snelle-eddy schreef:Abysmal schreef:Had je je nijntjes laten testen? Ik kan niet zeggen wat er in die van jou zit, maar in die van mij zat geen 30mg per 2.
Heb ze niet laten testen maar had gelezen dat nijntjes tussen de 10-18mg bevatten.. Of zit ik fout?
Als je ze niet hebt laten testen weet je dus niks...
Het zou zomaar kunnen dat die test uitslagen van iemand anders kloppen bij jouw pilletjes.
Of iemand anders die dealer is wil van z'n spullen af en liegt dat er 18mg op zit, of liegt erover dat er 2cb op zit zelfs.
Zelfs als het klopt, die ander die dat gezegd heeft op het internet heeft serieus z'n nijntjes laten testen en die van hem/haar bevatten ook echt tussen de 10 en 18mg 2cb, dan is dat nog totaal geen garantie dat jouw nijntjes dezelfde zijn, tenzij jij het zakje van diegene hebt overgekocht...
Alle pillen, of dat nou XTC, 4FA of 2CB is, die een beetje een naam krijgen als "dat zijn goede pillen" worden direct door anderen precies nagemaakt. Uiterlijk dan he. Er zit vaak minder in dan je verwacht of iets totaal anders in dan je verwacht...
Alleen een testcentrum uitslag biedt uitsluitsel over de werkzame stoffen en hoeveelheid.