shakeshootstrike schreef:Schijnt hele goede pep te zijn.
Perry schreef:shakeshootstrike schreef:Schijnt hele goede pep te zijn.
Alle pep SCHIJNT goed te zijn.
Meten is weten. Als je nou net ff wat eerder was geweest, had je 't kunnen laten testen.
shakeshootstrike schreef:De persoon van wie ik het krijg was er in ieder geval erg positief over, de beste sinds 3 jaar volgens hem dus ben benieuwd.
shakeshootstrike schreef:Enig idee met wat voor meuk zoiets versneden wordt?
Italiano schreef:Dealer praat...
Italiano schreef:Caffeine (kun je eruit wassen met aceton) en soms met bepaalde suikers.
shakeshootstrike schreef:De persoon van wie ik het krijg was er in ieder geval erg positief over
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:shakeshootstrike schreef:De persoon van wie ik het krijg was er in ieder geval erg positief over
Ooit wel eens van een dealer gehoord dat hij slechte pep had en dat je het beter bij iemand anders kon halen?
Druks schreef:Redosen met psychedelica is nooit echt succesvol, naar mijn weten. Je kan het natuurlijk proberen maar verwacht niet dat je dezelfde ervaring krijgt als je eerste dosering.
Perry schreef:Een goede dealer hoeft je niet te vertellen dat het goed is, daarbij blijf je wel terugkomen
SpeedY schreef:ik kan ook vertellen dat in mijn geval een redose van 2cb erg goed gelukt was.
kwam in een wereld terecht die ik nog niet eerder meegemaakt had.
moet er wel bij zeggen dat ik er niet echt veel ervaring mee heb en ik een redose deed in de veronderstelling dat het toch niet zou werken maar jah had bier op en ik dacht fuck it
SpeedY schreef:ik heb pilletjes van 14-16mg en had er in totaal 2 op, ong 28-32mg dus
ik vond het serieus heftiger, alsof ik 2x zo hard ging, maar het was erg leuk.
maar nogmaals ik heb er niet heel veel ervaring mee en ik vermoed dat ik nu gewoon een keer echt lekker getript heb
en de andere keren waren meer "net-niet" ervaringen
Druks schreef:Redosen met psychedelica is nooit echt succesvol, naar mijn weten. Je kan het natuurlijk proberen maar verwacht niet dat je dezelfde ervaring krijgt als je eerste dosering.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten