Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor spuiten12 » di sep 25, 2012 10:56 am

Beste bezoekers van drugsforum,
Voor het nieuwe seizoen van 'Spuiten en Slikken' dit najaar, zouden wij graag in contact komen met mensen die verslaafd zijn aan drugs en/of alcohol en willen afkicken dmv iboga. Wij hebben contact met een organisatie die mensen van hun verslaving afhelpt met het middel iboga. Wij besteden hier graag aandacht aan.

Misschien ben jij iemand die graag wil afkicken met iboga of ken je iemand. Neem contact met ons op door een prive berichtje te sturen.
Vriendelijke groeten namens de S&S redactie
spuiten12
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 2:09 pm

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor snuifduif » di sep 25, 2012 7:50 pm

Zijn er niet mensen overleden aan iboga afkick methode :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor Einstein » wo sep 26, 2012 6:03 am

Zijn inderdaad wel sterfgevallen gerapporteerd m.b.t. iboga :s Weet niet hoe professioneel de betreffende organisatie te werk gaat, het is in ieder geval iets om rekening mee te houden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor Jamess » wo sep 26, 2012 10:40 am

Ik weet niet als het mij doeltreffend lijkt om 'afgekickte' mensen op te zoeken op drugsfora's. Die mensen zitten dan toch juist hier niet meer op? Nja, zal wel aan mij liggen.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor Ivo » wo sep 26, 2012 10:56 am

Jamess schreef:Ik weet niet als het mij doeltreffend lijkt om 'afgekickte' mensen op te zoeken op drugsfora's. Die mensen zitten dan toch juist hier niet meer op? Nja, zal wel aan mij liggen.


Ze zoeken iemand die nog wil afkicken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor Frog » wo sep 26, 2012 11:23 am

Een linkje naar wat Shaggy poste poosje gelee.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=24&t=5402
Als spuiten en slikken een beetje handig is hebben ze al contact gehad, of gaan ze dat doen met het UMC St Radboud Nijmegen
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: bij 'Spuiten en Slikken' afkicken met iboga

Berichtdoor da_pj » wo okt 17, 2012 11:30 pm

Ik ben een Belg, man 25 jaar en struis gebouwd. Al 10 jaar in het heroine en methadone circuit. Als verschillende ambulante centrums versleten + 4 a 5 x een opname + 2 dokters versleten ook. Momenteel zit ik op 35mg bruin maar krijg dat in capsulles mee voor een hele week en dan gebruik ik gemiddeld 3 dagen per week en spaar ik die dosissen methadone op en heb daardoor nu mezelf op 55-60mg meta gezet, en durf het de dokter niet te vertellen.

Ik zoek echt een bekwame plaats en sjamaan/sitter om mij te helpen af te kicken van een heroine-methadone verslaving. Ben het beu en wil terug een gelukkig leven...Kon ik de klok maar terugdraaien

:wave:
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner