Hallo. Ooit toen mijn truffel trip afgelopen was heb ik 2cb erbij genomen en de trip kwam weer een beetje terug. Maar verder geen ervaring met de drugs tegelijkertijd.
Ik zal maar eens beginnen bij het begin:
IK HEB ZIN OM TE SPACEN!
En ja, ik heb nog 2x een 2cb pilletje liggen, maar van 2 ga ik net niet zeg maar. Wel anders dan normaal, maar geen visuals.
En 2cb is duur en moeilijk te vinden.
LSD is helemaal moeilijk te vinden voor mij, want geen van mijn vrienden wil zoiets ooit proberen "want daar kan je in blijven hangen"... Alle leveranciers die ik via mijn vrienden ken zijn allemaal MDMA/pillen/pep/sos leverancier en met veel moeite heeft er 1 soms ook weer via via wel 2cb, maar super duur dan dus...
Dus nou dacht ik: ik gooi gewoon 10 gram truffels naar binnen (normaal zou ik 15 gram nemen) + die 2cb.
Wat zal er dan gebeuren?
Versterkt het elkaar?
Of neemt het truffel effect de overhand (onsamenhangende gedachten, mindfucks, en CEV van kronkelende lijnen) of het 2cb effect juist ("helder" met strakke patronen CEV)?
Of omdat het alletwee op je serotonine receptoren aansluit, maar net een andere werking heeft, zorgt het er dan juist voor dat het alletwee NIET werkt?
Wie weet het?