Azymuth schreef: natuurlijk is nog niet alles bekend van 2CB aangezien het een research chemical is, maar waarschijnlijk is het helemaal niet zo schadelijk.
FrozenToast schreef:korte en langetermijn effecten zijn allemaal bekend. als dit een RC is dan is xtc dat net zo goed..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Dit is vooral gefundeerd nattevingerwerk
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gonzo schreef:Azymuth schreef: natuurlijk is nog niet alles bekend van 2CB aangezien het een research chemical is, maar waarschijnlijk is het helemaal niet zo schadelijk.
Het is allang geen rc meer volgens mij,net wat Bevroren geroosterd brood al zegt:FrozenToast schreef:korte en langetermijn effecten zijn allemaal bekend. als dit een RC is dan is xtc dat net zo goed..
De onderzoeken die naar MDMA gedaan zijn spreken elkaar tegen en zijn vaak of onbetrouwbaar of door zo'n zweverige amerikaanse pro drugs organisatie in elkaar geflanst dat het vaak meer op een soort XTC reclame lijkt.
Desalniettemin kan het niet veel kwaad om 2c-b in je MDMA pauze te gebruiken , mits het niet een week voor of na die MDMA is.(is tenminste mijn ervaring)
Druks schreef:Volgens mij heeft het geen invloed op elkaar. Gonzo lult een beetje slap.
Gonzo schreef:Desalniettemin kan het niet veel kwaad om 2c-b in je MDMA pauze te gebruiken , mits het niet een week voor of na die MDMA is.(is tenminste mijn ervaring)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten