Komende zaterdag ga ik naar een goa in de buurt. Ik heb een paar weken geleden voor mezelf bepaald dat ik maar een keer in de maand iets mag gebruiken en dit wordt sinds toen de eerste van die momenten. Ik heb beide stoffen meerdere keren eerder gebruikt en dit is altijd wel bevallen. 4-FMP vond ik echt heerlijk, heel erg subtiel maar wel lekker vrolijk, praterig en energiek. Bij 2C-B vond ik de bodyload soms erg vervelend, maar dat was dan wel altijd als ik rustig op m'n kamer zat terwijl er buiten huisgenoten rondliepen. Zodra ik wat kon bewegen werd het stukken beter, en op een goa zal dat geen probleem zijn.
Afhankelijk van hoe laat we vertrekken wil ik eerst even rustig rondlopen, een beetje naar de mensen en decoraties kijken en zorgen dat ik weet hoe de omgeving in elkaar zit. Daarna zal ik een bommetje met 150 mg 4-FMP nemen, deze dosis heb ik al vaker gedaan en is me goed bevallen (toen heb ik later nog wat bijgesnoven en ben ik later op de dag overgegaan op speed). Vervolgens ga ik gewoon wat dansen, zorgen dat ik genoeg water drink, een beetje blowen als ik er zin in heb, en misschien wat lachgas. Intussen wil ik 2-3 glaasjes wijn drinken. Van wat ik heb gelezen zou dit de 2C-B kunnen versterken en zelf vond ik alcohol in combinatie met 4-FMP best lekker, hoewel bier echt niet te drinken was. Als ik dan na een uur of 3 merk dat de euforie van de 4-FMP wat afzwakt wil ik 30 mg 2C-B innemen, wederom oraal. De eerste keer dat ik 2C-B nam had ik 25 mg, maar hierbij had ik een heel sterk gevoel van "net niet". Daarna heb ik een keer 30 mg gesnoven, en buiten de gruwelijke pijn het eerste half uur was dit echt stukken beter (serieus, 2C-B snuiven zuigt). Het idee is dat ik dan de rest van de avond lekker weg ben, met nog genoeg energie van de 4-FMP om heerlijk door te dansen. Eventueel nog wat wiet en lachgas voor extra effect.
Goed, mijn punt dus. Ik heb net een beetje gezocht naar ervaringen met deze combinatie, en ze zijn niet allemaal positief. Blijkbaar versterkt de 4-FMP de 2C-B ook nog aardig, en ik heb ook ergens gelezen dat de bodyload (die voor mij al aardig heftig is) ook flink veel steviger kan worden. Ik zal in ieder geval zorgen dat ik genoeg water bij me heb, zeker 3 liter, maar ik ben nu toch een beetje aan het twijfelen over de dosissen en vooral het kleine beetje alcohol dat ik tussendoor wil doen. Er is ook een chilltent aanwezig en volgens mij zal er een kampvuur zijn, dus als het me teveel zou worden dan heb ik wel een plek om me terug te trekken. Toch zou ik liever gewoon de hele nacht dansen, met af en toe een momentje rust voor m'n lichaam, dus te hard trippen wil ik als het kan voorkomen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met deze combinatie? Of misschien iemand die weet of de twee stoffen samen nog gevaren op kunnen leveren. Bij voorbaat dank