Hi, ik overweeg om de combo te gaan maken van de -C en de -D variant. Op het internet lees ik veelbelovende reports. Iemand ervaring hiermee? Wat is een juiste dosis om deze te combineren? In verhouding tot ~19 mg 2C-B hoeveel korter/langer zal deze trip duren? En wat zijn de effecten in verhouding? Ben zeer benieuwd naar wat verhalen die me antwoord kunnen geven op deze vragen.
Ik heb ongeveer de 6,5 uur de tijd om te trippen en daarna komt mijn vriendin weer thuis, zal ze aan me merken dat ik drugs heb genomen? Heb al eerder op ongeveer 13 mg 2C-B op T+4-5U met haar geweest zonder dat ze iets aan me merkte. Alhoewel ik na een avondje mxe + keta er niet omheen kon dan haar vertellen dat ik wat op had. Ik had toen voor al 2,5-3u geen keta meer gepakt en 3,5u voordat ze kwam laatste MXE... Dit zijn natuurlijk wel geen psychedelica, of iets in de richting van de 2Ctjes.
Heb ruime ervaring met 2C-B en heb wel eens 2C-E gehad. Ik verwacht dat ik 6,5u na in name mijn vriendin prima onder ogen kan komen na een milde dosis. Als ik aan een milde dosis 2c-b denk, dan denk ik aan ergens tussen de 12-19 mg. Dan trip ik na een uurtje ongeveer 3,5 uur goed, en dan kom ik langzaam terug naar baseline wat ongeveer wel duurt tot 5-6 u na in name.
Ik hoor graag van jullie