Ik heb gisteravond hier ook maar een tripje mee gemaakt, hieronder een kort stukje van mij ervaringen die ik ergens anders voor iemand uitgetypt had!
Ik heb één blotter van 600ug genomen, de coming-up duurde zo'n 45 minuutjes en het plateau zo'n 2.5-3 uurtjes. De na-effecten waren sowieso erg lang aanwezig en waren ook absoluut niet onaangenaam, toen ik ging slapen(8 uur na inname) zag ik nog steeds aardig wat patronen en vervormingen.
Één maat van mij moest overgeven tijdens de coming-up, maar nadat het er éénmaal uit is en we eens stukje gewandeld hadden had hij nergens meer last van. Tijdens de coming-up voelde ik mij ook een beetje nerveus en trillerig, als ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Een stukje wandelen loste dat ook aardig op en ik heb er de rest van de trip geen last meer van gehad.
Ik had de hele trip een lekkere energiek gevoel, maar het was niet vervelend als ik ergens bleef zitten. En dan te bedenken dat ik aan het begin van de avond al moeite had om mijn ogen open te houden.
Kou kon ik voor mijn gevoel 'uitschakelen', door er gewoon geen last van te hebben.
Ik was aardig verrast over de visuele effecten, deze waren toch deels anders dan andere tripmiddelen die ik gehad had. Er waren geen ademende muren en dergelijke, maar ik zag in bomen en dergelijke allemaal gezichten. Zag tot een halve meter van de grond af allemaal 'slierten' en/of wazige 'objecten'. De sterrenhemel bestond uit een lichtshow alsof het al oudjaarsavond(^2) was!
Het mentale aspect was erg wisselend, een groot deel van de tijd was het echt grinniken als een kind van 12. Daarintegen waren er ook momenten waarop je naast elkaar op een bankje naar de sterrenhemel loopt te kijken en een beetje te filosoferen over vanalles. Ik was aan het lopen, praten en tegelijk dacht ik zelf ook nog over andere dingen na. Ik merkte wel degelijk dat je, net als bij truffels, veel meer parallelle gedachtestromen had. Ook was ik daardoor wat vager en had ik meer moeite om zinnen te formuleren, terwijl het dus in mijn gedachten zo duidelijk was. Gelukkig hadden met trippartners vaak een beetje dezelfde gedachtes en snapten ze wat ik probeerde duidelijk te maken!
Ik vond het absoluut niet te vergelijken met 2C-C, alhoewel ik daar misschien ook te weinig van gepakt voor zou kunnen hebben. Met truffels is het 'iets' meer vergelijkbaar, maar ik vond de aard van de visuale effecten anders en het was veel minder geforceerd filosoferen/nadenken. Al met al kwam deze stof wel wat 'kinderlijker' over dan truffels.