Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-T-2

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2C-T-2

Berichtdoor Rabbithole » di apr 26, 2011 3:37 pm

Ik ben in de gelegenheid gekomen om dit stofje te bestellen, het lijkt me wel één van de interessantste van de 2C's. :) Heb voor 2C-T-2 gekozen omdat ik er toch minder nadelen aan vond kleven dan aan 2C-T-7 (bijv. minder bodyload en misselijkheid/diarree). Iemand ervaring ermee?
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: 2C-T-2

Berichtdoor FRESH » ma mei 02, 2011 10:22 pm

Nog geen persoolijke ervaringen mee, maar ik heb ze al wel liggen.
Ik denk van de zomer maar eens proberen, en dan niet tegelijk, maar wel binnen een week.
Eens kijken :-)
FRESH
Offline
 

Re: 2C-T-2

Berichtdoor Rabbithole » ma mei 02, 2011 10:26 pm

Ben ook zeer benieuwd, voor mij staat eigenlijk al vast dat ik het wil bestellen.. :)
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: 2C-T-2

Berichtdoor Ranko » do aug 04, 2011 1:32 am

Heb dit stofje nu al een tijdje in huis. Al twee keer een datum geprikt, maar kwam er telkens niet van door de tijdsduur. Binnenkort toch maar een keer doen :)
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: 2C-T-2

Berichtdoor Ranko » di aug 16, 2011 4:24 pm

Afgelopen zaterdag dit stofje genomen. Niet in een thuissetting, maar op een camping/festival. Wat een geniale ervaring was dat! Sowieso het beste wat ik ooit op een festival heb genomen. Heerlijk om mee te beginnen op een festival. Tripreport komt eraan :)
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: 2C-T-2

Berichtdoor Piotr » wo maart 04, 2015 8:23 pm

Ik zag in Pihkal dat de doseringen van 2C-T-2 vergelijkbaar zijn met die van 2C-B; 12-24mg voor 2C-B en 12-25mg voor 2C-T-2. Aangezien 25mg 2C-B niet superspannend is lijkt me dat voor 2C-T-2 ook niet direct het geval.

Kunnen mensen met ervaring hier hun aanvulling aan geven? :)
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm


Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner