Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B na 4-FMP

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2C-B na 4-FMP

Berichtdoor Multitude » di sep 11, 2012 1:18 am

Komende zaterdag ga ik naar een goa in de buurt. Ik heb een paar weken geleden voor mezelf bepaald dat ik maar een keer in de maand iets mag gebruiken en dit wordt sinds toen de eerste van die momenten. Ik heb beide stoffen meerdere keren eerder gebruikt en dit is altijd wel bevallen. 4-FMP vond ik echt heerlijk, heel erg subtiel maar wel lekker vrolijk, praterig en energiek. Bij 2C-B vond ik de bodyload soms erg vervelend, maar dat was dan wel altijd als ik rustig op m'n kamer zat terwijl er buiten huisgenoten rondliepen. Zodra ik wat kon bewegen werd het stukken beter, en op een goa zal dat geen probleem zijn.

Afhankelijk van hoe laat we vertrekken wil ik eerst even rustig rondlopen, een beetje naar de mensen en decoraties kijken en zorgen dat ik weet hoe de omgeving in elkaar zit. Daarna zal ik een bommetje met 150 mg 4-FMP nemen, deze dosis heb ik al vaker gedaan en is me goed bevallen (toen heb ik later nog wat bijgesnoven en ben ik later op de dag overgegaan op speed). Vervolgens ga ik gewoon wat dansen, zorgen dat ik genoeg water drink, een beetje blowen als ik er zin in heb, en misschien wat lachgas. Intussen wil ik 2-3 glaasjes wijn drinken. Van wat ik heb gelezen zou dit de 2C-B kunnen versterken en zelf vond ik alcohol in combinatie met 4-FMP best lekker, hoewel bier echt niet te drinken was. Als ik dan na een uur of 3 merk dat de euforie van de 4-FMP wat afzwakt wil ik 30 mg 2C-B innemen, wederom oraal. De eerste keer dat ik 2C-B nam had ik 25 mg, maar hierbij had ik een heel sterk gevoel van "net niet". Daarna heb ik een keer 30 mg gesnoven, en buiten de gruwelijke pijn het eerste half uur was dit echt stukken beter (serieus, 2C-B snuiven zuigt). Het idee is dat ik dan de rest van de avond lekker weg ben, met nog genoeg energie van de 4-FMP om heerlijk door te dansen. Eventueel nog wat wiet en lachgas voor extra effect.

Goed, mijn punt dus. Ik heb net een beetje gezocht naar ervaringen met deze combinatie, en ze zijn niet allemaal positief. Blijkbaar versterkt de 4-FMP de 2C-B ook nog aardig, en ik heb ook ergens gelezen dat de bodyload (die voor mij al aardig heftig is) ook flink veel steviger kan worden. Ik zal in ieder geval zorgen dat ik genoeg water bij me heb, zeker 3 liter, maar ik ben nu toch een beetje aan het twijfelen over de dosissen en vooral het kleine beetje alcohol dat ik tussendoor wil doen. Er is ook een chilltent aanwezig en volgens mij zal er een kampvuur zijn, dus als het me teveel zou worden dan heb ik wel een plek om me terug te trekken. Toch zou ik liever gewoon de hele nacht dansen, met af en toe een momentje rust voor m'n lichaam, dus te hard trippen wil ik als het kan voorkomen.

Is er hier iemand die ervaring heeft met deze combinatie? Of misschien iemand die weet of de twee stoffen samen nog gevaren op kunnen leveren. Bij voorbaat dank :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: 2C-B na 4-FMP

Berichtdoor Saikedellik » wo sep 12, 2012 4:37 pm

Boeiend die "slechte" verhalen. Ikzelf heb wel eens rond 23:00 100mg 4-FMP gehad, om 0:00 nog een redose van 50mg 4-FMP en toen rond 2:00 heb ik 2 pilletjes 2c-b genomen. 0,0 bodyload (terwijl ik dit normaal wel echt heel erg kan hebben op 2c-b), maar het werkte ook een stuk minder sterk.

Enige wat ik aan zou raden is om wat meer te nemen dan normaal, ongeveer net als wanneer je met speed zou combineren ipv 4-FMP. 30mg lijkt me dus zelfs wel aan de lage kant. Mijn ervaring is dat ik juist geen bodyload had dus, en ik alleen de chille effecten van 2c-b heb gemerkt (eigenlijk alleen maar de visuals)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B na 4-FMP

Berichtdoor Multitude » wo sep 12, 2012 11:34 pm

Hoe goed werkt bijnemen met 2C-B? Zie het eigenlijk niet zo zitten om meteen boven die 30 mg te gaan zitten. Als ik kort na inslag merk dat het toch wel wat dieper mag en ik pak nog 10 mg ofzo, heeft dat dan nog effect?

Edit:
Nevermind, heb het topic erover al gevonden. Denk dat ik dan nog 2 kleine bommetjes van 10 mg meeneem zodat ik ter plekke kan bepalen wat ik ga doen.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: 2C-B na 4-FMP

Berichtdoor TrueGrit » vr sep 14, 2012 8:57 pm

Heb deze combinatie wel eens gehad, en ook vaak 4-FA met andere 2C-x varianten. Zeker aan te raden, met 2C-B ben je echt helemaal in space dan. ;)
Ik zou overwegen om de 4FA en de 2C-B tegelijk te nemen, of iig niet uren er tussen te laten, omdat het juist zo fijn is om te trippen terwijl de euforie van de 4FA door je lichaam giert.
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: 2C-B na 4-FMP

Berichtdoor Multitude » zo sep 16, 2012 6:33 pm

Nou, dat was een geslaagde avond. Ik heb uiteindelijk de alcohol overgeslagen en de 2C-B zo'n anderhalf uur nadat de 4-FMP opkwam ingenomen. Niet al te lang nadat de 2C-B begon te werken heb ik nog 10 mg bijgepakt. In combinatie met lachgas en pure wiet zorgde dat voor een best wel intense trip, intenser dan ik dacht dat mogelijk was met 2C-B. De bodyload was wel aanwezig, maar heel anders dan de vorige keren, niet als een vervelend bijeffect maar overduidelijk als deel van de trip zelf. Dansen ging echt vanzelf, en ik kon ook niet anders dan de muziek volgen (vraag me wel af hoe het eruit heeft gezien :woeh:). M'n kaken gingen overigens ook tekeer als een malle.

Het meest vervelende was dat de visuals zo sterk waren dat ik op het donkere terrein (met water, modder, struiken en liggende mensen) amper iets kon zien. Hierdoor was de tocht tussen de chill, de bar en de muziek telkens een heel avontuur, waarbij ik verschillende keren een paar minuten in de leegte heb gestaan omdat ik simpelweg niet verder durfde, bang dat ik op iemand zou stappen. Met ogen dicht kon ik helemaal wegzakken, tot het punt dat ik echt schrok als ik m'n ogen weer opende, en ook de heldere sterrenhemel was een geweldig beeldscherm voor de visuals.

Een geslaagde combinatie dus, die ik best wel aan kan raden. Ik vond het stukken fijner dan 2C-B op zichzelf. Wel zou ik in het vervolg op een feestje denk ik iets langer wachten met bijpakken, 30 mg zou echt wel genoeg moeten zijn en een beetje kunnen zien is in situaties als deze ook wel handig.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: 2C-B na 4-FMP

Berichtdoor TrueGrit » di sep 18, 2012 6:46 pm

Haha, awesome. :)
Ook heel herkenbaar hoe je dat dansen beschrijft. Geweldig is dat :love:
Van A naar B lopen als je aan het trippen bent is altijd een hele onderneming. :shock: Wil niet weten hoe dat is met 30-40mg 2CB op :|
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm


Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron