Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2c-i en 6-abp combo.

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Snoeper » do mei 03, 2012 6:35 pm

Iemand ervaring met 2c-i en 6-abp te combineren? Met de combi 2c-i en 4-fmp heb ik goede ervaringen . Ik wou het binnenkort op riverdance festival gaan testen maar misschien hebben er al mensen ervaring hiermee en kunnen mij wat advies geven. Ik zat zelf te denken aan 130mg 6-abp en 10mg 2c-i.
:wave:
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Davinci » do mei 03, 2012 8:44 pm

Wat een helden combo :hulde:
8a9mg 2c-i met 125mg 6-apb deed het hem echt goed voor mij.
Niets dan lof heb ik te melden.
Het leek alsof ik 8u aan een stuk in de mdma piek zweefde :p
Enige nadeel was dat ik voor de eerste keer niet kon slapen op 6apb...
Het was gewoon perfect :p
Ik was echt ferm het noorden kwijt :love:

Ps: mijn mdma/4fmp/6-apb tolerantie is zeer laag/onbestaand.
Misschien ook nog melden dat ik gepreload had met zwarte chocolade en piracetam.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor MDMAmazing » do jan 10, 2013 11:22 pm

Ugh zo kut als je wel aan 2c-b kunt komen maar niet aan 2c-i..
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Piotr » do mei 16, 2013 6:30 pm

2c-i is net als 2c-b zeker niet meer online te verkrijgen? Heb nu nog 2c-c en 2c-b thuisliggen, neem aan dat je dit zo ook kan combineren met 6apb?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Partypipo » do mei 16, 2013 11:09 pm

Ik heb een keer 2 2cb pilletjes met onbekende hoeveelheid mg 2cb (maar ik had er 4 nodig om visuals te krijgen een paar maanden eerder, ook vrienden van me kregen pas visuals op 3-4 pilletjes) tegelijk met 1 125mg 6apb pilletje gedropt op Qbase 2012.
Na een half uur begon ik iets te voelen en vanaf ongeveer toen duurde het een uur dat ik super misselijk was en buikpijn had.
2cb had ik 2 keer eerder gedaan in een thuissetting zonder problemen. 6apb had ik al verschillende keren gedaan, in thuissetting, in een druk café en op een hardstyle feest, zonder problemen.
De combinatie, of misschien de combinatie op een feest, was dus even een uur echt helemaal niet tof.
Maar daarna!! Wauw! Visuals van 2cb gecombineerd met hallucinaties van de 6apb! Super! Een speciaal pad voor mij toen ik door de zaal liep, met dranghekken aan beide kanten naast me, zodat er niemand in de weg kon lopen voor me en ik ongestoord drinken kon halen. Iemand met een zonnebril op met een nepsnor aan een kettinkje die veranderde in een chinese draak die door de hele zaal vloog. De muziek die een wereld op zich was waar ik helemaal door opgeslokt werd.
Lopend naar een andere zaal vroegen mn vrienden waarom ik als een josti rond aan het stappen was: ik was over alle mensen die in het gras lagen aan het stappen. Er waren blijkbaar geen mensen in het gras aan het liggen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor frozentoast » do mei 16, 2013 11:13 pm

pjenis schreef:2c-i is net als 2c-b zeker niet meer online te verkrijgen? Heb nu nog 2c-c en 2c-b thuisliggen, neem aan dat je dit zo ook kan combineren met 6apb?

zijn er sowieso nog wel 2c-tjes online te verkrijgen? dacht dat die nu allemaal wel op de een of andere manier verboden waren.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Piotr » vr mei 17, 2013 1:09 am

FrozenToast schreef:zijn er sowieso nog wel 2c-tjes online te verkrijgen? dacht dat die nu allemaal wel op de een of andere manier verboden waren.

Vrijwel alle 2c'tjes zijn nog online te verkrijgen. De enige voor mij bekende 2c'tjes die je niet meer online kan verkrijgen zijn 2c-b en 2c-i.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Einstein » vr mei 17, 2013 3:20 pm

2C-I is volgens mij inderdaad niet online te koop. 2C-C en 2C-B zullen waarschijnlijk ook wel mooi samengaan met 6-APB.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Piotr » vr mei 17, 2013 6:39 pm

Einstein schreef:2C-I is volgens mij inderdaad niet online te koop. 2C-C en 2C-B zullen waarschijnlijk ook wel mooi samengaan met 6-APB.


Ik hoop dan dat ik nog steeds zeer sociaal blijf niet dat ik me kapot zit te spacen in m'n eentje :keta:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-i en 6-abp combo.

Berichtdoor Paradise » ma maart 03, 2014 3:50 am

Ik heb de 25I met 130mg 6APB gedaan. Weet niet of er veel verschil is tussen 2c-I en 25I Nbome.
Nja was vuurwerk, kwam gras uit de grond groeien en bloemen enzo.
Meestal moet je ff staren en dan gebeuren er dingen maar daar was het echt constant BATS!
Visueel mijn beste 2C trip. Omdat er zoveel vuurwerk gedoe was, stoorde ik me minder aan de cartoony visuals. 25B Nbome ( zonder 6APB ) was ook ultra visueel, maar was toch wat saaier, minder magisch, na een poosje heb je het wel gezien.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner