Al vele malen heb ik op DF rondgekeken voor informatie over verschillende onderwerpen.
Erg prettige community waardoor ik besloten heb nu mijn vraag hier ook te stellen.
Ter informatie mijn drugsverleden:
- Nog nooit tripmiddelen gebruikt
2x MDMA (XTC) á 170mg.
Héél veel wiet & hasj gerookt. Inmiddels een jaar niet meer.
De 2e keer XTC had ik wel wat hallucinaties in de vorm van dat ik zou zweren dat ik een kat zag zitten op een fietspaaltje.
En dat er bij iemand bijvoorbeeld een bus (openbaar vervoer formaatje) in de tuin stond, terwijl dat planten waren. (toen ik dichterbij kwam was het opeens duidelijk dat dat niet het geval was)
Die 2e keer vond ik dat wel vreemd, aangezien ik dat de eerste keer totaal niet had, dat hallucineren. (Maar wel erg vermakelijk!)
Nu heb ik een aantal 2C-b pilletjes (witte Nijntjes) kunnen bemachtigen, die getest zijn op 15mg per stuk.
Binnenkort een keer ben ik van plan om die met een vriend van me te gaan proberen.
Informatie drugsverleden 2e persoon:
- Nog nooit tripmiddelen gebruikt
Een stuk vaker MDMA gebruikt
Ook veel geblowed & inmiddels af en toe (lees: 1x per maand)
De setting: Buiten in een redelijk bekende omgeving.
Andere drugs: Eventueel XTC en Alcohol
Uiteraard heb ik veel research gedaan voordat ik met mijn topic aankom, dus ik weet dat alcohol (een biertje of 3 tot 5) het effect van 2c-b enorm versterkt.
Ook weet ik dat MDMA datzelfde effect kan geven, indien op het 'juiste' moment ingenomen.
Er is voor mij nog wel onduidelijkheid, over welke dosis aan te raden is, voor een beginneling als mij.
Zelf zat ik te denken aan 8 tot 10mg 2C-b i.c.m. 100mg MDMA.
Tegelijkertijd innemen en eventueel effect versterken met een flugeltje o.i.d.
Doe ik hier verstandig aan? Of stellen jullie iets anders voor?
Groeten! de Knarf.