Aankomend weekend heb ik een weekend festival: vrijdag avond, zaterdag en zondag. Voor die dagen zijn wat stimulerende middelen altijd erg fijn, maar hou ik er totaal niet van om mijn lichaam de vernieling in te helpen en hou niet van herhaal gebruik. MDMA vind ik overigens geen optie, wordt er te analytisch van (hoeveel tie-rips zullen ze gebruikt hebben voor dat doek

Algemene info:
Man, 28 jaar
(keta, pep, ghb, salvia, paddo's/truffels, mdma, 4-fa, 6-apb, methylone zijn afgevinkt)
Ik heb nu het volgende, maar weet niet zeker hoe ik de zaterdag moet timen i.v.m. de duur en redose van 2C-B:
Vrijdag: Bier
Zaterdag tot 23:00 vlammen: 13 mg 2C-B + op gevoel keta, als de 2C-B afneemt een redose van 5 mg 2C-B
Zondag: Pep + 4-FA (6 uur na pep) + keta
Het gaat mij dus om de zaterdag, wil een subtiele en niet trippende 2C-B ervaring, meer energie, verbetering van het visuele en de muziek. Eerste dosis heb ik na onderzoek bepaald, maar hoeveel moet een redose zijn en welke tijd adviseren jullie hiertussen? Kan ik daarna weer redosen, mocht het zo uitkomen?
Hoop dat iemand advies heeft en als ik iets mis qua informatie, dan kan ik dat aanvullen.