Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2CB

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2CB

Berichtdoor DrugsInteresse » do feb 13, 2014 8:41 pm

:kleuter: Ik ga binnen kort met vrienden van mij 2CB gebruiken. We hebben witte nijntjes, ze zouden tussen de 12-13mg zijn. Ik heb het nog nooit gebruikt, hoeveel zou je moeten nemen voor een harde trip? een vriend van mij zei dat je er wel 2 of 2 en een half kunt pakken. Wat raden jullie mij aan?

Als ik het heb gebruikt maak ik hier een Trip report van, dit komt dus nog aan.
DrugsInteresse
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do feb 13, 2014 8:35 pm

Re: 2CB

Berichtdoor kaasje » do feb 13, 2014 8:46 pm

Als je het nog nooit gebruikt hebt, raad ik aan om met eentje te beginnen, om de effecten in te schatten, je weet namelijk nooit wat er in zo'n pilletje zit.
Als je dan echt wilt trippen, zou ik er nog een bijpakken, van 12-13mg ga je niet echt een volwaardige trip hebben.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB

Berichtdoor Ivo » do feb 13, 2014 8:47 pm

Even in het juiste subforum gezet :)

Ik zou het bij 1-1.5 houden. Mijn eerste keer was 8mg, redelijk licht maar zeker ook leuk. Boven 20mg kan het wat harder worden, wat zeker ook leuk is, maar voor de eerste keer misschien wat te veel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2CB

Berichtdoor DrugsInteresse » do feb 13, 2014 8:53 pm

Oke, dan word het 1,5 en dan kan ik inderdaad altijd nog bijpakken. Bedankt voor het snelle reageren. hebben julllie misschien ook nog tips?
DrugsInteresse
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do feb 13, 2014 8:35 pm

Re: 2CB

Berichtdoor kaasje » do feb 13, 2014 8:55 pm

DrugsInteresse schreef:Oke, dan word het 1,5 en dan kan ik inderdaad altijd nog bijpakken. Bedankt voor het snelle reageren. hebben julllie misschien ook nog tips?

Weet waaraan je begint! Anders kan trippen wel eens dik tegenvallen!
Voor de rest, koop lekkere sapjes en lekker snacks. :D
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2CB

Berichtdoor Ivo » do feb 13, 2014 8:56 pm

Joints roken en idiote films kijken. 2CB geeft echt heerlijke lachkicks. 2CB kan echt niet tegenvallen op zo'n dosis :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2CB

Berichtdoor DrugsInteresse » do feb 13, 2014 9:01 pm

Oke, bedankt voor de tips!
DrugsInteresse
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do feb 13, 2014 8:35 pm

Re: 2CB

Berichtdoor AgeOfLove » do feb 13, 2014 10:19 pm

DrugsInteresse schreef:Oke, bedankt voor de tips!


Je favoriete muziek beluisteren, voor je het weet sta je te shaken in de room en denk je dat je op een feestje met de zotste verlichting zit.

HEt leukste aan 2cb blijven de lichtflitsen en flashes :)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 2CB

Berichtdoor supermario » vr feb 14, 2014 8:10 am

Ik lees regelmatig dat 2cb perfect te combineren is met alcohol. Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: 2CB

Berichtdoor Ivo » vr feb 14, 2014 9:14 am

Het versterkt elkaar enorm. Met een paar biertjes wordt alles chiller, maar als je er dronken aan begint kan je de dosis perfect halveren.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2CB

Berichtdoor YYY » vr feb 14, 2014 10:39 am

Ivo schreef:Het versterkt elkaar enorm. Met een paar biertjes wordt alles chiller, maar als je er dronken aan begint kan je de dosis perfect halveren.


Dit kan ik beamen. Tot nu toe 2 keer 2CB gebruikt. Eerste keer 1 pil en na een paar uur nog 1 pil erbij. Ontzettend genoten, erg goede avond gehad!

Tweede keer was na de nodige alcohol (ik was aardig dronken). Toen heb ik 1 pil genomen (van dezelfde soort) en ben ik helemaal de weg kwijt geraakt. Die trip was intens.

Bij beide keren ook wat lachgas ballonnen gebruikt. Ook ontzettend leuk, maar op de een of andere manier is elke ballon trip bij 2CB hetzelfde (dezelfde mind fuck). Dus daar kap ik ff mee.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm


Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner