroep die al vanaf het begin erbij waren. Ik weet niet zoveel meer, maar ik weet wel dat ik niet te laat naar huis ben gegaan. Om 1 uur was de kous voor mij afgedaan.

Ik vond het een zeer indrukwekkende trip, leuk dat je hersenen je zo in de maling kunnen houden. Ik vond het wel voor herhaling vatbaar, maar dan liever in de volle zon op een heerlijke zomermiddag, met nog een medetripper en een tripsitter welke van een jointje houdt .
Ik vond het alsnog raar dat de rest die later kwam gewoon goede vrienden van mij zijn, en er alsnog down om ging. Maar verder dan dat was het leuk en moet er niet teveel bij stil staan!

Groet,

Roughtodacore
roughtodacore
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za sep 08, 2012 8:06 pm

Re: 1ste keer truffels

Berichtdoor justmakepeace » zo sep 09, 2012 1:36 am

Heel herkenbaar en leuk report! die mensen die binnen komen en de hele sfeer verpesten is ook echt klote want je krijgt het gevoel alsof je die nooit meer terug kunt krijgen en dan zijn ze ook nog zat en lomp enzo, heeel irritant als je aan het trippen bent. In het donker zie je ook altijd goed veel kleuren en als je rook een beetje goed doorlicht is zie je er ook allemaal patronen in :) Je moet de volgende keer kijken of je lachgas erbij kan hebben, dat is zeker een aanrader dan ga je echt naar randje kosmos voor 2 minuten ofzo! :love:
Geef me een mice en een drum machine en ik pomp je vol psilocybine!
justmakepeace
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: di aug 14, 2012 8:57 pm

Re: 1ste keer truffels

Berichtdoor Einstein » zo sep 09, 2012 1:33 pm

Leuk report, mooi hoe je op veel details ingaat :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 1ste keer truffels

Berichtdoor Bosmongool » zo sep 09, 2012 2:07 pm

Einstein schreef:Leuk report, mooi hoe je op veel details ingaat :woeh:

Wat Einstein zegt. :)

En het is niet dat ik het je af wil raden (want: veiliger), maar ik denk dat je best zonder trip-sitter kan. Is overigens ook heel persoonlijk of je het fijn vind om een nuchter iemand erbij te hebben of niet.
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: 1ste keer truffels

Berichtdoor Saikedellik » ma sep 10, 2012 12:34 pm

Mooi man, erg goed beschreven allemaal! Erg herkenbaar, en knap hoe je het onder woorden weet te brengen, heb hier zelf altijd best moeite mee. Tnx for sharing!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 1ste keer truffels

Berichtdoor Davinci » ma sep 10, 2012 1:26 pm

Nostalgie naar mijn eerste trips :love:
Je schrijfstijl bevalt mij als een avondwandeling bij zonsondergang van een stad.

Bij je volgende trips moet je echt wel zo'n situaties vermijden, waar er plots zes random mensen drukte veroorzaken. Verknalt altijd trips en wakkert de paranoia goed aan.
Para is iets waar je mee moet leren omgaan..
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner