Xeloc schreef:Hoeveel MDMA en 2cb zou je beide nemen, als je het apart zou doen?
Ik ondervond bij 15 mg 2C-B totaal geen effect.
90 mg MDMA vind ik dan wel weer een goede dosis.
Xeloc schreef:Ik had laatst 30 mg, dat was een mooie trip. Nou is mijn 2cb ook 70% ofzo, dus niet optimaal... maar nog steeds goede kwaliteit!
-ArKady. schreef:fuck, deze combi komt zeker op mijn to do lsit
Tomaat schreef:-ArKady. schreef:fuck, deze combi komt zeker op mijn to do lsit
Zeker eens doen, de moeite waard imo! Als je iemand bent die niet te gevoelig is voor bodyload dan raad ik aan om de 2C-B en MDMA op hetzelfde moment te droppen en niet te zuinig te zijn op dosering (respectievelijk 15-20mg en 100-150mg, afhankelijk van gewicht en tolerantie natuurlijk) voor maximaal effect
Heb je wel rap last van je maag, neem dan eerst de 2C-B en 1uur à 1,5uur later de MD.
Volgens mijn ervaring zou dat het fijnst moeten zijn...
vork schreef:Ik ga vanavond voor deze combo Zou 15 mg 2cb en 100 mg MDMA goed zijn? Ik weeg 70 kilo en reageer nogal goed op de 2c reeks.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
vork schreef:Iets meer MDMA dus, kan je dan nog MDMA bijnemen of is dat met deze combi niet prettig?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:vork schreef:Iets meer MDMA dus, kan je dan nog MDMA bijnemen of is dat met deze combi niet prettig?
Je kan ze allebei bijnemen alsof je ze apart zou doen. Bijdoseren van 2CB werkte bij mij zelfs nadat de vorige 2CB volledig was uitgewerkt, raar genoeg.
Davinci schreef:Echt oldskool Shulgin style heeft er nog niemand de combo gedaan?
Eerst mdma en dan pas 2cb?
Piotr schreef:Het maakt niet echt uit wanneer je de 2C-B dropt. De crash van MDMA lijkt best goed over te gaan in een smooth 2C-B trip. Terwijl ik het eerder zou omdraaien en beginnen met de 2C-B gevolgd door de MDMA enkele uren later.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten