Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2c-b vraagje.

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2c-b vraagje.

Berichtdoor br3nd4n » vr maart 16, 2012 8:32 am

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb al een aantal keer 2C-B pilletjes genomen (Vlinders) en deze bevielen me eigenlijk heel goed, alleen heb ik er 1 nare bijwerking bij tijdens de space hoest ik namelijk me longen uit me lichaam... Lijkt alsof het slijm blijft ophopen en dit is eigenlijk best wel vervelend sinds mijn keel de volgende dag zeer doet als de malle..

Ik heb dit alleen bij 2C-B pillen, als ik gewoon stamp pille neem(mdma?) dan heb ik er helemaal geen last van, dan heb ik juist meer lucht dan ooit te voren!

Ik heb even op internet gezocht of meerdere mensen hier last van hebben maar kon er eigenlijk vrij weinig over vinden.

Wel vond ik hier wat: http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals ... 5_nl.shtml
en dan citeer ik: ""Een gebruiker vertelde dat hij herhaaldelijk moest hoesten tijdens de werking van 2C-B, pseudoephedrine lijkt dit op te lossen.""

Daar staat dat pseudoephedrine het oplost, heb even verder gegoogeld en komt er op neer dat pseudoephedrine in rhinomar zit ofzoiets, voor de verkoude neus is dat?

Zou het schadelijk zijn om xtc te combineren met rhinomar zodat het hoesten stopt ben van plan om van het weekend weer aan de 2c-b te gaan.

Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op, of kan iemand zijn ervaring delen als hij hetzelfde ondervindt als mij.

Alvast bedankt iedereen!
br3nd4n
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 8:25 am

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Einstein » vr maart 16, 2012 8:48 am

Denk dat de schadelijkheid wel mee zal vallen. Pseudo-efedrine lijkt qua werking wel op speed, wat in dit geval niet zo'n goede zaak zou zijn, maar waarschijnlijk is de dosis te laag om echt kwaad te kunnen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Doc » vr maart 16, 2012 9:48 am

een hele rare bijwerking die ik zelf ervaar bij 2c-b (heb het nu 2x gebruikt, vlinders) is dat ik me "ziekjes" voelde.
Echt alsof ik door de 2c-b één avondje verkouden wordt..

Aan het eind heb ik ook 2x hoofdpijn gehad maar dat kwam denk ik door het belachelijk vele lachen
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Davinci » vr maart 16, 2012 10:20 am

Er schiet mij plots te binnen:
erowid schreef:2C-B has a large 'body' component which some describe as "body tripping." Shulgin and others say that 2C-B can bring body-issues forward or make them more prominent and, in this way, some people say it can be a self-diagnostic tool for body work.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor br3nd4n » vr maart 16, 2012 11:00 am

Allemaal bedankt voor de reacties, @davinchi, dat zou het dus moeten verklaren waarom ik hoest als een debiel, heb zelf last van astma dus waarschijnlijk is dat de veroorzaker?
br3nd4n
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 8:25 am

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Doc » vr maart 16, 2012 11:01 am

br3nd4n schreef:Allemaal bedankt voor de reacties, @davinchi, dat zou het dus moeten verklaren waarom ik hoest als een debiel, heb zelf last van astma dus waarschijnlijk is dat de veroorzaker?

ik heb zelf ook astma en herken me wel (alleen dan lichter) in jou verhaal, het zal dus wel niet totaal ongebruikelijk zijn :smokin:
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor br3nd4n » vr maart 16, 2012 11:16 am

Tis wel heel irritant eigenlijk maar ik ga het weer zien morge ene keer is het erger dan de andere keer
br3nd4n
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 8:25 am

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Eko » vr maart 16, 2012 1:27 pm

Kan dit niet beter in het 2c-subforum?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor FRESH » vr maart 16, 2012 2:03 pm

Kan ook zijn dat je lichaam er op de een of andere manier aan moet wennen.
Een vriendin van mij had exact hetzelfde, maar na een aantal keren gebruikt was het ineens weg :-) Nu heeft ze het nooit meer.
FRESH
Offline
 

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Einstein » vr maart 16, 2012 7:02 pm

Eko schreef:Kan dit niet beter in het 2c-subforum?

Klopt, heb het even verplaatst.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b vraagje.

Berichtdoor Saikedellik » do maart 22, 2012 5:07 pm

Doc schreef:een hele rare bijwerking die ik zelf ervaar bij 2c-b (heb het nu 2x gebruikt, vlinders) is dat ik me "ziekjes" voelde.
Echt alsof ik door de 2c-b één avondje verkouden wordt..

Aan het eind heb ik ook 2x hoofdpijn gehad maar dat kwam denk ik door het belachelijk vele lachen

Dit heb ik ook gehad, het harde hoesten, en ook vrij misselijk geweest gedurende de hele trip, wel 10x naar de wc gegaan en dat ik dacht dat ik moest kotsen, wat uiteindelijk niet zo was en ik weer een kwartier heerlijk op de wc aan het trippen was :P
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron