JongGeleerd schreef::#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gele Banaan schreef:http://drugsforum.info/xtc-mdma/wij-weten-niet-wat-er-in-je-pillen-zit-t1514.html
JongGeleerd schreef:
@Tomjour:
Niet, ik zou geen mod willen zijn, omdat DF dan een verplichting is en ik een andere houding aan zou moeten nemen wil ik geloofwaardig over komen. Dit heb ik al vaker gezegd
Radical schreef:Als er vervuilde XTC wordt verkocht, geef je toch ook een waarschuwing af?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Radical schreef:Als er vervuilde XTC wordt verkocht, geef je toch ook een waarschuwing af?
Als het vervuild blijkt te zijn wel, ja. Maar zolang er niks getest is, kan je er ook niks over zeggen.
Aebi schreef:Ik hoorde gisteren ook iets over groene klavers met ongeveer 7mg 2cb, dan voel je bij één pil niet veel idd. Echter nog geen reden tot het waarschuwen voor die units voor ze getest zijn.
lemonhaze schreef:Aebi schreef:Ik hoorde gisteren ook iets over groene klavers met ongeveer 7mg 2cb, dan voel je bij één pil niet veel idd. Echter nog geen reden tot het waarschuwen voor die units voor ze getest zijn.
Die had ik laatst ook. Een vriend van me voelde niks van 1 klavertje inderdaad en ik had er twee op en voelde er zeker wel wat van.
Aebi schreef:Ik hoorde gisteren ook iets over groene klavers met ongeveer 7mg 2cb, dan voel je bij één pil niet veel idd. Echter nog geen reden tot het waarschuwen voor die units voor ze getest zijn.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Aebi schreef:Ik hoorde gisteren ook iets over groene klavers met ongeveer 7mg 2cb, dan voel je bij één pil niet veel idd. Echter nog geen reden tot het waarschuwen voor die units voor ze getest zijn.
Die had ik de eerste keer dat ik 2C-B deed, 2 stuks deden prima hun werk!
De 2C-B pillen waar je tegenwoordig wel extra op moet letten zijn de nijntjes en de ola hartjes, ik zie ze overal opduiken en ik denk dat er heel veel fake bij zit om op het succes mee te liften.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:Ik geloof para wel maar echt slim zijn die namakers dan niet. Ik ben geen marketeer maar met het namaken van een XTC pil (al die naampjes zijn onder iedereen bekend), spreekt een veel grotere doelgroep aan dan 2cb.
JongGeleerd schreef:Tyfus lijer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten