Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Skelephtna » za jun 20, 2015 5:06 pm

Hallo lieve mensen,

Ik ben nieuw hier en heb nog niet heel veel ervaring met drugs (paar keer xtc, 4fmt en regelmatig blowen) en heb nu twee pilletjes 2-cb weten te bemachtigen c:
Nou weet ik dat je voor een eerste keer moet uitkijken met tripmiddelen en de dosis en verder op dit forum heb ik wel een redelijk beeld gekregen van wat de normale dosis ongeveer is. Nu ben ik helaas 190 lang maar slecht zo'n 55 kilo en vroeg ik me af of ik daar ook rekening mee moet houden, zoals met xtc bijvoorbeeld het geval is.
Ik dacht zelf dat ik beide pillen wel gewoon in een keer kan nemen (10mg per pil) de eerste keer, maar een vriend twijfelde hierover, dus ik dacht ik vraag het hier even.

Verder nog tips voor de eerste keer 2-cb?? (zoals bijvoorbeeld hele dosis in een keer of in twee keer, zulke zaken)
Skelephtna
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za jun 20, 2015 4:41 pm

Re: 2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Machiavelli » za jun 20, 2015 6:05 pm

Ik zou de dosis niet spreiden, maar in één keer nemen. 2cb bijnemen verlengt het effect, maar versterkt het niet. Zo zul je wanneer je bijneemt bijvoorbeeld 5 uur wel 'wat' merken, maar niet echt pieken. Als je twee pillen hebt van 10mg, dan denk ik persoonlijk dat je ze rustig allebei tegelijk kan nemen. 20mg is een prima dosis voor een eerste keer. 10mg mijn inziens te weinig... Het is geen lsd ofzo, dus je zult met name mentaal weinig problematiek ondervinden. Maar voor goede visuals is 10mg denk ik wel te weinig.

Overigens: alcohol en 2cb versterken elkaar. Ik zou het de eerste keer nuchter proberen, maar de keren dat ik 2cb heb gedaan vond ik het aanmerkelijk leuker nadat ik erbij had gedronken (meer visuals en effect). En drink dan niet meer dan 2-3 biertjes..

Verder: enjoy!! het is een geniaal goedje
Machiavelli
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 92
Geregistreerd: vr sep 05, 2014 11:03 am

Re: 2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Italiano » za jun 20, 2015 7:19 pm

Machiavelli schreef:Overigens: alcohol en 2cb versterken elkaar.

Bron?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Miss E » za jun 20, 2015 8:01 pm

Italiano schreef:
Machiavelli schreef:Overigens: alcohol en 2cb versterken elkaar.

Bron?

Iedereen die wel eens 2C-B en alcohol tegelijk heeft gebruikt, kan dat beamen denk ik. ;)

Ik zou ook twee pillen in één keer nemen, 20 mg is een prima dosis voor een eerste keer.

Veel plezier!
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: 2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Skelephtna » za jun 20, 2015 8:33 pm

Thanks voor de snelle reacties! Ik zal dan inderdaad gewoon die 20mg doen in een keer van de week (eerst even laatste paper propedeuse). En ik dacht er ook niet (of heel weinig) bij te blowen en drinken, toch eerst kijken wat dit leuke middeltje met zich meebrengt ^^
en nogmaals thanks voor de tips!
Skelephtna
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za jun 20, 2015 4:41 pm

Re: 2cb dosering eerste keer met ondergewicht

Berichtdoor Ivo » za jun 20, 2015 8:46 pm

Miss E schreef:
Italiano schreef:
Machiavelli schreef:Overigens: alcohol en 2cb versterken elkaar.

Bron?

Iedereen die wel eens 2C-B en alcohol tegelijk heeft gebruikt, kan dat beamen denk ik. ;)
Inderdaad :) 2c-s/alcohol-2cb-t4183.html
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron