Einstein schreef:Minder 'raar' dan truffels in ieder geval. Eerder: feestelijk
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik denk dat, als de dealer de waarheid spreekt, je geen visuals krijgt van 1 pilletje.
Je krijgt dan een net niet gevoel. Beetje het gevoel vóór xtc inslaat, maar dat dan heel lang en zonder dat het doorzet naar iets wat het dan net wel is...
Dus ik zou er 2 tegelijk doen...
Truffels heb ik zeer minimale visuals van, meer gewoon een op xtc lijkend gevoel. Alleen eerder lief en vrolijk dan echt zwaar verliefd zoals bij xtc en dezelfde soort wazigheid.
2cb werkt veel beter hallucinerend: overal patronen in zien, wc die de hele tijd van kleur verandert, gezichten met 4 ogen, etc, etc. Met hogere dosis bij mij gaan vooral ook geluiden veranderen tot het moment dat geluiden gezien worden als kleuren en je kleuren ineens kan proeven. Ik kan dan nog steeds heel goed gesprekken voeren. Vrijwel geen wazigheid.
pjenis schreef:Ik heb ze binnen, hij noemt ze "Blanco's", iemand hier bekend mee? ik ga ze morgen testen.
Ze zijn licht-blauw achtig.
Azymuth schreef:Alcohol versterkt 2cb enorm hard, ik heb vrienden bij 10mg superhard zien gaan, en helemaal van de wereld zijn, omwille van de alcohol erbij.
Kan leuk zijn, maar probeer toch maar wat nuchter die eerste keer 2cb
Azymuth schreef:pjenis schreef:Ik heb ze binnen, hij noemt ze "Blanco's", iemand hier bekend mee? ik ga ze morgen testen.
Ze zijn licht-blauw achtig.
Bij 2cb is het net hetzelfde verhaaltje als bij XTC. Wij weten niet wat er in je pillen zit, testen dus. Goed dat je het gaat doen!
....
pjenis schreef:Ik heb binnenkort vier 2c-b pillen, eentje om te testen en dan 3 pillen voor 2 personen.
Azymuth schreef:ik denk toch dat het over het testcentrum gaat Chevy. Gelukkig maar!pjenis schreef:Ik heb binnenkort vier 2c-b pillen, eentje om te testen en dan 3 pillen voor 2 personen.
Azymuth schreef:Haha, dat was te verwachten Pjenis. Alcohol en 2cb hebben echt wel een duidelijke synergie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten