Danininous schreef:4 vrienden van mij en ikzelf kwamen op het geniale plan om komende vrijdagavond 2cb te gebruiken op een huisfeest.
Leuk plan!
Danininous schreef:Nou wordt dit mijn 2e keer 2cb en ik vraag me af of ik nog normaal zou kunnen functioneren? Dus gewoon gesprekken volgen en normaal overkomen.
Als je niet boven de 12-14mg gaat zitten lijkt me dat geen grote opgave.
Edit: ligt wel aan het % poeder dat je gebruikt, wat er effectief overblijft qua effect.
Danininous schreef:Ik weet dat je qua uiterlijk niets ziet als iemand 2cb opheeft
Nah, misschien kun je niet zien dat iemand letterlijk 2C-B opheeft, maar wel dat ie "iets" opheeft.
Meer praten, om je heen kijken, staren, grote doppen hebben zijn veelvoorkomende eigenschappen.
Danininous schreef:maar ik kan nog wel van mijn 1e keer (20 mg) herinneren dat ik echt niet in staat zou zijn om vaak een normaal gesprek te voeren.
Is het een idee om 10 mg te nemen?
.
20 mg is ook best veel, niet onwijs veel, maar kan wel erg druk overkomen en dat je dan geen gesprek kan voeren is niet zo gek.
10 mg is wel wat aan de lage kant, maar als je een subtiel effect wilt hebben (en je drinkt er ook bij toch?) dan is het misschien net leuk genoeg.
Danininous schreef:Oh en we zullen het dan rond half 11 nemen, zal om 3 uur slapen een probleem worden? (volgende dag heerlijk werken
) En zo wel, doorhalen op pep een optie?
Als je 22:30 neemt, dan werkt het in feite niet eerder dan 23 uur, als je er dan van uitgaat dat het 3 uur werkt en dan nog wat moet uitwerken zou je om 03:00 naar bed kunnen gaan, maar denk niet dat je snel in slaap zult vallen omdat je genoeg dingen (ook onderbewust) te verwerken hebt van die avond. Beter neem je dan een slaappil. Doorgaan op wat pep kan ook ja, maar dan ben je misschien uiteindelijk wel 48 uur wakker. De dag erna zal je erg verrot zijn ivm slaapgebrek.