Heb er zelf wat meer info over gevonden.. het is zoals met LSD eigenlijk. De stof bootst serotonine na (en is het dus niet daadwerkelijk), wat een heel verschil maakt bij gebruik van een SNRI.
Van MDMA weet ik al jaren dat, hoe leuk het me ook lijkt om het een keertje mee te maken, het geen optie is.
De meeste mensen die SSRI/SNRI's combineren met MDMA voelen helemaal niks (verspilde pil dus), maar dan hebben ze geluk. In geval van extreme pech krijg je serotoninesyndroom. Not worth the risk dus, tenzij je je ondanks die antiepressiva toch al zo depresssief voelt dat je er een einde wenst aan te maken.
Had laatst geïnformeerd over LSD, en dit blijkt dan weer geen risico te vormen.
Om even jezelf te quoten uit die topic destijds:
MDMA zorgt voor de afgifte van (o.a.) serotonine in de hersenen en zenuwuiteinden en activeert daarmee indirect naburige serotoninereceptoren. LSD prutst geen serotonine vrij, maar speelt zelf voor serotonine
Heb wat opgezocht over de werking van 2CB, en de combinatie met SSRI/SNRI's, en dit komt eigenlijk op hetzelfde neer. Gebruikers rapporteren wel wat meer te moeten gebruiken voor hetzelfde effect. (nu dat ben ik niet van plan, voor een eerste trip, ALS die er al komt, neem ik liever te weinig dan teveel)
Ik heb normaal ergens begin volgende week BK-2C-B in handen (klein beetje, om te proberen), maar weet nog niet wat ik er mee aan wil. Voel me weliswaar goed in men vel de laatste tijd en van paniekaanvallen is amper sprake, maar je moet er ook nog in the mood voor zijn he.
Hoewel sommigen het belachelijk vinden voor 2CB, had ik toch liever een tripsitter gehad.