Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2CB/E/enz en SNRI

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor SnakeGirl » wo nov 26, 2014 8:07 pm

Hey,

Ik dacht ik plaats effe een nieuw topic gezien dit totaal niet meer over LSD gaat (heb ik van af gezien, trip duurt me te lang).
LSD, hoewel het een werking heeft op serotonine, zou veilig zijn bij SSRI/SNRI. Wat met 2CB enz, wat doet dit net met de hersenen, en wat met de interacties?
Ik weet dat ik van dingen als MDMA enz ver moet afblijven.

Heb nog nooit getript by the way, dus zou met het "lichts" mogelijke middel ooit eens willen proberen (wil het toch eens hebben meegemaakt, liefst voor ik 80 ben), vandaar de interesse in 2CB, ook omdat het niet te lang duurt.

Andere 2C's: Welke zijn nog veilig, of zijn ze allemaal onveilig? Heb precies niet teveel positieve dingen gelezen over de legale 2C's.. dus ga eerst proberen of ik aan 2CB kan geraken via een kameraad van vroeger, maar heb echt geen idee. Indien niet, nog aanraders? (plus links met meer info, lees me graag in)
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor Einstein » wo nov 26, 2014 8:43 pm

De neurochemische werking van alle 2C's is in principe vrijwel dezelfde als die van LSD, maar sommigen hebben een extra effect als MAO-remmers. Dat maakt ze gevaarlijk in combinatie met SNRI's.
2C-B en 2C-E hebben waarschijnlijk niet zo'n effect en zijn veilig. O.a. stoffen in de categorie 2C-T-x zijn wél risicovol.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor SnakeGirl » wo nov 26, 2014 8:47 pm

Links? Wil graag zelf meer lezen?
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor SnakeGirl » wo nov 26, 2014 9:07 pm

https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... p?t=179785

Hmm.. werkt het effectief op dezelfde manier als LSD (maar korter)? Want LSD + SNRI zou geen risico zijn, hoewel de LSD iets minder zou kunnen werken (nu dat heb ik liever dan the other way, dat het te hard zou werken)
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor Einstein » do nov 27, 2014 12:40 am

Het subjectieve effect is anders, maar qua biochemische werking doen alle 2C's ongeveer hetzelfde. Betekent dat de interactie met SNRI's ook wel hetzelfde zal zijn.
Voor de 2C's met extra activiteit als MAO-remmer geldt dit niet, die kan je beter vermijden. Schijnt vooral voor 2C-T-7 te gelden, overigens, of voor andere stoffen uit de 2C-T-x-reeks (zoals gezegd). Deze stoffen hebben ook een groter risico bij overdoses, wat wijst op activiteit als MAO-remmer.
http://psychonautwiki.org/wiki/2C-T-7#Pharmacology
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor SnakeGirl » zo dec 07, 2014 7:11 pm

Heb er zelf wat meer info over gevonden.. het is zoals met LSD eigenlijk. De stof bootst serotonine na (en is het dus niet daadwerkelijk), wat een heel verschil maakt bij gebruik van een SNRI.

Van MDMA weet ik al jaren dat, hoe leuk het me ook lijkt om het een keertje mee te maken, het geen optie is.
De meeste mensen die SSRI/SNRI's combineren met MDMA voelen helemaal niks (verspilde pil dus), maar dan hebben ze geluk. In geval van extreme pech krijg je serotoninesyndroom. Not worth the risk dus, tenzij je je ondanks die antiepressiva toch al zo depresssief voelt dat je er een einde wenst aan te maken.

Had laatst geïnformeerd over LSD, en dit blijkt dan weer geen risico te vormen.
Om even jezelf te quoten uit die topic destijds:

MDMA zorgt voor de afgifte van (o.a.) serotonine in de hersenen en zenuwuiteinden en activeert daarmee indirect naburige serotoninereceptoren. LSD prutst geen serotonine vrij, maar speelt zelf voor serotonine


Heb wat opgezocht over de werking van 2CB, en de combinatie met SSRI/SNRI's, en dit komt eigenlijk op hetzelfde neer. Gebruikers rapporteren wel wat meer te moeten gebruiken voor hetzelfde effect. (nu dat ben ik niet van plan, voor een eerste trip, ALS die er al komt, neem ik liever te weinig dan teveel)

Ik heb normaal ergens begin volgende week BK-2C-B in handen (klein beetje, om te proberen), maar weet nog niet wat ik er mee aan wil. Voel me weliswaar goed in men vel de laatste tijd en van paniekaanvallen is amper sprake, maar je moet er ook nog in the mood voor zijn he.
Hoewel sommigen het belachelijk vinden voor 2CB, had ik toch liever een tripsitter gehad.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor Prototype » zo dec 07, 2014 10:42 pm

Ik lees dat veel mensen ervaren dat een SNRI de trip verzwakt, nou is BK-2C-B blijkbaar ook niet zo'n heel potent stofje dus ik vermoed dat je van een lage dosis ( 80-100mg?) weinig gaat voelen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2CB/E/enz en SNRI

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 08, 2014 12:05 am

Prototype schreef:Ik lees dat veel mensen ervaren dat een SNRI de trip verzwakt, nou is BK-2C-B blijkbaar ook niet zo'n heel potent stofje dus ik vermoed dat je van een lage dosis ( 80-100mg?) weinig gaat voelen.


Heb ik intussen ook gelezen.
Ja, nou weet ik niet meer of ik ze nog ga proberen.
Had op voorhand gelezen dat de werking erg gelijkaardig was aan 2CB (waar ik dus niet aan geraak.. ik heb zo geen drugvriendjes, geraak hooguit aan weed), dus het leek me wat om een paar van die BK-2C-B pilletjes aan men bestelling toe te voegen.
Helaas heb ik te laat gelezen dat een BK-2C-B trip zo'n 12u duurt!! Da's wel erg lang voor een eerste trip.
Zelfs met (indien mogelijk) een tripsitter, en de nodige "EHBO" spullen achter de hand (antipsychotica en benzo's/eti), weet ik het zo niet hoor.

Moet ik in eerste instantie al wat tijd voor vrijmaken, maar dan is het ook nog te zien.. ga ik 12u aan een stuk visuals hebben, dan ga ik dat wel redelijk beu geraken denk ik.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron