Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2CB + Wiet vragen en ervaringen

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Blowlander » di jun 24, 2014 6:05 pm

Ik vroeg me af welke invloed wiet precies op je 2cb trip heeft, wordt het heftiger? Of enkel langer? En hoe moet je dit doseren? Moet ik gewoon 25mg (mijn standaard dosis) doen en mijn bong erbij pakken of kan ik beter 18mg pakken omdat het effect zo heftig is?

Oh en wat is lekkerder om je trip met een lagere dosis heftiger te maken: alcohol of wiet?
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Blowlander » di jun 24, 2014 6:25 pm

dus wel een iets lagere dosis 2cb pakken?
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor AlbusPerkamentus » di jun 24, 2014 6:35 pm

gewoon normalen hoeveelheid 2cb en dan niet in je eentje een jointje gaan roken maar gewoon kijken wanneer jij denkt, ik voel hem goed, ik voel me chill. dan moet je hem gewoon uitmaken. Niet doorgaan als je al merkt dat je stoned bent.
Done: Wiet, Hasj,Spacecake, Truffels, XTC, 4FMP, Pep, 2CB.

To Do: Paddo's, MDMA.
Avatar gebruiker
AlbusPerkamentus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr mei 23, 2014 10:23 pm

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Blowlander » di jun 24, 2014 7:10 pm

Ook met alcohol hetzelfde pakken en dan veel bier drinken? Of iets minder
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Partypipo » di jun 24, 2014 7:25 pm

Ik ben geen blower en heb dan ook al heel snel dat het net een hijsje teveel was en dat ik zo draaierig wordt en zo moe dat ik bijna out ga.
Dit in combinatie met een tripmiddel kan behoorlijk beangstigend zijn.
Geen flauw idee hoe het is als je gewend bent te blowen. Maar de warrigheid zal behoorlijk toenemen.
Als je visuals wilt én warrigheid kan je misschien beter truffels nemen in plaats van 2cb + wiet.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Blowlander » di jun 24, 2014 8:27 pm

Bedankt, ik drink wel een biertje dan :)
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Abysmal » wo jun 25, 2014 12:43 am

Mijn ervaring leert dat blowen bij 2cb alleen leuk is aan het einde van de trip, als je denkt dat je er bijna helemaal uit bent. Voelt alsof je weer terug gaat richting de piek :)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor DrChem » vr jun 27, 2014 3:00 pm

2C-B en wiet gaan goed samen bij het opkomen van de werking - dus als je de eerste tintelingen voelt. maakt de transitie van normaal naar trippy leuker. aan het einde van de trip is het ook leuk, om iets rustiger naar beneden te komen.
tijdens de trip zal je het vermoedelijk niet eens lusten. maar als je aan het trippen bent en de werking iets zwakker word (2C-B komt vaak in golven), dan kan een beetje wiet wel helpen, om de ervaring weer te versterken. maar zoals iemand anders al eerder zei: niet te veel blowen tot je stoned bent, want zo maak je de hele trip kapot.
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: 2CB + Wiet vragen en ervaringen

Berichtdoor Xverooh » wo okt 21, 2015 11:29 pm

We hadden een keer zelf spacecake gemaakt en toen had ik iets van 2,5 plak gegeten en ik was nog nooit zo stoned geweest als toen. Ik had toen een 2CBtje gepakt en in het begin was het wel lachen maar na n uurtje begon ik paniek aanvallen te krijgen en mijn geest was nietmeer helder. Ik kon alleen maar huilen en ik kon mijn ademhaling niet voelen of horen. Ik dacht dat ik niet meer uit de trip ging komen. Alles draaide en ik hoorde alles in echos. Ik voelde de echos op dat moment ook. Als ik me omdraaide voelde ik dat ik 5x omdraaide ofzo. Ik wist niet meer wat echt en wat nep was. Ik ben toen maar in bed gaan liggen en vanaf toen ben ik de film een beetje kwijt geraakt.

Maar ik adviseer dus: geen spacecake en 2CB behalve als je zulke heftige trips vet vind. Maar lijkt me gevaarlijk zoiets..
Xverooh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo okt 21, 2015 11:19 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner