Piotr schreef:Ik zat ook aan deze combinatie te denken, of icm. een lage dosis LSD. Mijn plan was om het tripmiddel eerst te nemen en vervolgens na enkele uren een dosis MDA.
Ik dacht aan netto 15mg 2C-B en 100-150mg MDA. Alleen heb ik nog geen idee wat ik moet verwachten van MDA...
EDIT: @Multitude heeft volgens mij ervaring met deze combinatie.
MDA voelt (in mijn optiek en die van 4 mensen die ik ken)ongeveer hetzelfde aan als mdma.
Ik heb ooit eens 1 gram mda gehad(getest en wel) in kristal vorm.
De werking heeft een stuk minder "knuffel" gehalte en meer "brilletjes", "hekjes" en wibelende ogen effect.
Maar door het bot genomen lijken ze heel veel op elkaar, let wel op dat je minder van mda nodig hebt dan van mdma, dus ram er niet 160 mg in een keer van naar binnen, dan lig je 2 uur lang alleen maar jezelf te bevoelen in een hoeje, schiet niet op
MDA vind ik persoonlijk niet echt een superfijne drug om te combineren, tripmiddelen vond ik persoonlijk(1 keer lsd, paar keer een 2-c achtige) leuke om mee te starten en daarna md(m)a, let wel op dat als je teveel mdma of mda neemt het grotendeels de trip effecten weghaald(behalve bij hele zware tripmiddelen zoals lsd).
Ik heb 1 ervaring waarbij ik 24 mg 2-cb ophad en daarna 200 mg mdma en vanaf het moment dat de mdma insloeg was de 2-cb werking te verwaarlozen.
Maar goed zoals ik al eerder zei, iedereen reageert anders.