No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik dacht dat THC oraal niet werkte zonder eerst opgewarmd te zijn?
Mad Hatter schreef:Thc hecht zicht aan vetten daarom heeft het meestal weinig zin om het zo te eten en zal de meeste thc verloren gaan.
Chocolade melk maken kan ook. Dan heb je gewoon een kruidige chocolademelk.
Doe wat melk en een klontje roomboter in een pan en warm het op tot de hasj gesmolten is. Giet het in een mok 2 schepjes nesquick erbij en klaar is Kees.
Einstein schreef:Bij kamertemperatuur vindt dit proces ook wel plaats, maar een stuk langzamer.
Intoxication schreef:maag pH = 1
THC'tjes gaan snel dood denk ik zo
best eet je of drink je iets waar de thc al aan iets gebonden is dat je lichaam al opneemt zoals eiwitten, vetten, (poly)sacchariden en niet direct in contact komt met de zure maag of te wel zoutzuur
om het kort en bondig te maken
een vettige spacecake doet het het best
Madcat schreef:Of maaak je eigen hasj chocolade truffels
ipv de wietboter kan je de hajs oplossen op deze manier, en dan hoef je niet te zeven
Einstein schreef:http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6115009
KapiteinPinda schreef:Het lijkt me in ieder geval niet schadelijk voor je maagwand
Madcat schreef:Je word in elk geval stoned van 1 gram hasj in koude melk.
twizz schreef:Dit topic doet me denken aan de persoon die hier op DF verklaarde dat hij bij orale inname pas stoned werd tijden het kakken
Intoxication schreef:sacchariden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten