Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb al een aantal keer 2C-B pilletjes genomen (Vlinders) en deze bevielen me eigenlijk heel goed, alleen heb ik er 1 nare bijwerking bij tijdens de space hoest ik namelijk me longen uit me lichaam... Lijkt alsof het slijm blijft ophopen en dit is eigenlijk best wel vervelend sinds mijn keel de volgende dag zeer doet als de malle..
Ik heb dit alleen bij 2C-B pillen, als ik gewoon stamp pille neem(mdma?) dan heb ik er helemaal geen last van, dan heb ik juist meer lucht dan ooit te voren!
Ik heb even op internet gezocht of meerdere mensen hier last van hebben maar kon er eigenlijk vrij weinig over vinden.
Wel vond ik hier wat: http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals ... 5_nl.shtml
en dan citeer ik: ""Een gebruiker vertelde dat hij herhaaldelijk moest hoesten tijdens de werking van 2C-B, pseudoephedrine lijkt dit op te lossen.""
Daar staat dat pseudoephedrine het oplost, heb even verder gegoogeld en komt er op neer dat pseudoephedrine in rhinomar zit ofzoiets, voor de verkoude neus is dat?
Zou het schadelijk zijn om xtc te combineren met rhinomar zodat het hoesten stopt ben van plan om van het weekend weer aan de 2c-b te gaan.
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op, of kan iemand zijn ervaring delen als hij hetzelfde ondervindt als mij.
Alvast bedankt iedereen!